تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

سپری سقف کاذب استیل

از {{model.count}}

مناسب :تایل های گچی - آلومینیومی - پی وی سی - مجازی - دکوراتیو

تعداد
نوع
145,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

سازه کلیک تایل 60 در 60 استیل

تایل‌های 60 در 60 و تایل‌های گچی از جمله پر طرف‌دارترین تایل‌ها محسوب می‌شوند. البته به طور کلی سقف کاذب طرف‌داران زیادی داشته و بسیاری از طراحان دکوراسیون بر زیبایی سقف با استفاده انواع سقف کاذب تأکید دارند. سقف کاذب به خودی خود قابل نصب نبوده و برای نصب و اجرای آن به زیر سازی نیاز است. عملیات زیر سازی، عملیاتی است که در طی آن یک سری سازه و متعلقات به قسمت زیرین سقف نصب می‌شوند تا بتوانند فضا را برای جای گذاری تایل‌ها فراهم کنند. در واقع نقطه اتصال تایل به سقف، همین زیر سازی است. 

زیر سازی در تایل‌های 60 در 60 و سایر تایل‌های سقفی، با استفاده از سازه تایل‌های مخصوص صورت می‌گیرد. سازه تایل‌ها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک کاربرد خاصی دارند. بدون یکی از این سازه تایل‌ها، عملیات زیر سازی و نصب و اجرای تایل سقف کاذب، متوقف خواهد شد. به همین دلیل قبل از نصب اطلاعات کامل را دریافت کرده و سپس بدون کم‌ و کسری اقدام به خرید کنید. یکی از این سازه تایل‌ها، سازه کلیک 60 در 60 استیل است. سازه کلیک خود دارای چند نوع بوده اگر تمایلی به استفاده از نوع استیل این سازه نداشته باشید، می‌توانید به سراغ انواع دیگر آن بروید. 

مشخصات و کاربردها

جنس سازه کلیک تایل 60 در 60 استیل، از گالوانیزه می‌باشد. ضخامت ورق سپری، 30 دوبل بوده و ارتفاع آن 24 الی 38 میلی متر است. ضخامت ورق نبشی، 35 میلی متر و طول سپری‌ها برابر با 60، 120 و 360 سانتی متر می‌باشد. طول نبشی، 300 سانتی متر بوده و رنگ این سازه به رنگ استیل است. سازه کلیک تایل 60 در 60 استیل، تولید کشور ایران بوده و به صورت شاخه‌ای به فروش می‌رسد. سازه کلیک تایل 60 در 60 استیل، بیشتر برای تایل‌های گچی، آلومینیومی، تایل پی‌وی‌سی، مجازی و دکوراتیو کاربرد دارد. این سازه، سازه‌ای مقاوم در برابر رطوبت و همچنین بخار محسوب می‌شود. 

خرید سازه کلیک تایل 60 در 60 استیل

قبل از هر اقدامی برای خرید، اطلاعات کاملی درباره سازه کلیک تایل 60 در 60 استیل جمع آوری کنید. شما می‌توانید علاوه بر سازه کلیک استیل، انواع دیگر آن را نیز تهیه کنید. از انواع دیگر سازه کلیک 60 در 60، می‌توان به سازه کلیک تایل 60 در 60 مشکی که به صورت سفارشی تولید می‌شود، سازه کلیک تایل 60 در 60 سفید و سازه کلیک تایل 60 در 60 طلایی اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که باید در کنار این سازه تایل، سایر سازه تایل‌ها و متعلقات برای زیرسازی را تهیه کنید. توجه داشته باشید که هریک مترمربع بسته به متراژ سقف بین  5 الی 4 متر طول نیاز به سازه کلیک دارد.

مشاوره خرید سازه کلیک تایل 60 در 60 استیل

زمانی که برای خرید یک محصول سردرگم شده‌اید، بهترین گزینه کسب مشاوره است. مشاوران ما می‌توانند در مورد این محصول بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت وجود هر گونه ابهام درباره متراژ و تعداد سازه تایلی که باید تهیه کنید نیز می‌توانید با کارشناسان مجرب تیم ما تماس حاصل کرده و مشاوره دریافت کنید.

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
ای جی وی
گارانتی :
10سال
جنس :
گالوانیزه
ضخامت ورق سپری :
30 دوبل
ارتفاع :
24 - 38 میلیمتر
ضخامت ورق نبشی :
35
طول سپری ها:
360-120-60سانتی متر
طول نبشی :
300سانتی مترطول
تولید:
ایران
فروش :
به صورت شاخه
رنگ :
استیل
وضعیت کالا :
نو
قیمت براساس :
متر طول

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...