تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

فنراستیل آویز مفتول سقف کاذب

از {{model.count}}

مناسب زیرسازی استاندارد تایل های سقف کاذب و دکوراتیو

تعداد
نوع
8,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

فنر استیل آویز مفتول

امروزه تجهیزات ساختمانی اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند. طراحان داخلی همواره به دنبال بهترین سازه‌ها و مصالح برای ایجاد سبکی جذاب هستند. یکی از سبک‌های دکوراسیون مناسب برای فضاهای بزرگ استفاده از تایل‌های گچی است. تایل‌های گچی عمدتاً از گچ تشکیل شده‌اند و می‌توانند سقفی یک دست و ساده ایجاد کنند. تایل‌های گچی در دو دسته بندی تایل‌های گچی روکش دار و تایل‌های گچی پانچ دار موجود هستند. علاوه بر تایل‌های گچی، می‌توان از تایل‌های سقفی دیگر برای جذابیت بخشیدن به فضا استفاده کرد. کناف سقف کاذب یکی از رایج‌ترین مصالح مورد استفاده در دکوراسیون مدرن است. 

تمامی تایل‌ها باید با استفاده سازه تایل نصب شوند. قبل از نصب زیر سازی انجام شده و سپس تایل‌ها جای‌گذاری می‌شوند. سازه‌ها و متعلقات مورد نیاز برای بیشتری تایل‌های سقفی شامل مواردی مثل سازه کلیک سفید، سازه کلیک مشکی، سازه کلیک استیل، سازه کلیک طلایی، سازه اچ تی نود، پیچ کله شیپوری، میخ و چاشنی بتن، آویز مفتول و همچنین فنر استیل آویز مفتول می‌باشد. وجود تمامی موارد برای نصب استاندارد تایل‌ها، ضروری و لازم محسوب می‌شود. فنر استیل آویز مفتول، مناسب زیرسازی استاندارد تایل‌های سقف کاذب و دکوراتیو است. 

مشخصات و کاربردها

جنس فنر استیل آویز مفتول، همان طور که از نام آن مشخص است، استیل است. این محصول، تولید داخلی بوده و ضخامت آن برابر با 80 میلی‌متر است. می‌توان از فنر استیل آویز مفتول در کنار قطعات دیگر استفاده کرد و بهترین زیر سازی را انجام داد. فنر استیل آویز مفتول می‌تواند علاوه بر صنعت کناف و سقف کاذب، در صنایع دیگر نیز کاربرد داشته باشد. 

خرید فنر استیل آویز مفتول

قبل از خرید، توصیه می‌کنیم اطلاعات کاملی درباره فنر استیل آویز مفتول کسب کنید. همچنین آشنایی با سایر سازه تایل‌ها نیز ضروری است. خرید تمامی سازه تایل‌ها به صورت یک جا، بهتر از خرید جدا بوده و کار برای شما راحت می‌شود. 

مشاوره خرید فنر استیل آویز مفتول

پس از کسب اطلاعات و آشنایی با فنر استیل آویز مفتول و سایر سازه تایل‌های ضروری برای نصب تایل‌های سقفی، می‌توانید برای خرید تصمیم گیری کنید. اگر برای خرید مردد هستید و نیاز به مشاوره دارید، نگران نباشید، زیرا مشاوران ما آماده ارائه بهترین مشاوره به شما مشتریان عزیز می‌باشند. 

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
ای جی وی
گارانتی :
10سال
جنس :
استیل
ضخامت :
ورق 80
تولید :
داخل
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...