تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

سپری سقف کاذب مشکی(سفارشی)

از {{model.count}}

مناسب :تایل های گچی - آلومینیومی - پی وی سی - مجازی - دکوراتیو

هریک متر مربع بسته به متراژ سقف بین 4 الی 5 متر طول نیاز به سازه کلیک دارد.

تعداد
نوع
185,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

سازه کلیک تایل 60 در 60 مشکی (سفارشی)

استفاده از تایل‌های سقفی و کناف سقف کاذب برای بسیاری از سقف‌ها، به یک پدیده مرسوم تبدیل شده و بسیاری از طراحان علاقه خاصی به استفاده از سقف‌های کاذب برای سقف ساختمان‌ها دارند. در واقع علت این علاقه می‌تواند جذابیت بصری این تایل‌ها باشد. علاوه بر این، تایل‌های سقف کاذب می‌توانند خرابی ساختمان و حتی تأسیسات و لوله‌های عبور کرده از سقف را بپوشانند. از بهترین و پرکاربردترین تایل‌های موجود در بازار می‌توان به تایل‌های پی وی سی، تایل‌های دکوراتیو، تایل‌های آلومینیومی و تایل‌های گچی اشاره کرد. تایل‌های مجازی نیز از جمله تایل‌های جذاب و منحصر به فرد در صنعت دکوراسیون محسوب می‌شوند. 

نصب تمامی تایل‌های ذکر شده، از طریق زیر سازی انجام می‌شود. به این معنا که ابتدا زیر سازی با استفاده از سازه تایل‌ها صورت گرفته و سپس تایل‌های سقفی، در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. سازه تایل‌ها، سازه‌ها و قطعاتی هستند که می‌توانند در کنار هم قرار گرفته و رابط اتصال تایل‌ها به سقف باشند. بار اضافی تایل‌ها توسط سازه تایل‌ها تحمل می‌شود. برای انجام زیر سازی باید کلیه قطعات و سازه‌ها تهیه شوند. سازه کلیک تایل 60 در 60 مشکی یکی از سازه‌های ضروری برای نصب تایل‌های سقف کاذب محسوب می‌شود.

مشخصات و کاربردها

سازه کلیک تایل 60 در 60 مشکی، از جمله سازه‌های کلیک محسوب شده که به صورت سفارشی تولید می‌شود. به این معنا که این محصول به صورت یک سازه روتین تولید نمی‌شود و اگر علاقه‌مند به سفارش آن هستید، باید سفارش ساخت آن را از قبل ثبت کنید. این سازه برای استفاده در نصب و اجرای تایل‌های گچی، دکوراتیو، پی وی سی، آلومینیومی و مجازی کاربرد دارد. جنس سازه کلیک مشکی، گالوانیزه است. ضخامت ورق سپری برابر با 30 دوبل و ارتفاع آن 24 الی 38 میلی متر است. 

ضخامت ورق نبشی، 35 و طول سپری‌ها 60، 120 و 360 سانتی می‌باشند. طول نبشی در این سازه برابر با 300 سانتی متر است. سازه کلیک مشکی محصولی از کشور ایران بوده و از جمله تولیدات داخلی محسوب می‌شود. فروش سازه کلیک تایل 60 در 60 مشکی به صورت شاخه‌ای است. 

خرید سازه کلیک تایل 60 در 60 مشکی (سفارشی)

سازه کلیک تایل 60 در 60 مشکی به علت سفارشی بودن، تا حدودی قیمت بالاتری از انواع مشابه دارد. علاوه بر این سازه، سازه کلیک تایل 60 در 60 طلایی، سازه کلیک تایل 60 در 60 استیل و سازه کلیک تایل 60 در 60 سفید نیز گزینه‌های مناسبی برای خرید هستند. شما باید قبل از اقدام به خرید، با اطلاعات و ویژگی‌های هر یک از سازه تایل‌های ذکر شده آشنا و سپس اقدام به خرید کنید. 

مشاوره خرید سازه کلیک تایل 60 در 60 مشکی 

پس از کسب اطلاعات درباره سازه کلیک تایل 60 در 60 مشکی سفارشی، می‌توانید برای خرید اقدام کنید؛ ولی توجه داشته باشید که کسب مشاوره از کارشناسان ما به صورت رایگان است و مشاوران ما می‌توانند بهترین مشاوره را در این زمینه، در اختیار شما قرار دهند. توجه داشته باشید که در کنار سازه کلیک مشکی، باید سازه‌ها و متعلقات دیگر را نیز تهیه کنید. 

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


برند:
ای جی وی
گارانتی :
10سال
جنس :
گالوانیزه
ضخامت ورق سپری :
30 دوبل
ارتفاع :
24 - 38 میلیمتر
ضخامت ورق نبشی :
35
طول سپری ها:
360-120-60سانتی متر
طول نبشی :
300سانتی مترطول
تولید:
ایران
فروش :
به صورت شاخه
رنگ :
مشکی
وضعیت کالا :
نو
توضیحات:
فقط به صورت سفارشی تولید میگردد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...