تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

آویز مفتول 4 میلیمتر سقف کاذب

از {{model.count}}

مناسب زیرسازی استاندارد سازه تایل 60در60 سقف کاذب

آویز مفتول برای اتصال سازه کلیک به اچ تی 90 کاربرد دارد. آویزهای تایل سقف کاذب از دو آویز مفتول 4 میل به صورت رفت و برگشت تشکیل و اجرا می‌گردد.

تعداد
نوع
2,800 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

آویز مفتول 4 میلیمتر

در حال حاضر، تایل‌های 60 در 60 از جمله پرفروش‌ترین و همچنین محبوب‌ترین تایل‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند. این تایل‌ها در طرح‌ها و همچنین انواع مختلفی در بازار موجود هستند. یکی از تایل‌های گچی 60 در 60، تایل پانچ دار است و خود دارای سه نوع تایل گچی پانچ دار مربع منظم، تایل پانچ دار گرد منظم، تایل پانچ دار گرد نامنظم می‌باشد. تایل‌های روکش دار نیز از دیگر انواع تایل گچی محسوب می‌شوند و به سه دسته تایل گچی سفید حصیری، تایل گچی سفید یاقوتی و همچنین تایل گچی سفید چرمی تقسیم می‌شوند. تمامی تایل‌های ذکر شده در مکان‌های مختلف کاربرد دارند و بیشتر برای فضاهای بزرگ مناسب هستند. 

تایل‌های 60 در 60 و بسیاری از انواع دیگر سقف کاذب از جمله کناف سقف کاذب، با استفاده از سازه و متعلقات مخصوص آن قابل نصب هستند. با استفاده از این سازه‌ها و متعلقات، عملیات زیر سازی به روش استاندارد صورت می‌گیرد. سازه‌ها و متعلقات آن، اهمیت بسیاری زیادی در کیفیت نصب تایل‌ها دارند و وجود مشکل در زیر سازی، به معنای عدم نصب استاندارد تایل سقفی است. این مسئله می‌تواند اثرات نامطلوبی به جای بگذارد. یکی از سازه تایل‌ها، آویز مفتول 4 میلی متر نام دارد. آویز مفتول 4 میلی متر، مناسب زیرسازی استاندارد سازه تایل 60 در 60 سقف کاذب است. 

مشخصات و کاربردها

آویز مفتول 4 میلی متر، از جنس فولاد یا آهن تهیه شده و در اندازه‌های مختلفی موجود است. با توجه به تایل‌ها و ارتفاع آن‌ها می‌توان از اندازه‌های مختلف آویز مفتول، استفاده کرد. این آویز در ارتفاع، 10، 20، 30، 40، 50 و 60 سانتی متری موجود می‌باشد. به این آویز، آویز مفتول 4 میلی‌متری گفته می‌شود؛ زیرا دارای ضخامتی برابر با 4 میلی‌متر است. این محصول تولید داخلی است. 

اصلی‌ترین کاربرد آویز مفتول 4 میلی‌متری، برای اتصال سازه کلیک به اچ تی 90است. به طور کلی آویزهای تایل سقفی، از دو آویز مفتول 4 میلی‌متری به صورت رفت و برگشت تشکیل می‌شوند. آویز مفتول 4 میلی‌متری را می‌توانید به صورت تکی یا تعداد زیاد نیز خریداری کنید. 

خرید آویز مفتول 4 میلی متری

قبل از خرید آویز مفتول 4 میلی‌متری بهتر است، درباره آن اطلاعات کاملی کسب کنید. این آویز مفتول در کنار سازه تایل‌های دیگر کاربرد دارد و تنها با این سازه تایل نمی‌توان به اجرای تایل سقف کاذب پرداخت. شما باید علاوه بر این سازه تایل، یکی از سازه تایل‌ها از جمله، سازه کلیک 60 در 60 سفید، سازه کلیک 60 در 60 طلایی و سازه کلیک 60 در 60 استیل یا سازه کلیک 60 در 60 مشکی (سفارشی) را انتخاب کنید. علاوه بر این شما به سایر متعلقات از جمله میخ و چاشنی بتنی، پیچ کله شیپوری، سازه اچ تی نود و موارد این چنینی نیاز خواهید داشت. 

مشاوره خرید آویز مفتول 4 میلی متری

پس از کسب اطلاعات و آشنایی با انواع سازه تایل، می‌توانید برای خرید محصول اقدام کنید. البته توجه داشته باشید که قبل از خرید بهتر است از مشاوران ما مشاوره دریافت کنید تا در تصمیم گیری خود دچار اشتباه نشوید.

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
ای جی وی
گارانتی :
10 سال
جنس:
مفتول آهنی
ضخامت :
4 میلیمتر
تولید:
ایران
ارتفاع آویز:
200میلیمتر
طول مفتول :
270میلیمتر
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...