صفحات روکشدار گچی ای پلاس

قطعه اتصال (HT90) سقف کاذب

از {{model.count}}

مناسب زیرسازی استاندارد سازه تایل 60در60 سقف کاذب

این قطعه برای تثبیت محل آویز تایل سقف کاذب 60در60 است که به واسطه میخ و چاشنی به سقف بنایی نصب می‌گردد. بدون این قطعه امکان آویزگیری مقدور نیست.

تعداد
نوع
2,800 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

معرفی سازه زیرسازی _HT90

تایل‌های 60 در 60 یکی از پرکاربردترین تایل‌ها در صنعت دکوراسیون محسوب می‌شوند. این تایل‌ها می‌توانند برای مکان‌های مختلف نصب شوند. بعضی از انواع تایل 60 در 60، ضد رطوبت و حتی ضد حریق هستند. چنین تایل‌هایی را می‌توان برای سقف آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی استفاده کرد. از انواع رایج تایل 60 در  60 می‌توان به تایل گچی، دکوراتیو، مجازی و پی وی سی اشاره کرد. تایل آلومینیومی نیز از جمله این تایل‌ها محسوب می‌شود. تایل 60 در 60 به خودی خود قابل نصب نبوده و استادکار برای نصب سقف کاذب با استفاده از تایل‌های مورد نظر نیاز به سازه تایل‌ها دارد. سازه تایل‌ها یا به عبارتی سازه‌ها و متعلقات، ملزومات نصب و اجرای تایل سقفی محسوب شده و بدون حضورشان، هیچ عملی امکان پذیر نیست. در نصب و اجرای تایل سقفی، عملیات زیر سازی با استفاده از سازه تایل صورت گرفته و سپس نوبت به نصب تایل می‌رسد. 

عملیات زیر سازی، عملیات بسیار حساسی است و باید با دقت کامل انجام شود؛ زیرا در صورت بروز کوچک‌ترین مشکل در زیر ساز، تایل‌ها به خوبی نصب نخواهند شد. در شرایطی که تایل به خوبی نصب نشوند دو حالت ایجاد می‌شود. 

1. تایل‌ها نما و جلوه بدی ایجاد می‌کنند. 

2. تایل‌ها پس از مدتی ریزش پیدا می‌کنند. 

در نتیجه نصب و اجرای تایل‌ها باید به روش استاندارد و با سازه‌های استاندارد صورت بگیرد. یکی از سازه‌های زیر سازی تایل‌های سقفی، سازه زیرسازی HT90 است. این سازه به آویز با گیره اصلی متصل می‌شود.

مشخصات و کاربردها

سازه اچی تی نود، سازه‌ای است که بدون آن امکان آویز گیری مقدور نیست، به همین دلیل حتماٌ باید قبل از نصب، آن را تهیه کنید. این قطعه مخصوص تثبیت محل آویز تایل سقف کاذب 60 در 60 است که به واسطه میخ و چاشنی به سقف بنایی یا اصلی نصب می‌گردد. سازه مورد نظر تولید ایران بوده و جنس آن گالوانیزه است. ضخامت این ورق، 80 میلی متر است. 

  • شاید بتوان سازه مورد نظر را برای مصارف مختلف و در صنایع دیگر مورد استفاده قرار داد، ولی اصلی‌ترین کاربرد این قطعه، زیر سازی تایل‌های 60 در 60 است. برای اتصال تیرچه کناف سقف کاذب یا تایل‌های سقفی می‌توان از HT90 استفاده کرد. این سازه می‌تواند یک اتصال پایدار بین تیرچه و سقف ایجاد کند. 
  •  جهت تثبیت و نصب لوازم معلق سقف کاذب، نیز می‌توان از سازه مورد نظر استفاده کرد. لوازمی مانند چراغ‌های مخفی، چراغ‌های آویزان یا یک سری لوازم دکوراتیو دیگر با استفاده از سازه HT90، به کناف متصل می‌شوند.

خرید سازه HT90

قبل از خرید سازه اچ تی نود، بهتر است اطلاعات کاملی درباره سازه و متعلقات نصب تایل‌های 60 در 60 کسب کنید. توجه داشته باشید که برای نصب، به همه سازه تایل‌ها نیاز است و بهتر است یک بار همه آن‌ها را به تعداد لازم تهیه کنید. 

مشاوره خرید سازه اچ تی نود

پس از کسب اطلاعات درباره سازه‌ها و متعلقات آن، می‌توانید نسبت به خرید اقدام کنید. لازم به ذکر است که قبل از خرید، بهترین گزینه کسب مشاوره است. شما می‌توانید بهترین مشاوره را از مشاورین ما دریافت کرده و بهترین خرید را داشته باشید.

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
ای جی وی
گارانتی :
دارد
جنس:
گالوانیزه
ضخامت ورق:
80
تولید:
ایران
تعداد درکارتن :
1000عدد
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...