سپری کلیک تایل گچی 60 در 60 سقف کاذب

پیچ کله شیپوری 3/5سانت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
265,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

معرفی پیچ کله شیپوری 3.5 سانت

تایل‌های 60 در 60 از جمله تایل‌های مشبک محسوب شده و برای مکان‌های مختلف قابل اجرا هستند. تایل‌های 60 در 60 سقف کاذب می‌توانند از مواد اولیه و متریال متفاوتی تهیه شوند. با توجه به متریال استفاده شده، می‌توان گفت هر یک کاربری متفاوتی دارند. به‌عنوان‌مثال تایل‌های ضد حریق برای مکان‌هایی که احتمال آتش سوزی بالا است، کاربرد دارد. به هر حال با توجه به رایج بودن استفاده از تایل‌های 60 در 60، استفاده از سازه‌هاو متعلقات آن نیز رایج است. 

کناف سقف کاذب و انواع مختلف سقف کاذب می‌توانند سازه و متعلقات خاصی داشته باشند. سازه و متعلقات تایل‌های 60 در 60 شامل مواردی مثل سازه کلیک 60 در 60 مشکی (سفارشی)، سازه کلیک 60 در 60 سفید، سازه کلیک 60 در 60 استیل، سازه کلیک 60 در 60 طلایی، سازه اچ تی نود، آویز مفتول و فنر استیل، میخ و چاشنی بتن - فولاد وپیچ کله شیپوری اشاره کرد. پیچ کله شیپوری در دو نوع 2.5 سانت و 3.5 سانت برای نصب تایل‌های 60 در 60 تولید می‌شود. 

مشخصات و کاربردها

پیچ کله شیپوری 3.5 سانت، یکی از سازه تایل‌ها یا به عبارتی متعلقات نصب تایل‌های 60 در 60 محسوب می‌شود. بدون این پیچ، کار نصب بسیار سخت خواهد بود، زیرا این پیچ به طور ویژه برای تایل‌های سقفی تولید شده است. نصب نبشی ال تایل 60 در 60 سقف کاذب با استفاده از پیچ کله شیپوری 3.5 سانت انجام می‌شود. البته از این پیچ در صنایع دیگری از جمله صنایع درب و پنجره نیز استفاده می‌شود، ولی اصلی‌ترین کاربرد آن مربوط به نصب و زیر سازی تایل‌های 60 در 60 سقف کاذب است.

 جنس پیچ ذکر شده از فولاد آب دیده است و به همین دلیل می‌توان گفت استحکام بالایی داشته و برای نصب تایل مناسب است. پیچ کله شیپوری 3.5 سانت در تولیدات داخلی و همچنین خارجی موجود است. ضخامت این پیچ 3.5 میلی متر طول آن همان طور که از نامش مشخص است، 3.5 سانتی متر می‌باشد. قسمت انتهایی این پیچ به طور ویژه برای وارد شدن به تایل‌های 60 در 60 با جنس‌های مختلف طراحی شده است. 

خرید پیچ کله شیپوری 3.5 سانت

قبل از خرید انواع سازه تایل و حتی پیچ کله شیپوری 3.5 سانت، بهتر است درباره هریک اطلاعات کسب کنید. ممکن است پس از خرید متوجه شوید که پیچ خریداری شده مناسب تایل شما نیست و به همین دلیل بررسی مشخصات و اطلاعات هر محصول را به شما توصیه می‌کنیم. پیچ‌های مورد نظر به صورت بسته‌ای به فروش می‌رسند. 

مشاوره خرید پیچ کله شیپوری 3.5 سانت

اگر برای خرید پیچ کله شیپوری 3.5 سانت تصمیم خود را گرفته‌اید، بهتر است بدانید که برای نصب تایل‌ها، به دیگر سازه تایل‌ها نیز نیاز خواهید داشت. اگر در مورد این پیچ و انواع سازه تایل نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید با مشاوران ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
واسا- کناف - سام فت- دنیا دکور
گارانتی :
دارد
جنس :
فولادآب دیده
روکش :
آنالود سیانور
سایز:
2/5- 3/5
تولید:
خارجی - داخلی
ضخامت :
3/5 میلیمتر
تعداد دربسته:
1000عدد
تعداد درکارتن :
12بسته
وضعیت کالا :
نو
285 روز پیش

با کیفیت و کاربردی.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...