تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

سپری سقف کاذب طلایی

از {{model.count}}

مناسب: تایل های گچی - آلومینیومی - پی وی سی - مجازی - دکوراتیو

فروش به صورت عمده (ظرفیت خاور تحویل درب کارخانه قزوین) برای اطلاع ازقیمت خرده فروشی با واحد فروش تماس بگیرید.

تعداد
نوع
145,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

سازه کلیک تایل 60 در 60 طلایی

تایل‌های 60 در 60 از جمله کاربردی‌ترین تایل‌ها محسوب شده و برای بسیاری از مکان‌ها می‌توان از آن‌ها بهره برد. این تایل‌های می‌توانند علاوه بر ایجاد جذابیت بصری، نواقص، تأسیسات و مشکلات سقف را پوشش دهند. تنوع تایل‌های 60 در 60 بسیار زیاد است و رایج‌ترین تایل 60 در 60، تا حدودی تایل گچی محسوب می‌شود. تایل گچی عمدتاً از گچ تشکیل شده و بیشتر برای فضاهای بزرگی مثل بیمارستان‌ها و مراکز تجاری کاربرد دارد. تایل‌های گچی و سایر تایل‌های 60 در 60 و حتی انواع کناف سقف کاذب، بدون زیر سازی قابل نصب نیستند. برای زیر سازی انواع سقف کاذب، از یک سری سازه و متعلقات استفاده می‌شود. سازه‌ها و متعلقات با توجه به متراژ محل مورد نظر استفاده می‌شوند. 

یکی از سازه‌ها یا به عبارتی سازه تایل‌ها، سازه کلیک تایل 60 در 60 طلایی است. سازه کلیک 60 در 60 طلایی، به تنهایی قابل استفاده برای زیر سازی تایل‌های 60 در 60 نبوده و باید به سایر متعلقات نصب شود. سازه‌های کلیک، به یکدیگر کلیک می‌خورند و زیر سقف اصلی را پوشش می‌دهند. در واقع رابط بین سقف اصلی و تایل سقفی، زیر سازی آن محسوب می‌شود که شامل سازه تایل‌ها می‌باشد. سازه کلیک تایل 60 در 60 طلایی، تنها سازه کلیک موجود نبوده و سه نوع سازه کلیک دیگر نیز قابل تهیه هستند. 

مشخصات و کاربردها

سازه کلیک تایل 60 در 60 طلایی، یکی از سازه‌های کلیک زیر سازی تایل سقفی است که رنگ آن طلایی است. جنس سازه مورد نظر، گالوانیزه بوده و ضخامت ورق سپری آن، 30 دوبل است. ارتفاع این سپری، 24 الی 38 میلی‌متر می‌باشد. 

ضخامت ورق نبشی، 35 دوبل و طول سپری‌ها 60، 120 و 360 سانتی متر هستند. طول نبشی 300 سانتی متر می‌باشد. سازه کلیک تایل 60 در 60 طلایی، برای نصب و زیر سازی تایل‌های گچی، تایل پی وی سی، تایل آلومینیومی، مجازی و دکوراتیو کاربرد دارد. هر یک متر مربع بسته به متراژ سقف بین  4 الی 5 متر طول نیاز به سازه کلیک دارد. 

خرید سازه تایل 60 در 60 کلیک طلایی

قبل از خرید و هر گونه اقدام دیگری، ابتدا اطلاعات و ویژگی‌های سازه تایل مورد نظر را بررسی کرده و سپس آن را با دیگر سازه تایل‌ها مقایسه کنید. شما می‌توانید علاوه بر خرید سازه کلیک تایل 60 در 60 طلایی، سازه کلیک تایل 60 در 60 مشکی را به صورت سفارشی تهیه کنید. همچنین امکان تهیه سازه کلیک تایل 60 در 60 سفید و سازه کلیک تایل 60 در 60 استیل نیز وجود دارد. در کنار این سازه تایل‌ها، باید سایر سازه تایل‌ها از جمله سازه زیر ساز اچ تی نود و متعلقاتی مثل پیچ کله شیپوری را تهیه کنید. 

مشاوره خرید سازه کلیک تایل 60 در 60 طلایی

پس از کسب اطلاعات، درباره انواع سازه تایل و سازه کلیک تایل 60 در 60 طلایی، می‌توانید برای خرید اقدام کنید. توجه داشته باشید که اگر تجربه‌ای در این زمینه ندارید بهتر است قبل از خرید، مشاوره خرید را از کارشناسان مجرب ما دریافت کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید. مشاوره هلدینگ ما رایگان بوده و هزینه‌ای بابت آن از شما دریافت نخواهد شد. 

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
ای جی وی
گارانتی :
10سال
جنس :
گالوانیزه
ضخامت ورق سپری :
30 دوبل
ارتفاع :
24 - 38 میلیمتر
ضخامت ورق نبشی :
35
طول سپری ها:
360-120-60سانتی متر
طول نبشی :
300سانتی مترطول
تولید:
ایران
فروش :
به صورت شاخه
رنگ :
طلایی
وضعیت کالا :
نو
قیمت براساس :
متر طول

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...