تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

سپری سقف کاذب سفید

از {{model.count}}

مناسب: تایل های گچی - آلومینیومی - پی وی سی - مجازی - دکوراتیو

فروش به صورت عمده (ظرفیت خاورتحویل درب کارخانه قزوین) برای اطلاع ازقیمت خرده فروشی با واحد فروش تماس بگیرید.

تعداد
نوع
85,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

سازه کلیک تایل‌ 60 در 60 سفید

امروز تایل‌های ۶۰ در ۶۰ جایگزین مناسبی برای سقف اصلی هستند. سقف اصلی چندان جذابیت خاصی نداشته و گچ‌بری‌های قدیمی دیگر جزو دیزاین‌های مدرن محسوب نمی‌شوند. در واقع به همین دلیل استفاده از تایل‌های ۶۰ در ۶۰ و همچنین کناف سقف کاذب گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد. تایل‌های مورد نظر انواع مختلفی داشته و برای مکان‌های مختلفی قابل استفاده هستند. این تایل‌ها با توجه به جنسی که دارند و همچنین مواد اولیه و متریالی که در آنها استفاده شده، می‌توانند ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی داشته باشند. به‌عنوان‌مثال اگر در تایل، از عایقی مانند پشم سنگ استفاده شود، می‌توان گفت تایل مورد نظر می‌تواند به عنوان عایق کاربرد داشته باشد و در برابر حرارت و همچنین صدا مقاومت نشان دهد. 

نصب و اجرای تایل‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. نصب تایل‌های سقفی، به طور کلی باید توسط استادکار ماهر صورت گیرد. عملیات زیرسازی تایل‌های سقفی و همچنین اجزا و مصالحی که در زیرسازی آن استفاده می‌شود، همگی دارای اهمیت هستند. به آنچه که در عملیات زیرسازی برای زیرسازی تایل‌های سقفی استفاده می‌شود، سازه تایل گفته می‌شود. سازه تایل‌ها دارای انواع مختلفی هستند و وجود همه آنها برای نصب تایل‌های سقفی لازم و ضروری محسوب می‌شود. سازه کلیک، یکی از ضروری‌ترین سازه‌ها محسوب شده و در رنگ سفید، مشکی، طلایی و همچنین استیل وجود دارد. سازه کلیک تایل‌ ۶۰ در ۶۰ سفید، از جمله سازه کلیک‌های پرطرف‌دار و پرکاربرد محسوب می‌شود. همان‌طور که مشخص است رنگ این سازه سفید است و می‌توان از آن برای ایجاد هماهنگی با تایل‌های سفید استفاده کرد.

 مشخصات و کاربردها

 سازه کلیک تایل‌ ۶۰ در ۶۰ سفید، از جمله سازه تایل‌های ضروری محسوب شده و باید با توجه به متراژ محل مورد نظر تهیه شود. سازه‌های کلیک به صورت یکپارچه نصب شده و در نقاط اتصال به یکدیگر کلیک می‌شوند. در واقع سازه کلیک می‌تواند فضا را برای جای‌گذاری تایل آماده کند. سازه کلیک تایل‌های ۶۰ در ۶۰ سفید، تولید ایران بوده و در جنس گالوانیزه تولید می‌شود. 

ضخامت ورق سپری این سازه ۳۰ دوبل بوده و ارتفاع آن ۲۴ الی ۳۸ میلیمتر است. ضخامت ورق نبشی ۳۵ دوبل و طول سپری‌ها ۶۰، ۱۲۰ و ۳۶۰ سانتی‌متر است. طول نبشی ۳۰۰ سانتی‌متر بوده و فروش این سازه به صورت شاخه‌ای انجام می‌شود. سازه مورد نظر برای تایل‌های گچی، تایل آلومینیومی، مجازی، پی‌وی‌سی و دکوراتیو مناسب است و اغلب برای این تایل‌ها کاربرد دارد. 

خرید سازه کلیک تایل‌ ۶۰ در ۶۰ سفید

 اگر قصد خرید تایل‌های ۶۰ در ۶۰ را دارید، باید بدانید که سازه کلیک تایل‌های ۶۰ در ۶۰ سفید می‌تواند یکی از ضروری‌ترین سازه‌هایی باشد که باید تهیه کنید. قبل از هر اقدامی بهترین کار، کسب اطلاعات درباره تایل‌ها و همچنین سازه‌های آنها محسوب می‌شود. علاوه بر سازه کلیک تایل‌های ۶۰ در ۶۰ سفید، می‌توانید سازه کلیک تایل‌ ۶۰ در ۶۰ مشکی را نیز به صورت سفارشی تهیه کنید. همچنین تنها سازه‌های کلیک این دو مورد نبوده و می‌توانید سازه کلیک تایل‌ ۶۰ در ۶۰ استیل و طلایی را نیز تهیه کنید.

 مشاوره خرید سازه کلیک تایل‌ ۶۰ در ۶۰ سفید

 پس از کسب اطلاعات در مورد انواع سازه‌ها و همچنین سازه کلیک سفید، توصیه می‌کنیم از مشاورین مجرب ما مشاوره دریافت کنید تا بهترین تصمیم را درباره‌ی خرید بگیرید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
ای جی وی
گارانتی :
10سال
جنس :
گالوانیزه
ضخامت ورق سپری :
30 دوبل
ارتفاع :
24 - 38 میلیمتر
ضخامت ورق نبشی :
35
طول سپری ها:
360-120-60سانتی متر
طول نبشی :
300سانتی مترطول
تولید:
ایران
فروش :
به صورت شاخه
رنگ :
سفید
وضعیت کالا :
نو
قیمت براساس :
هرمتر طول

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...