صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل گچی مقاوم دربرابر حریق

از {{model.count}}

گچبرگ باضخامت 12/5 میلیمتر

گچبرگ مقاوم در برابر حریق  یا FR در ابعاد 240 در 120 تولید و در هر پالت 80 الی 90 برگ قرار دارد.

تعداد
نوع
105,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

محصولات مرتبط

گچبرگ ساده یا FR پالتی

گچبرگ‌ها مصالحی از دسته کناف سقف کاذب محسوب شده و به دو صورت پالتی و برگی تولید می‌شوند. امروزه استفاده از گچبرگ‌ها با توجه مزایایی که دارند افزایش یافته است. گچبرگ‌ها می‌توانند خاصیت‌ها یا قابلیت‌های ویژه‌های داشته باشند و امنیت ساختمان را از نظر آتش سوزی و رطوبت بالا، حفظ کنند. بسیاری از مکان‌ها به علت شرایط یا آب و هوا، به گچبرگ‌هایی مقاوم در برابر حریق یا رطوبت نیاز دارند. محیط‌هایی مثل آشپزخانه مداوم در معرض آتش سوزی هستند و با توجه به این مسئله باید برای سقف یا دیوار چنین مکان‌هایی از گچبرگ ضد حریق استفاده کرد. بسیاری از مناطق کشور نیز دارای آب و هوای شرجی یا مرطوب هستند و بهتر است، در چنین مناطقی از گچبرگ‌ها ضد رطوبت استفاده کرد. 

به طور کلی ویژگی‌های خاص انواع گچبرگ باعث شده تا این مصالح یا محصول به سایر انواع مشابه ترجیح داده شود. نصب این مصالح چندان سخت محسوب نمی‌شوند و یک استاد کار با تجربه به راحتی می‌تواند این گچبرگ‌ها را به روش استاندارد نصب کند. یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین گچبرگ‌ها، گچبرگ ساده یا FR پالتی محسوب می‌شود. 

مشخصات و کاربردها

گچبرگ ساده یا FR پالتی، به رنگ صورتی تولید شده و یک گچبرگ مقاوم در برابر حریق محسوب می‌شود. ابعاد این گچبرگ 240 در 120 بوده و در هر پالت این محصول، 80 الی 90 برگ موجود است. معمولاً این گچبرگ‌ها مناسب مکان‌هایی مثل سالن پذیرایی و اتاق خواب نبوده و بهتر است برای مکان‌های در معرض حریق و آتش سوزی نصب و استفاده شود. 

از مزایای این گچبرگ‌ها می‌توان به وزن سبک، مقاومت بالا، ماندگاری و عمر طولانی، کیفیت بالا و کاهش نخاله‌های ساختمانی اشاره کرد. در شرایطی که وزن این گچبرگ‌ها سبک باشد، حمل آسان را به دنبال داشته و علاوه بر آن نصب آن نیز آسان خواهد بود. همچنین در این شرایط، سقف اصلی متحمل بار اضافی نمی‌شود.

خرید گچبرگ ساده یا FR پالتی

برای خرید گچبرگ ساده یا FR پالتی، بهتر است مطالعه کاملی درباره ویژگی‌ها و مشخصات آن داشته باشید. اگر محل مورد نظر شما در معرض حریق نیست به گزینه‌های دیگری مثل گچبرگ RG پالتی فکر کنید. قبل از خرید قیمت محصول را نیز مورد بررسی قرار دهید. قیمت گچبرگ ساده یا FR پالتی در همین بخش قابل مشاهده است. 

مشاوره خرید گچبرگ ساده یا FR پالتی

پس از کسب اطلاعات و مشاهده قیمت گچبرگ ساده یا FR پالتی، می‌توانید با کسب مشاوره، یک خرید بدون ریسک و موفق را تجربه کنید. مشاورین ما می‌توانند بهترین مشاوره را در زمینه محصولات ساختمانی از جمله کناف سقف کاذب و سایر محصولات مشابه در اختیار شما قرار دهند. توجه داشته باشید که در کنار این گچبرگ‌ها می‌توانید پکیج کامل نصب آن را نیز تهیه کنید. در صورت وجود هر گونه ابهام درباره این پکیج نیز می‌توانید با مشاوران و کارشناسان فروش گچبرگ ساده یا FR پالتی تماس حاصل کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

ضخامت :
12/5 میلیمتر
هسته:
گچی
روکش:
کاغذ کرافت
ابعاد:
240 در120
مساحت :
هربرگ: 2/88سانتی مترمربع
تعداد:
هرپالت 90 برگ
نام انحصاری:
FR
تولید:
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...