صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل گچی مقاوم در برابر رطوبت

از {{model.count}}

گچبرگ باضخامت 12/5میلیمتر

تعداد
نوع
95,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

محصولات مرتبط

 معرفی گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت یا MR

امروزه استفاده از گچبرگ‌ها رایج شده است، ولی این رواج بی دلیل نیست. کاربردها و مزیت‌های گچبرگ‌ها عامل اصلی رواج آن‌ها محسوب می‌شود. گچبرگ‌ها از جمله تولیدات متنوع هستند و زیر مجموعه کناف سقف کاذب محسوب می‌شوند. تنوع این گچبرگ‌ها صرفاً برای ایجاد تنوع در زنگ آن‌ها نبوده؛ بلکه هر رنگ از گچبرگ‌ها دارای خاصیت منحصر به فردی است. به عنوان مثال رنگ روکش صورتی گچبرگ، نشان دهنده مقاومت آن در برابر حریق است. 

به طور کلی تمامی گچبرگ‌های صورتی، مقاومت بالایی در برابر حریق داشته و بهتر است برای مکان‌های در معرض حریق استفاده شوند. از طرفی گچبرگ‌هایی نیز به رنگ سبز وجود دارند. این گچبرگ‌ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و بهتر است برای مکان‌هایی استفاده شوند که دارای رطوبت است. گچبرگ‌ها به صورت پالتی یا برگی تولید می‌شوند و شما می‌توانید به توجه به محیط و شرایط آن، گچبرگ مناسب خود را تهیه کنید. 

مشخصات و کاربردها

گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت با علامت اختصاری MR نیز شناخته می‌شود. رنگ کاغذ کرافت این گچبرگ سبز بوده و جنس عمده آن از گچ است. ضخامت این گچبرگ 12.5 میلی متر بوده و می‌توان آن را در ابعاد 120 در 240 سانتی متر یافت. مساحت محصول مورد نظر 2.88 سانتی متر مربع است. گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت، مناسب سقف و دیوارهای در معرض رطوبت بالا و به ویژه سقف سرویس‌های بهداشتی است. سرویس‌های بهداشتی و حمام، بیشتر از هر مکان دیگری در معرض رطوبت هستند و بهتر است از این محصول برای سقف و دیوار این مکان‌ها استفاده کرد. 

گچبرگ مورد نظر می‌تواند عایق صوتی مناسبی نیز باشد. نصب و اجرای این گچبرگ آسان است و پس از نصب فشار و بار اضافی به سقف و دیوار اصلی ساختمان وارد نمی‌شود. گچبرگ‌ها ایمنی بالاتری دارند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها بیش از سایر محصولات توصیه می‌شود. این محصول قابلیت بازیافت داشته و سطح مفید زیر بنا را افزایش می‌دهد. وزن کم گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت باعث شده تا هزینه حمل و نقل آن نیز کاهش پیدا کند. علاوه بر آن نصب این گچبرگ نیازی به گروه‌های کارگری نداشته و با نیروی کم نیز به بهترین شکل قابل نصب است. محصولات دیگری مثل گچبرگ مقاوم در برابر حریق نیز این ویژگی‌ها را دارند. 

خرید گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت یا MR

گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت یا MR یکی از بهترین گچبرگ‌ها موجود در بازار است، ولی بهتر است قبل از خرید اطلاعاتی درباره آن کسب کنید. اصرار ما برای کسب اطلاعات و مطالعه مشخصات محصول، وجود مشکل در محصول نبوده؛ بلکه به این دلیل است که محصول کارایی خاصی دارد و شاید متناسب با مکان شما نباشد. نظرات و دیدگاه‌های سایر خریداران و مشتریان می‌تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. مشاهده قیمت گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت یا MR نیز به شما در ارزیابی نهایی کمک خواهد کرد. 

مشاوره خرید گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت یا MR

یکی از بهترین کارهایی که می‌تواند در خرید گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت یا MR، به شما کمک بزرگی کند، کسب مشاوره است. مشاوران و کارشناسان فروش گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت یا MR، بهترین کسانی هستند که می‌توانند بهترین راهنمایی را ارائه دهند. در نتیجه بهترین گزینه کسب مشاوره از مشاوران هلدینگ است. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
گچ - کاغذ کرافت سبز رنگ
ضخامت :
12/5
ابعاد:
120*240سانتی متر
مساحت :
2/88 سانتی مترمربع
تولید :
ایران
نام اختصاری:
MR
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...