صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل گچی مقاوم دربرابر رطوبت

از {{model.count}}

گچبرگ با ضخامت 12/5 میلیمتر

تعداد
نوع
95,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

محصولات مرتبط

گچبرگ ساده یا MR پالتی

گچبرگ‌ها تحولی دیگر در زمینه مصالح ساختمانی محسوب می‌شوند. این دسته از مصالح، مصالحی مدرن از مجموعه کناف سقف کاذب هستند و می‌توانند فضایی شیک و یک دست ایجاد کنند. مزایای این گچبرگ‌ها باعث شده تا توجه بسیاری از معماران، طراحان و مهندسان به آن‌ها جلب شود. از گچبرگ‌ها می‌توان برای دیوار و سقف استفاده کرد. معمولاً استفاده از روکش‌هایی خاص برای این گچبرگ‌ها باعث می‌شود تا ویژگی‌های خاصی پیدا کنند. به عنوان مقال زمانی که از روکش فایبر گلاس برای این مصالح استفاده شود، می‌توان گچبرگ مورد نظر را یک گچبرگ ضد حریق محسوب کرد. 

اگر از مواد مقاوم در برابر رطوبت برای روکش گچبرگ‌ها استفاده شود، در این شرایط، گچبرگ مورد نظر مقاوم در برابر رطوبت محسوب خواهد شد. در شرایطی ممکن است گچبرگ، هیچ یک از ویژگی‌های ذکر شده را نداشته باشد و در این شرایط گچبرگ ساده نامیده می‌شود.گچبرگ‌ها به صورت پالتی و برگی تولید و عرضه می‌شوند. هر یک از گچبرگ‌ها می‌توانند ویژگی یا مزایای خاصی داشته باشند. گچبرگ ساده یا MR پالتی، نمونه‌ای از گچبرگ‌های مدرن محسوب می‌شود. این گچبرگ، گچبرگی مقاوم در برابر رطوبت است. 

مشخصات و کاربردها

گچبرگ ساده یا MR پالتی، یکی از انواع گچبرگ محسوب شده و می‌تواند مقاومت مطلوبی در برابر رطوبت نشان دهد. در قسمت خارجی این گچبرگ از مواد ضد رطوبت استفاده شده و با خیال راحت می‌توان از آن برای مکان‌ها یا مناطق دارای آب و هوای مرطوب استفاده کرد. برای ساخت این گچ برگ، از مخلوط گچ و آب استفاده و قسمت‌های بیرونی با کاغذ مخصوص ضد آب پوشانده می‌شوند.

کیفیت و متریال‌های ساخت این گچبرگ‌ها بسیار عالی بوده و می‌توان با اطمینان خاطر از آن‌ها استفاده کرد. توجه داشته باشید که گچبرگ مورد نظر مناسب برای استفاده در سالن‌های پذیرایی و اتاق خواب نبوده و همچنین بهتر است در محل‌های در معرض حریق نیز نصب نشود. گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت یا MR در ابعاد 240 در120 تولید و در هر پالت آن 80 الی 90 برگ قرار دارد. شما می‌توانید با توجه به متراژ محل مورد نظر، هر تعداد پالت را که نیاز است، تهیه کنید. 

خرید گچبرگ ساده یا MR پالتی

برای گچبرگ ساده یا MR پالتی، ابتدا اطلاعات لازم را که شامل مشخصات و کاربردهای گچبرگ ساده یا MR پالتی است را کسب کرده و سپس برای خرید تصمیم بگیرید. علاوه بر این قیمت گچبرگ ساده یا MR پالتی در همین بخش قابل مشاهده بوده و شما می‌توانید قیمت را در کنار ویژگی‌های آن مورد ارزیابی قرار دهید.

مشاوره خرید گچبرگ ساده یا MR پالتی

پس از کسب اطلاعات و مشاهده قیمت این محصول، می‌توانید سایر اطلاعات لازم را از کارشناسان فروش گچبرگ ساده یا MR پالتی یا مشاورین هلدینگ کسب کنید. در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید گچبرگ ساده یا MR پالتی با توجه به متراژ نیز می‌توانید از مشاورین کمک بگیرید. مشاوران ما می‌توانند به صورت دقیق میزان مورد نیاز را به شما اطلاع دهند. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

ضخامت :
12/5 میلیمتر
هسته:
گچی
روکش:
کاغذ کرافت
ابعاد:
240 در120
مساحت :
هربرگ: 2/88سانتی مترمربع
تعداد:
هرپالت 90 برگ
نام انحصاری:
MR
تولید:
ایران
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...