صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل گچی مقاوم در برابر حریق

از {{model.count}}

گچبرگ به ضخامت 12/5 میلیمتر

مناسب سقف آشپزخانه، سقف و دیوار مراکز در معرض حریق

تعداد
نوع
105,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

محصولات مرتبط

معرفی گچبرگ مقاوم در برابر حریق یا FR

گچبرگ‌ها صفحات گچی روکش دار هستند و هر کدام می‌توانند با توجه به مواد اولیه‌ای که دارند، قابلیت‌های خاصی داشته باشند. امروزه استفاده از گچبرگ‌ها باعث افزایش ایمنی شده است. در حال حاضر در بسیاری از مکان‌ها احتمال آتش سوزی وجود دارد و این مسئله برای همه روشن است. شاید بتوان تدابیر فراوانی برای پیشگیری یا جلوگیری از آتش سوزی و حریق در نظر گرفت، ولی بهترین راه استفاده از گچبرگی است که در برابر حریق مقاومت بالایی داشته باشد. 

در چنین شرایطی اگر آتش سوزی نیز صورت بگیرد، قسمت‌های دارای گچبرگ در امان هستند. به عبارتی اگر برای دیوار و سقف یک مکان در معرض حریق، از گچبرگی مقاوم در برابر حریق استفاده شود، آتش سوزی انتشار پیدا نخواهد کرد و خسارت چندانی نیز به دنبال نخواهد داشت. به همین دلیل به شدت توصیه می‌شود که امنیت مکان‌های در معرض حریق را جدی بگیرید. بهترین گزینه برای استفاده در چنین مکان‌هایی، گچبرگ مقاوم در برابر حریق یا FR است. 

مشخصات و کاربردها

گچبرگ مقاوم در برابر حریق، یک سری صفحات گچی از پیش ساخته است. این صفحات در محیط‌هایی که احتمال آتش سوزی در آنها شایع است، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ضخامت گچبرگ مقاوم در برابر حریق یا FR برابر با 12.5 میلی متر است و در ابعاد 120 در 240 تولید و عرضه بازار می‌شود. محصول مورد نظر، محصولی از ایران بوده و بسیار با کیفیت است. مساحت این محصول 2.88 سانتی متر مربع بوده و با نام اختصاری FR نیز شناخته می‌شود. گچبرگ مقاوم در برابر حریق یا FR، از گچ و کاغذ کرافت صورتی رنگ تشکیل شده است. محصول مورد نظر، مناسب سقف آشپزخانه، سقف و دیوار مراکز در معرض حریق است. 

گچبرگ مورد نظر از مزایای بسیاری برخوردار است. از مزایای گچ برگ مقاوم در برابر حریق یا FR، می‌توان به کاهش بار ساختمان، نصب ساده و آسان آن، اجرای بسیار سریع، قابلیت رنگ پذیری، امکان نقاشی، کاغذ دیواری و کاشی کاری بلافاصله پس از نصب و اجرای هر نوع طرح خاص یا شیک بر روی گچبرگ اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، هزینه کمتر این گچ برگ نسبت به سایر مصالح ساختمانی نیز از مسائل و مزایای مورد توجه است.

خرید گچبرگ مقاوم در برابر حریق یا FR

اگر قصد خرید گچبرگ مقاوم در برابر حریق یا FR را دارید، بهتر است درباره کاربردها، مزایا و همچنین ویژگی‌های آن بدانید. گچبرگ مورد نظر برای فضاهای مرطوب مناسب نیست و به همین دلیل مطالعه مشخصات محصول توصیه می‌شود. شما می‌توانید قیمت گچبرگ مقاوم در برابر حریق یا FR، را در همین بخش مشاهده کرده و ارزیابی‌های لازم را انجام دهید.

مشاوره خرید گچبرگ مقاوم در برابر حریق یا FR

برای خرید گچبرگ مقاوم در برابر حریق یا FR، می‌توانید از نظر سایر مشتریان و افرادی که تجربه خرید داشته‌اند، استفاده کنید. هرچند هیچ عاملی مانند مشاوره کار ساز نخواهد بود. برای خرید محصول مورد نظر، بهترین کار، کسب مشاوره از مشاورین هلدینگ ما است. این مشاوران می‌توانند به بهترین شکل شما را راهنمایی کرده و به سؤالات شما پاسخ دهند. شما می‌توانید در مورد محصولات دیگری مثل کناف سقف کاذب نیز مشاوره دریافت کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
گچ - کاغذ کرافت صورتی رنگ
ضخامت :
12/5
ابعاد:
120*240سانتی متر
مساحت :
2/88 سانتی مترمربع
تولید :
ایران
نام اختصاری:
FR
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...