صفحات روکشدار گچی ای پلاس

گچبرگ ساده

از {{model.count}}

مناسب سقف و دیوارهای پذیرایی، سالن، اتاق‌های خواب

تعداد
نوع
68,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

محصولات مرتبط

معرفی گچبرگ ساده یا RG

نمونه ای از انواع سقف کاذب کناف، گچبرگ محسوب می‌شود. گچبرگ به صورت پالتی یا برگی تولید می‌شود و می‌تواند برای یک سری از مکان‌های خاص کاربرد داشته باشد. جنس عمده گچبرگ، از گچ بوده و ماندگاری طولانی دارد. البته بهتر است از هر گچبرگ با توجه به کاربرد آن استفاده شود. به عنوان مثال زمانی که شما از یک گچبرگ ساده برای مکانی با رطوبت بالا مثل سرویس بهداشتی استفاده می‌کنید، عمر آن کوتاه‌تر خواهد بود. گچبرگ مناسب سرویس بهداشتی، گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت است. 

همچنین نوع دیگری از گچبرگ‌ها، گچبرگ مقاوم در برابر حریق است که برای مکان‌های در معرض حریق کاربرد دارد. در نتیجه این گزینه نیز برای سرویس بهداشتی مناسب نیست. اگر گچبرگ‌ها را با توجه به کاربرد و کارایی آن‌ها مورد استفاده قرار دهید، می‌توانید از ویژگی یا مزیت عمر طولانی و ماندگاری بالایی آن نیز بهره مند شوید. نوعی از گچبرگ‌ها خاصیت چندانی ندارند و بهتر است در معرض رطوبت و حرارت قرار نگیرند. این نوع گچبرگ، گچبرگ ساده یا RG نام دارد. نداشتن خاصیت ضد رطوبت و ضد حریق به این معنی نیست که گچبرگ مورد نظر محصول جالبی نباشد؛ بلکه این محصول یا این گچبرگ مناسب مکان‌هایی با شرایط دیگر است. 

مشخصات و کاربردها

گچبرگ ساده یا RG، گچبرگی با ضخامت 12.5 میلی متر و با ابعاد 120 در 240 است. مساحت این گچبرگ، 2.88 سانتی متر مربع است. محصول مورد نظر، محصولی داخلی بوده جنس آن از گچ و کاغذ کرافت طوسی است. گچبرگ ساده، مناسب سقف و دیوارهای پذیرایی، سالن، اتاق‌های خواب و لابی‌ها می‌باشد.

  • وزن این گچبرگ بسیار سبک است و این مسئله باعث می‌شود تا نیازی به گروه‌های کارگری برای حمل و نصب نباشد. در نتیجه می‌توان گفت نصب این گچبرگ‌ها نیز بدون دردسر انجام می‌شود و چندان زمان بر نیست. 
  • گچبرگ ساده، ماندگاری بالایی دارد و در هنگان نصب گرد و غبار چندان زیادی تولید نخواهد کرد. در حالت کلی اگر به دنبال یک گچبرگ مناسب برای برای سالن، اتاق خواب و پذیرایی هستید، گچبرگ ساده یا RG، می‌تواند بهترین گزینه باشد.

خرید گچبرگ ساده یا RG

قبل از اقدام به خرید گچبرگ ساده یا RG، مشخصات و کاربردهای آن را ارزیابی کنید. ابتدا بررسی کنید که محصول مورد نظر با فضای شما و شرایط آن همخوانی خواهد داشت یا خیر. اگر شرایط این گچبرگ متناسب نبود، می‌توانید به گزینه‌های دیگر مثل صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM فکر کنید. قیمت گچبرگ ساده یا RG در همین قسمت قابل مشاهده است. 

مشاوره خرید گچبرگ ساده یا RG

پس از کسب اطلاعات درباره گچبرگ ساده، بهتر است به گزینه اخذ مشاوره فکر کنید. مشاوران ما می‌توانند بهترین محصول را با توجه به محیط مورد نظر و شرایط آن به شما پیشنهاد دهند. همچنین در صورت وجود سؤال در مورد هر یک از محصولات می‌توانید با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
گچ - کاغذ کرافت طوسی رنگ
ضخامت :
12/5
ابعاد:
120*240سانتی متر
مساحت :
2/88 سانتی مترمربع
تولید :
ایران
نام اختصاری:
RG
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...