صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پانل گچی ضد حریق و ضد رطوبت یا OM

از {{model.count}}

صفحات اکسید منیزیم با ضخامت 12 میلیمتر

مناسب سقف و دیوارهای کاذب در معرض حریق و رطوبت

تعداد
نوع
390,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

محصولات مرتبط

صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM

استفاده از کناف سقف کاذب به دلیل مزیت‌های آن است و از طرفی کناف یک سقف جذاب است. یکی از زیرمجموعه‌های کناف، گچبرگ محسوب می‌شود. شاید گچبرگ گزینه بسیار جذابی به نظر نرسید و نتواند جذابیت خاصی به فضا ببخشد، ولی مزایای فوق‌العاده ای دارد. هر یک از گچبرگ‌ها با خاصیت خاصی تولید شده اند و تنوع آن‌ها بی دلیل نبوده است. در هر گچبرگی از یک ماده خاص استفاده شده تا ویژگی منحصر به فردی نسبت به گچبرگ‌های دیگر داشته باشد. 

گچبرگ‌ها می‌توانند در برابر حریق و آتش سوزی مقاوم باشند. علاوه بر این نوعی از گچبرگ‌ها در برابر رطوبت نیز مقاومت دارند. چنین گچبرگ‌هایی را می‌توان در فضاهای مخصوص استفاده کرد. نوعی از گچبرگ‌ها نیز هم ضد حریق و هم ضد رطوبت محسوب می‌شوند. به این گچبرگ‌ها صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM می‌گویند. 

مشخصات و کاربردها

صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM، صفحات اکسید منیزیم به ضخامت 12 میلی متر هستند. در واقع جنس این محصول از اکسید منیزیم است. وجود اکسید منیزیم باعث می‌شود تا بتوان امنیت را از نظر حریق و رطوبت تأمین کرد. در نتیجه از این محصول می‌توان برای فضاها یا مکان‌هایی که در معرض رطوبت و حریق هستند استفاده کرد. این صفحات صرفاً برای استفاده در سقف طراحی نشده‌اند و قابل استفاده برای دیوار نیز می‌باشند. ضخامت کلی صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM، 12.5 میلی متر است و در ابعاد 124 در 244 سانتی متر تولید می‌شود. مساحت این محصول 2.96 سانتی متر مربع است. 

صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM، با نام اختصاری OM نیز شناخته می‌شوند و گاهی فقط به آن‌ها صفحات OM می‌گویند. این محصول، محصولی نوین از کشور ایران است. رنگ این محصول خاکستری بوده و یکی از تولیدات فوق‌العاده ایران محسوب می‌شود. 

خرید صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM

برای خرید صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM، بهتر است مطالعه کاملی درباره آن داشته باشید. ویژگی‌ها و مشخصات این محصول را بررسی کنید تا مطمئن شوید، محصول مورد نظر برای مکان در نظر گرفته شده، مناسب است. به ویژه اگر در این زمینه بی تجربه هستید، بهتر است بدون آگاهی خرید نکنید. برای اطلاع از قیمت صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM، نیز همین صفحه را مورد بررسی قرار دهید. 

مشاوره خرید صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM

مسلم است که ما شما را در خرید به حال خود رها نخواهیم کرد و به کمک شما خواهیم آمد. شما می‌توانید در مورد صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM و حتی سایر محصولات مانند آکوا پنل نیز با مشاورین ما بحث و گفت و گو داشته باشید. مشاورین مجرب ما می‌توانند راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه داده و شما را در امر خرید یاری کنند. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
اکسید منیزیم
ضخامت :
12/5
ابعاد:
124در244سانتی متر
مساحت :
2/96سانتی مترمربع
تولید :
ایران
نام اختصاری:
OM

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...