تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

دامپا آلومینیومی باطرح : ساده-وسط پانچ-تمام پانچ

از {{model.count}}

مناسب سقف سرویس‌های بهداشتی عمومی - ورودی‌های ترمینال و پایانه‌ها- ایستگاه‌های ترنسفر و...

دامپا آلومینیومی سقف کاذب در عرض 15 سانت و به طول دلخواه امکان تولید دارد. یکی از مزیت‌های منحصربه‌فرد این سقف کاذب سبکی و مخفی بودن سازه و داشتن سطحی یک دست است. دامپا پانچ دار به دلیل اینکه دارای نمد آکوستیک است، امکان جذب صدا را نیز دارد.

تعداد
نوع
720,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

دامپای آلومینیومی ساده - وسط پانچ - تمام پانچ

در حال حاضر پیشرفت‌های نوینی در عرصه سقف کاذب رخ داده است. کناف سقف کاذب و انواع تایل آلومینیومی یکی از تحولات مدرن دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. می‌توان از انواع تایل آلومینیومی که در طرح‌ها و مدل‌های بدون پانچ، وسط پانچ، تمام پانچ و همچنین ساده، نمایان و پنهان تولید می‌شوند، برای مکان‌های مختلف استفاده کرد. تایل گریلیوم و دامپای آلومینیومی از جمله محصولات زیرمجموعه تایل‌های آلومینیومی هستند. جنس عمده این محصولات، از ورق آلومینیوم، رنگ الکترواستاتیک و آنتی باکتریال است. همچنین یک لایه نمدی قسمت پشتی این تایل را پوشانده است.

دامپای آلومینیومی، از محصولات بسیار قدیمی و با دوام محسوب می‌شود. ظهور این محصول به سال ۱۹۵۰ باز می‌گردد. این محصول دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است، به همین دلیل می‌توان از آن برای مکان‌های مختلف استفاده نموده و کاربردهای متخلفی از آن انتظار داشت. دامپای آلومینیومی با توجه به داشتن اکسید منیزیم، یک محصول مقاوم در برابر رطوبت محسوب می‌شود. دامپا آلومینیومی به صورت ساده، وسط پانچ و تمام پانچ موجود است.

مشخصات و کاربردها

دامپای آلومینیومی با طرح ساده - وسط پانچ - تمام پانچ، یکی از ماندگارترین و سبک‌ترین محصولات ساختمانی محسوب می‌شود. دامپای آلومینیومی به دلیل داشتن نمد آکوستیک می‌تواند به عنوان یک تایل آکوستیک شناخته شده و عایق صوتی مناسبی باشد. سایر محصولات مشابه از جمله تایل گریلیوم نیز می‌توانند عایق صوتی مناسبی باشند. دامپای آلومینیومی می‌تواند در ابعاد ۶۰ در ۶۰، ۳۰ در ۳۰ و ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر تولید شود. ضخامت ورق این محصول ۶ دهم بوده و عرض آن برابر با ۱۵ سانتی متر است. اندازه طول این محصول به اختیار مشتری است. محصول مورد نظر، یک محصول با کیفیت ایرانی است و می‌تواند برای مکان‌هایی با آب و هوای شرجی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

به طور کلی دامپای آلومینیومی ساده - وسط پانچ - تمام پانچ، مناسب سقف سرویس‌های بهداشتی عمومی، ورودی‌های ترمینال، پایانه‌ها و ایستگاه‌های ترانسفور می‌باشد. با توجه به آنتی باکتریال بودن محصول مورد نظر، می‌توان در اتاق عمل، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها نیز از این محصول استفاده کرد.

خرید دامپای آلومینیومی ساده - وسط پانچ - تمام پانچ

برای خرید دامپای آلومینیومی ساده - وسط پانچ - تمام پانچ، می‌توانید ابتدا در مورد این محصول اطلاعات جمع‌آوری کنید. اگر به فکر زیباسازی نما نیز هستید، به سراغ آکوا پنل بروید. قیمت محصول مورد نظر در همین قسمت ذکر شده است.

مشاوره خرید دامپای آلومینیومی ساده - وسط پانچ - تمام پانچ

قبل از خرید این محصول، قیمت را مشاهده کرده و اطلاعات لازم را در مورد آن کسب کنید. پس از این مراحل، دریافت مشاوره از مشاورین ما می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین محصول را انتخاب کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...