پارکت لمینت

پارکت لمینت کد:V458

از {{model.count}}

پیکی از بهترین و رایج‌ترین محصولاتی که برای پوشش دهی در کف ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارکت لمینت کد: v458 می‌باشد.

تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پیکی از بهترین و رایج‌ترین محصولاتی که برای پوشش دهی در کف ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارکت لمینت کد: v458 می‌باشد. نکته شایان ذکر این است که در ابتدای تولیدات، پارکت‌ها دارای کیفیت مناسبی نبودند، اما با گذشت زمان مشکلات برطرف و کیفیت آن‌ها نیز بالاتر رفت. به شکلی که می‌توانید امروزه بیشتر از ده طرح و مدل از پارکت لمینت کد: v458 در بازار مشاهده کنید که همه آن‌ها از کیفیت بالایی بهره مند هستند. 

نکته جالبی که باید به آن اشاره کرد این است که این دسته از پارکت‌های لمینتی به ظاهر شبیه به چوب هستند اما نمی‌توان آن‌ها را با پارکت‌های تمام چوب مقایسه کرد. در حالت کلی پارکت‌های لمینتی ویژگی‌ها و فواید زیادی دارند که در این مطلب قرار است مورد بررسی قرار بگیرد. برای یافتن اطلاعات بیشتر درباره پارکت لمینت کد: v458 به ادامه این مطلب مراجعه کنید.

ویژگی‌های پارکت کد: v458

همان طور که گفتیم پارکت لمینت کد: v458 سرشار از ویژگی‌ها و فواید مختلف است که آن‌ها را نسبت به سایر پارکت‌های لمینتی متمایز کرده است. به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این پارکت به خود اختصاص داده نصب سریع و ساده آن‌ها می‌باشد که باعث جلب توجه افراد زیادی شده است. در این قسمت به سایر ویژگی‌های این پارکت اشاره می‌کنیم.

• این نوع پارکت نسبت به سایر پارکت‌ها دوام و مقاومت بسیار بیشتری دارد

• تنوع و رنگ بندی در این دسته از پارت آنقدر زیاد است که یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این محصول به حساب می‌آید

• پارکت لمینت کد: v458 در برابر خراشیدگی مقاومت بسیار زیادی دارد

• این پارکت می‌تواند روی تمامی سطوح اعم از افقی و عمودی نصب و متصل شود

• این پارکت لمینتی قابلیت نصب و جمع آوری راحت داشته و می‌تواند بدون آسیب رساندن به کف بنا پهن و یا جمع شود

• نسبت به آب و رطوبت مقاومت نسبتا زیادی از خود نشان می‌دهد 

• زیبایی و جذابیت ظاهری در این نوع پارکت به میزان زیادی وجود دارد

• این پارکت در مقایسه با سایر پارکت‌ها قیمت بسیار کمتر و مقرون به صرفه‌ای را به خود اختصاص داده است

نکاتی در رابطه با پارکت لمینت کد: v458

با توجه به اینکه پارکت‌های لمینتی در تمامی سطوح افقی و عمودی قابل نصب و اجرا هستند، می‌توان از آن‌ها برای کف‌های دکوراتیوی عمودی نیز استفاده کرد. نکته دیگری که در رابطه با این محصول وجود دارد مربوط به چند لایه بودن آن‌ها می‌باشد و همچنین تحت دما و پرس به صورت یک سطح کاملا یکپارچه دیده می‌شود. در حالت کلی ۴ لایه مختلف در ساختار پارکت لمینت کد: v458 وجود دارد که موجب بالا رفتن استاندارد و کیفیت آن می‌شود. 

از مهم‌ترین لایه‌های این پارکت می‌توان به لایه‌هایی مانند Wear or overlay layer، لایهDecorative paper Layer، لایه Core Layer و همچنین لایه Backing Stabilizing Layer اشاره کرد. گفتنی است که تمامی این لایه‌ها به مقاومت بالاتر و ضد آب بودن پارکت‌های لمینتی کمک می‌کند. جالب است بدانید که این محصول در قطعات و اندازه‌های مختلف به تولید رسیده است که می‌توانید با توجه به استفاده خود آن‌ها را انتخاب کنید.

جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پویا پلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...