پارکت لمینت

پارکت لمینت کد: 1371

از {{model.count}}

فوق العاده پرفروش !!!

امروزه یکی از بهترین و مقاوم‌ترین محصولاتی که برای سامان بخشیدن به مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین دارای مزیت‌های بسیار زیادی است پارکت لمینت کد: 1371 می‌باشد.

تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

امروزه یکی از بهترین و مقاوم‌ترین محصولاتی که برای سامان بخشیدن به مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین دارای مزیت‌های بسیار زیادی است پارکت لمینت کد: 1371 می‌باشد. جالب است بدانید که این پارکت‌ها زیبایی چشمگیری دارند و از محبوب‌ترین پارکت‌ها در میان افراد به حساب می‌آیند. نکته قابل ذکر این است که این کفپوش در برندهای مختلف به تولید رسیده‌اند و رنگ‌ها و طرح‌های جذابی را به خود اختصاص داده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تنوع رنگ بندی این پارکت بسیار زیاد است و به همین صورت توانسته است افراد زیادی را به سوی خود جذب کند. 

در واقع لمینت‌هایی که به این صورت ساخته شده‌اند به شکل مصنوعات چوبی مانند هستند و به همین علت دارای دمای متعادل نیز می‌باشند. در حالت کلی پارکت لمینت کد: 1371 عایق حرارت نیز بوده و اجازه رد و بدل شدن گرما و سرما را به هیچ عنوان نمی‌دهد. در ادامه این مطلب، اطلاعات مهمی را در رابطه با این پارکت لمینتی مشاهده می‌کنید.

ویژگی‌های این پارکت لمینتی

همان طور که می‌دانید پارکت لمینت کد: 1371 ویژگی‌ها و فایده‌های مختلفی را به خود اختصاص داده است که یکی از انواع آن‌ها مقاومت بالا می‌باشد. در حالت کلی لایه‌هایی که در این پارکت به کار رفته موجب استحکام و مقاومت بالای آن‌ها خواهد شد. در این قسمت با ویژگی‌های مختلف این پارکت آشنا می‌شوید.

• دوام: ساختار خاصی که این پارکت به خود اختصاص داده باعث شده است که بتواند حتی سخت‌ترین کاربردها را نیز تحمل کند.

• مناسب برای سطوح مختلف: این کفپوش می‌تواند در انواع سطوح مورد استفاده قرار بگیرد و به همین دلیل است که توجه عده زیادی را به خود جذب کرده است. به گونه‌ای حتی در سطوح سخت نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

• ضد اشعه بودن: این پارکت لمینتی در برابر نور خورشید و همچنین اشعه‌های مختلف به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داد.

• طبیعی بودن: این محصول به صورت طبیعی از حدود ۹۰ درصد مواد اولیه خام و طبیعی ساخته شده است

• لغزنده نبودن: سطح روی این پارکت لیز نبوده و بسیار صاف و مقاوم می‌باشد. این پارکت در برابر عوامل مختلفی مانند گرد و غبار و همچنین رطوبت نیز ظاهر زیبا و جذابی دارد.

دلایل استفاده از پارکت لمینت کد: 1371

اگر به ساختار پارکت لمینتی کد: 1371 توجه کرده باشید متوجه می‌شوید که در اطراف آن‌ها کلیک‌هایی وجود دارد که باعث اتصال آن‌ها به یکدیگر خواهد شد. نکته مهم این است که کلیک‌های اتصال دهنده در ساختار پارکت حائز اهمیت فراوانی است. در نتیجه بهتر است که به هنگام خرید به کیفیت این قطعه توجه ویژه داشته باشید. از سوی دیگر باید اشاره کنیم‌ که کیفیت این کفپوش‌ها بسیار بالا است و به همین علت نیز دارای قابلیت نصب آسان دارد. 

در صورتی که کیفیت کلیک‌های به کار رفته در محصول پایین باشد، هنگام راه رفتن سروصدای زیادی را ایجاد می‌کند. دلیل به وجود آمدن این صدا لغزیدن کلیک‌ها بر روی یکدیگر می‌باشد. پارکت لمینت کد: 1371 از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده که آن‌ها را نسبت به سایر پارکت‌ها متمایز کرده است‌. 

جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پویا پلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...