پارکت لمینت

پارکت لمینت برجسته کد: 1102

از {{model.count}}

بسیار پرفروش !!!

یکی از خاص‌ترین پارکت‌ها و کفپوش‌هایی که برای زینت بخشیدن به مکان‌های مورد نظر شما مورد استفاده قرار می‌گیرد پارکت لمینت کد: 1102 می‌باشد. این محصول قابل استفاده در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد و همچنین منازل می‌باشد.

تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

یکی از خاص‌ترین پارکت‌ها و کفپوش‌هایی که برای زینت بخشیدن به مکان‌های مورد نظر شما مورد استفاده قرار می‌گیرد پارکت لمینت کد: 1102 می‌باشد. این محصول قابل استفاده در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد و همچنین منازل می‌باشد. جالب است بدانید که این پارکت برجسته ضخامت و استحکام بالایی داشته که باعث می‌شود در برابر ضربه مقاومت بالایی را از خود نشان بدهد. 

از سوی دیگر باید اشاره کنیم که این محصول تحت نظر متخصصان داخلی به تولید رسیده و متناسب با دکوراسیون‌های مختلف می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارکت لمینت کد: 1102 در مقایسه با سایر کفپوش‌های برجسته قیمت مناسب‌تری را به خود اختصاص داده و در میان افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری را در رابطه با این پارکت به شما ارائه دهیم. پس لطفا تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

نکات تکمیلی درباره پارکت لمینت کد: 1102

در حالت کلی پارکت لمینت کد: 1102 دارای ویژگی‌های متعددی می‌باشد که باعث شده است نسبت به سایر پارکت‌ها متمایز باشد. جالب است بدانید که این پارکت بیشترین سازگاری را با محیط زیست داشته و همچنین در برابر لکه و ایجاد شدن خط و خش مقاومت بالایی دارد. نکته حائز اهمیت این است که این نوع کفپوش از چهار طرف پارافین خورده و کلیک خورده است و همین ویژگی نیز باعث می‌شود که بر اثر رطوبت و نم دچار خرابی نشود. 

همچنین باید اشاره کنیم که وجود پارافین‌ها در پارکت لمینت کد: 1102 باعث می‌شود که این کفپوش روی زمین نلغرد و مشکلاتی برای شما ایجاد نکند. این پارکت برجسته با طراحی منحصر به فردی که دارد، توانسته است محبوبیت زیادی را در بین افراد به دست آورد. با توجه به رنگ بندی‌ها و طرح‌های مختلفی که این پارکت به خود اختصاص داده باید بدانید که تقریبا می‌تواند با هر دیزاینی ست شود و فضای رمانتیک و جذابی را برای شما ایجاد نماید‌. 

کاربرد و مزایای این پارکت برجسته

در حالت کلی پارکت‌های لمینت مزیت‌های زیادی را مثل زیبایی، کیفیت و دوام دارند که می‌توان از آن‌ها در محیط‌های مختلف استفاده نمود. در واقع اصلی‌ترین کاربردی که این کفپوش دارد مربوط به دکوراسیون منازل مسکونی و مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، کافی شاپ، رستوران و مراکز ورزشی می‌باشد. 

از جایی که این پارکت‌ها به راحتی قابل نصب و جمع آوری هستند، می‌توان از آن‌ها در مکان‌هایی مانند نمایشگاه‌ها نیز استفاده کرد. نکته شایان ذکر این است که از پارکت لمینت کد: 1102 در مکان‌هایی مانند آشپزخانه‌ها نیز استفاده می‌شود. از مهم‌ترین خاصیت‌هایی که این پارکت به خود اختصاص داده می‌توان به خاصیت آنتی باکتریالی آن اشاره کرد که باعث می‌شود حتی در بیمارستان‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. سایر مزایای این پارکت از قرار زیر است.

• هزینه نصب و اجرای پایین

• در مقایسه با سایر پارکت‌ها عمر بالاتری دارند

• سرعت نصب و اجرا در پروژه را بالاتر می‌برد

• در مناطق مرطوب قابل استفاده می‌باشد

• در برابر اجسام تیز و برنده مقاومت و دوام بالایی دارد

• طراحی و رنگ‌های متنوعی دارد

جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پویا پلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...