پارکت لمینت

پارکت لمینت کد:F504

از {{model.count}}

فوق العاده پرفروش !!!

جالب است بدانید که لمینت‌ها در بازار به نوعی از کفپوش‌ها اطلاق می‌شود که از چندین لایه چوب فشرده تهیه شده و برعکس سایر پارکت‌ها مستقیماً از چوب درخت تولید نشده‌اند. اگرچه ظاهر آن شباهت زیادی به چوب دارد اما در آنها به مقدار کمتری از چوب استفاده شده است. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با پارکت لمینت کد:F504 اطلاعات بیشتری را به دست آورید لطفاً به ادامه این مطلب مراجعه کنید.

تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پارکت‌ها از انواع کفپوش‌های لوکس و مقرون به صرفه به حساب می‌آیند که در دوره‌های اخیر در میان افراد بسیار باب شده است. شاید از خود تا به حال این سوال را پرسیده باشید که لمینت در پارکت‌ها چه تاثیری دارد؟ در واقع جالب است بدانید که لمینت‌ها در بازار به نوعی از کفپوش‌ها اطلاق می‌شود که از چندین لایه چوب فشرده تهیه شده و برعکس سایر پارکت‌ها مستقیماً از چوب درخت تولید نشده‌اند. 

اگرچه ظاهر آن شباهت زیادی به چوب دارد اما در آنها به مقدار کمتری از چوب استفاده شده است. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با پارکت لمینت کد:F504 اطلاعات بیشتری را به دست آورید لطفاً به ادامه این مطلب مراجعه کنید.

تغییر اساسی در محیط با پارکت

یکی از اصلی‌ترین تغییراتی که در دکور و فضای داخلی منازل می‌توانید به وجود آورید و در حس و حال کلی دکوراسیون خانه نیز تاثیرات بسزایی داشته باشد تعویض کفپوش‌ها و یا پارکت‌ها می‌باشد. در حالت کلی اگر شما پوشش کف را به درستی انتخاب کرده باشید می‌توانید هماهنگی به خصوصی را با مبلمان و نورپردازی خانه خود به وجود آورید.

 اما مثل بسیاری از موارد دیگر انتخاب پارکت و نوع کفپوش نیز گزینه‌های زیادی دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنید. در واقع این نوع پارکت که از انواع کفپوش‌ها به حساب می‌آید از جنس چوب طبیعی بوده و نصب آن روی سطوح احتیاج به انجام فرایند خاصی ندارد. برای اینکه این پارکت‌ها را نصب کنید می‌توانید آنها را به ابعاد کوچکتر برش داده و به هنگام نصب آنها را به کف اتاق بچسبانید. 

مزایای پارکت لمینت کد: F504

در حالت کلی پارکت لمینت کد: F504 مزیت‌های بسیار زیادی دارد که باعث شده است افراد زیادی آنها را انتخاب کرده و در منازل و مکان‌های مختلف از آن استفاده نمایند. در این قسمت مهم‌ترین مزایای پارکت لمینت کد: F504 را مشاهده می‌کنید.

• قابل تعویض:  در صورتی که قطعه‌ای از این لمینت آسیب ببیند شما می‌توانید به راحتی آن را جدا کرده و تعویض نمایید.

• تنوع بسیار زیاد در طرح: با توجه که این با توجه به اینکه این پارکت‌ها از نوع لمینتی هستند دارای طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی هستند.

• زیبایی: با استفاده از این پارکت لمینتی می‌توانید حس و حال و زیبایی زیادی را به فضا ببخشید.

• دوستدار محیط زیست: اگر شما از افرادی هستید که به محیط زیست اهمیت زیادی می‌دهید باید بگوییم که این پارکت در طبیعت به سادگی تجزیه شده و آسیب زیادی را به آن وارد نمی‌کند.

کاربردهای پارکت لمینت کد: F504

پارکت لمینت کد: F504 به صورت قطعات مختلف در اندازه‌های متفاوت به تولید می‌رسد. در واقع هر یک از این قطعات می‌توانند کل سطح را پوشش دهند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی در ادارات نیز می‌توان از این پارکت‌های لمینتی استفاده کرد. در ادامه سایر کاربردهای پارکت لمینت کد: F504 را مشاهده می‌کنید.

• پارکت لمینت در پذیرایی

• این پارکت در اتاق خواب

• پارکت لمینتی برای راه پله

• قابل نصب بر روی سطوح افقی و عمودی

• قابل استفاده در مکان‌های پر رفت و آمد و شلوغ

جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پویا پلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...