پارکت لمینت

پارکت لمینت کد:4271

از {{model.count}}

بسیار پرفروش !!!

امروزه محصولی به نام پارکت لمینت وارد بازار شده که بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار کرده است. نکته شایان ذکر این است که همین پارکت‌ها نیز انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها پارکت لمینت کد: 4271 می‌باشد.

تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

یکی از مهم‌ترین سطوح در طراحی داخلی ساختمان‌ها، کف ساختمان بوده که در زیبایی تاثیر چشمگیری دارد. لازم به ذکر است در صورتی که کف ساختمان آسیب دیده باشد، حتی با استفاده از گران قیمت‌ترین وسیله‌ها نیز نمی‌توان عیوب آن را مخفی کرد. اما امروزه محصولی به نام پارکت لمینت وارد بازار شده که بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار کرده است. نکته شایان ذکر این است که همین پارکت‌ها نیز انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها پارکت لمینت کد: 4271 می‌باشد.

جالب است بدانید که شما می‌توانید در بیشتر پروژه‌های ساخت و ساز پارکت‌های لمینت جدید با کف قدیمی آن معاوضه خواهد شد. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با پارکت لمینت کد: 4271 اطلاعات بیشتری را به دست آورید، لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کاربردهای پارکت لمینت کد: 4271

اگر بخواهیم در رابطه با کاربردهای پارکت لمینت کد: 4271 صحبت کنیم باید بگوییم که زیبایی و جلوه آن به شکلی بوده که حتی در ادارات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با اینکه این کفپوش نیز بسیار مقاوم است، اما در صورتی که قصد دارید در مکان‌های پر رفت و آمد از آن استفاده کنید، بهتر است که به پارکت‌های مقاوم‌تری فکر کنید. اما کاربردهای پارکت لمینت کد: 4271 فقط به ادارات محدود نمی‌شود. در این قسمت سایر کاربردهای این پارکت را مشاهده می‌کنید.

• استفاده در پذیرایی: این پارکت شباهت زیادی به چوب داشته و زیبایی زیادی به دکوراسیون شما می‌بخشد. جالب است بدانید که پارکت لمینت کد: 4271 به قدری شبیه به چوب است که تشخیص آن در فاصله چند متری نیز به سختی امکان پذیر است. 

• استفاده در اتاق خواب: با توجه به اینکه این پارکت عایق مناسبی برای صوت و حرارت به حساب می‌آید، می‌توانید از آن در اتاق خواب کودک استفاده کنید. با انجام این کار دیگر هیچ نگرانی از بابت سروصدای وقت و بی وقت فرزند خود در شبانه روز نخواهید بود. 

• استفاده در راه پله: پارکت لمینت کد: 4271 می‌تواند در فضاهایی مانند راه پله نیز مورد استفاده قرار بگیرد. سطح این پارکت به شکلی طراحی شده که سر نخورده و مناسب برای پله‌های دوبلکس می‌باشد. 

قیمت پارکت لمینت کد: 4271

در حالت کلی یکی از رایج‌ترین سوالاتی که افراد دارند مربوط به این است که قیمت پارکت لمینت کد: 4271 چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کیفیت و جنس هر کدام از این پارکت‌ها در قیمت محصوا تاثیرات زیادی دارد. در واقع هر چه کیفیت مواد اولیه استفاده شده در محصول بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در ادامه به برخی مواردی که در تعیین قیمت قیمت پارکت لمینت کد: 4271 تاثیر گذار است برای شما آورده شده است.

• ضخامت پارکت لمینت

• درجه ضد آب بودن آن‌ها

• جنس مواد اولیه به کار رفته در این محصول

• درجه و کیفیت قفل، زبانه و همچنین اندازه آن‌ها

البته نکته‌ای که نباید از آن غافل شد این است که قیمت پارکت لمینت کد: 4271 در مقایسه با کفپوش‌های چوبی قیمت کمتری را به خود اختصاص داده است. 

جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پویا پلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...