پارکت لمینت

پارکت لمینت کد: HB828

از {{model.count}}
تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

امروز یکی از رایج‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های موجود در ساختمان سازی و پروژه‌های زیباسازی منازل، استفاده از پارکت‌های متنوع و به روز می‌باشد. در واقع با توجه به اینکه انواع مختلفی از پارکت‌های لمینت وجود دارند انتخاب یک محصول مناسب برای افراد بسیار سخت است. بهتر است توجه داشته باشید که به هنگام تصمیم گیری و انتخاب پارکت‌های لمینتی، حتماً به سبک دکوراسیون منزل خود توجه ویژه داشته باشید. با انجام این کار محصول، با مدل خانه و دکوراسیون اتاق‌های شما متناسب خواهد شد. یکی از انواع پارکت‌هایی که امروزه افراد زیادی از آن انتخاب می‌کنند پارکت لمینت کد HB828 می‌باشد. 

در واقع این پارکت شباهت زیادی به چوب داشته و از معروف‌ترین پارکت‌های لمینتی به شمار می‌رود که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که این پارکت از چوب درخت تهیه شده و در انواع رنگ‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارد. نکته حائز اهمیت این است که پارکت لمینت کد HB828  از پارکت‌های تمام چوب دوام نسبتاً بالاتری دارد و همچنین نسبت به آب و اجسام تیز نیز حساسیت کمتری به خود اختصاص داده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید برای تمیز کردن پارکت‌های لمینت کد HB828 می‌توان به راحتی از جاروبرقی و یا تی‌های دستی استفاده کرد. اما این نکته را همواره در نظر داشته باشید که رطوبت بالا در طولانی مدت می‌تواند به بافت پارکت شما آسیب جدی وارد کند.

عوامل موثر در تعیین قیمت پارکت لمینت کد HB828

در واقع نخستین عاملی که در تعیین قیمت کفپوش‌های لمینت تاثیر بسزایی دارد کیفیت مواد اولیه استفاده شده می‌باشد. هرچه کیفیت مواد اولیه استفاده شده در پارکت‌های لمینتی بالاتر باشد، طبیعتا قیمت بیشتری را نیز به خود اختصاص خواهند داد. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که نوع و ضخامت پارکت‌ها نیز از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت می‌باشد. 

در حالت کلی لمینت‌هایی که ضخامت بالاتری دارند قدرت جذب ضربه و نشتی بالاتری را نیز خواهند داشت. در نتیجه قیمت بالاتری را نیز به خود اختصاص می‌دهند. از دیگر عواملی که در تعیین قیمت پارکت لمینت کد HB828 تاثیر دارد برندی است که آن را تولید کرده است. هرچه برند تولید کننده معروف‌تر باشد و تکنولوژی تولید محصول نیز پیشرفته‌تر باشد، طبیعتاً قیمت محصولاتی که تولید می‌کند نیز بالاتر است.

نصب پارکت لمینت کد HB828

برای نصب و استفاده از پارکت لمینت کد HB828 باید بدانید که این کار به دقت بالایی احتیاج دارد تا نتیجه کار، زیبایی و دوام نسبتاً بالایی به خود اختصاص بدهد. قبل از اینکه پارکت لمینت کد HB828 را نصب کنید مطمئن شوید که سطح پارکت لمینتی کاملاً تمیز شده و پاک باشد. پس از اینکه ردیف اول را نصب کردید می‌توانید ردیف‌های بعد را روی آن متصل نمایید. 

برای اینکه بتوانید قطعات مختلف را به هم متصل کنید از گره‌های قفل‌گری که در دو طرف قطعه وجود دارد استفاده نمایید. سپس با فشار دادن قسمت‌های قفل‌گر می‌توانید پارکت لمینت کد HB828 را روی سطح زمین متصل کنید. دقت داشته باشید که در صورت نیاز می‌توانید قطعات پارکت‌های لمینتی را برش دهید تا به اندازه سطح مورد نظر شما برسد.


جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...