پارکت لمینت

پارکت لمینت کد: 1219

از {{model.count}}

بسیار پرفروش !!!

تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

یکی از بهترین و جا افتاده‌ترین پارکت‌های موجود در سطح بازار، پارکت لمینت کد ۱۲۱۹ می‌باشد که توانسته است به شدت مورد استقبال و توجه همگان قرار بگیرد. در واقع اولین مسئله‌ای که در ظاهر این پارکت نمایان است طراحی تکنیکال و منحصر به فرد آن می‌باشد. اگر به این پارکت نگاه کرده باشید قطعاً متوجه سبک متفاوت در طراحی آن خواهید شد. در این پارکت‌ها، بازی با رنگ گردویی و نسکافه‌ای توانسته است ساختار بسیار ویژه و جذابی را خلق کند. 

از سوی دیگر این نکته را باید اضافه کنیم که پارکت لمینت کد ۱۲۱۹ می‌تواند هم در فضاهای اداری و هم در فضاهای مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد. نکته حائز اهمیت این است که این پارکت‌ها دارای لایه سقف و آنتی استاتیک اوورلی هستند و به همین علت می‌توانند برای محیط‌های تجاری و پر رفت و آمد نیز مناسب باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کف این کفپوش‌ها با گره‌های طبیعی و مقاوم در برابر کشش و رانش طراحی شده و همچنین در برابر نور خورشید محو نمی‌شود و می‌تواند در برابر اثرات مستقیم آن مقاومت بالایی از خود نشان بدهد. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با این کف‌پوش‌های لمینتی اطلاعات بیشتری به دست آورید به ادامه این مطلب مراجعه کنید.

مزیت‌های استفاده از پارکت لمینت کد ۱۲۱۹

اگر به مزایا و ویژگی‌های کف‌پوش‌های لمینتی دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که هر یک از آنها دارای مزایای بی‌شماری هستند. به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از پارکت لمینت کد ۱۲۱۹ زیباتر کردن محیط و همچنین ایجاد یک جلوه مدرن در دکوراسیون شما می‌باشد. سایر مزایای استفاده از این پارکت در ادامه بررسی می‌شوند.

• کاربرد بسیار بالا در فضاهای مختلف

• استفاده در مکان‌هایی مانند خانه‌ها، ساختمان‌ها، فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها، کافی شاپ، رستوران، گالری‌های هنری، موزه، دفاتر و شرکت‌ها

• انعکاس مناسب نور

• امکان تعویض سریع و آسان هر یک از قطعات پارکت

• تنوع در رنگ‌های تیره و روشن و همچنین طرح‌های مختلف دوبعدی و سه بعدی

• بهداشتی بودن و قابل شستشو بودن آنها

• هزینه مقرون به صرفه

• ماندگاری و دوام بالا و ساییدگی کم

• سهولت در نصب و عدم احتیاج به استفاده از چسب

• مقاومت نسبتاً بالا نسبت به آب، رطوبت، حرارت و خراش

• امکان نصب در تمام اتاق‌ها و یا سالن‌های خانه

ویژگی‌های یک پارکت لمینتی درجه یک

 برای تشخیص دادن یک پارکت لمینتی درجه یک باید در این زمینه تجربه کافی داشته باشید. اما در حالت کلی معیارهای مختلفی وجود دارد که می‌توان به وسیله آنها یک پارکت مناسب انتخاب کرد. به عنوان مثال می‌توان از  مواد اولیه داخلی استفاده شده در ساختار پارکت تشخیص داد که یک پارکت چه اندازه کیفیت دارد. جالب است بدانید که هرچه ماده به کار رفته داخلی پارکت لمینت ریزتر باشد کیفیت لمینت نیز بالاتر خواهد بود.

همچنین لازم است باید بدانید که از طریق رنگ نیز می‌توان به راحتی کیفیت پارکت‌های لمینتی را تشخیص داد. البته این معیار برای تمامی پارکت‌های لمینتی صدق نمی‌کند اما می‌تواند یک گزینه مناسب برای تشخیص پارکت درجه یک باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هرچه جلوتر می‌رویم تکنولوژی تولید پارکت لمینت کد ۱۲۱۹ نیز پیشرفته‌تر شده و قطعاً کیفیت بالاتری نیز خواهند داشت. برای خرید این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پویا پلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...