پارکت لمینت

پارکت لمینت کد: 2171

از {{model.count}}
تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

با نگاهی به پارکت‌های لمینتی متوجه می‌شوید که امروزه این کف‌پوش‌ها توانسته‌اند جایگزین بسیار مناسبی برای پارکت‌های تمام چوب باشند. جالب است بدانید که پارکت لمینت کد ۲۱۷۱ علاوه بر اینکه از انواع پارکت‌های اقتصادی به حساب می‌آید می‌تواند برای خرید، نصب و اجرا نیز گزینه بسیار مناسبی باشد.‌ از سوی دیگر باید اضافه کنیم که این پارکت متناسب با سلیقه افراد زیادی بوده و توانسته است که افراد و سازندگان زیادی را به سوی خود جذب کند. 

پارکت لمینت کد ۲۱۷۱ از انواع کف‌پوش‌های مصنوعی محسوب می‌شود که از چندین لایه مختلف به وجود آمده و تقریباً ظاهری به شکل چوب دارد. در واقع به طور معمول لایه بالایی شفاف و مقاوم در برابر خراشیدگی است، لایه میانی فایبرگلاسی و لایه پایینی نیز به کف متصل می‌شود. برای اینکه مهمترین اطلاعات را در رابطه با پارکت‌های لمینتی به دست آورید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آشنایی با کاربردهای پارکت لمینت کد ۲۱۷۱

پارکت‌های لمینتی کد ۲۱۷۱ که تحت عنوان محبوب‌ترین و مورد توجه‌ترین پارکت‌های موجود در بازار مورد استفاده قرار گرفته است دارای طراحی‌ها و ویژگی‌های متنوعی می‌باشد. به عنوان مثال شما باید بدانید که این کف‌پوش‌ها می‌تواند در انواع فضاهای اداری، تجاری و یا مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد. جالب است بدانید که از پارکت لمینت کد ۲۱۷۱ در منازل به عنوان کفپوش اصلی و در اتاق‌های مختلف مانند اتاق خواب، نشیمن و یا حتی حمام‌ها می‌توان استفاده کرد. این پارکت‌ها با طراحی‌ها و رنگ‌های مختلفی که دارند توانسته‌اند به شکلی هماهنگ و زیبا در دکوراسیون داخلی شما دیده شوند. 

از سوی دیگر باید اضافه کنیم که پارکت لمینت کد ۲۱۷۱ به عنوان یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای کف‌پوش‌های مناطق تجاری استفاده می‌شود. این نوع پارکت به علت اینکه می‌تواند در برابر فشار، خطوط و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد مناسب برای استفاده در مکان‌های پر رفت و آمد مثل فروشگاه‌های تجاری است. همچنین باید اشاره کنیم که پارکت‌های لمینتی کد ۲۱۷۱ در برابر رطوبت و آب، مقاومت زیادی داشته و می‌تواند در مکان‌هایی مانند حمام، آشپزخانه و یا حتی استخر نیز به کار برده شود.

نحوه نصب و استفاده از پارکت لمینت کد ۲۱۷۱

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که افراد دارند این است که چگونه می‌توانند پارکت لمینت کد ۲۱۷۱ را نصب کرده و از آن استفاده نمایند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای نصب پارکت‌های لمینتی به دقت بسیار بالایی احتیاج است تا نتیجه کار زیبایی و دوام بالایی داشته باشد. بهتر است پیش از اینکه فرایند نصب را آغاز کنید مطمئن شوید که سطح کف از هرگونه ذرات و گرد و غبار پاک شده و از هرگونه آلودگی تمیز شده باشد. 

جالب است بدانید که از پوشش زیرین به طور معمول برای پیشگیری از رطوبت و صدمات استفاده می‌شود. پس از اینکه ردیف اول را نصب کردید می‌توانید ردیف‌های بعد را یکی پس از دیگری به آن متصل کنید. برای اینکه بتوانید لایه‌ها و قطعات مختلف را به یکدیگر متصل کنید می‌توانید از گره‌های قفل‌گر که در دو طرف قطعه وجود دارد استفاده نمایید. سپس قسمت‌های قفل‌گر را با هم فشار داده تا محکم به یکدیگر وصل شوند.

جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پویاپلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...