پارکت لمینت

پارکت لمینت برجسته کد: 1188

از {{model.count}}

فوق العاده پرفروش !!!

در حال حاضر کفپوش‌های زیادی به این منظور طراحی شده‌اند که یکی از آن‌ها پارکت لمینت کد: 1188 می‌باشد. البته اگرچه پارکت‌های تولید شده شباهت‌های ظاهری و عملکردی بسیاری با یکدیگر دارند، اما نمی‌توان انکار کرد که تفاوت‌هایی نیز در میان آن‌ها است‌.

تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

یکی از مهم‌ترین مواردی که در رابطه با طراحی و دکوراسیون ساختمان‌ها وجود دارد مربوط به طراحی داخلی آن‌ها و همچنین کف می‌باشد. در واقع علاوه بر اینکه جذابیت‌های ظاهری و زیبایی در پوشش کف حائز اهمیت است، عملکرد آن‌ها نیز بسیار مهم است. در حال حاضر کفپوش‌های زیادی به این منظور طراحی شده‌اند که یکی از آن‌ها پارکت لمینت کد: 1188 می‌باشد. البته اگرچه پارکت‌های تولید شده شباهت‌های ظاهری و عملکردی بسیاری با یکدیگر دارند، اما نمی‌توان انکار کرد که تفاوت‌هایی نیز در میان آن‌ها است‌. 

مهم است بدانید که تشخیص پارکت و لمینت به هیچ عنوان کار ساده‌ای نبوده و نمی‌توان به راحتی آن‌ها را شناخت‌. اگر قصد دارید پارکتی را انتخاب کنید که با دیزاین و دکوراسیون مکان مورد نظر شما بیشترین تناسب را داشته باشد، می‌توانید از پارکت لمینت کد: 1188 استفاده کنید. چرا که این پارکت علاوه بر جذابیت ظاهری، دارای رنگ روشن و چوبی شکل می‌باشد و همچنین روکش آن نیز از لمینت آلمانی است. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با این پارکت اطلاعات بیشتری را به دست آورید، لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید‌.

چوب‌های مختلف استفاده شده در پارکت کد: 1188

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در رابطه با پارکت‌ها وجود دارد مربوط به این است که پارکت لمینت کد: 1188 از چه چوب‌هایی می‌تواند به تولید برسد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای تولید و طراحی این پارکت می‌توان از چوب‌های مختلفی استفاده کرد. در ادامه بهترین متریال‌هایی که برای تولید این پارکت وجود دارد را مشاهده می‌کنید.

• چوب بلوط قرمز و سفید

• چوب افرا

• چوب چری

• چوب راش

• چوب گردو

• چوب لیمو

• چوب کاج

• چوب گیلاس

• چوب زبان گنجشک

ویژگی‌های پارکت لمینت کد: 1188

با نگاهی به پارکت لمینت کد: 1188 متوجه می‌شویم که این کفپوش پارافین خورده و همچنین از چهار طرف نیز کلیک خورده می‌باشد. در واقع این ویژگی یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های پارکت به حساب می‌آید که باعث می‌شود مقاومت آن در برابر رطوبت و خش بالاتر برود. البته توجه داشته باشید که در مکان‌هایی با رطوبت بالا، نمی‌توان از این پارکت‌ها استفاده کرد. از سوی دیگر باید اضافه کنیم که ضخامت این کفپوش در حدود ۸ میلی متر می‌باشد و از پارکت‌های طرح برجسته به حساب می‌آید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این پارکت ضد ضربه و ضد سایش نیز می‌باشد و می‌تواند در مکان‌های پر رفت و آمد و شلوغ نیز بیشترین مقاومت و طول عمر را داشته باشد. 

البته توجه داشته باشید در صورتی که قصد دارید از پارکت لمینت کد: 1188 استفاده کنید، حتما به مکان و همچنین جنس چوب آن توجه کنید. با توجه به اینکه پارکت برجسته 1188، دارای طرح چوب‌های متفاوتی می‌باشد بهتر است طرح و رنگی را برای خود انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با محیط و دکوراسیون داشته باشد. نکته حائز اهمیت این است که این پارکت لمینتی تولید داخل بوده و مغز آن نیز از جنس ام دی اف پویا پلاس می‌باشد. گفته می‌شود که در هر یک از بسته بندی‌های پارکت لمینت کد: 1188، حدود ۱.۸۷ سانتی متر مربع کفپوش وجود دارد.


جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پویا پلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...