پارکت لمینت

پارکت لمینت کد: HW5205

از {{model.count}}

در برخی زمان‌ها شما می‌توانید با یک تغییر جزئی در دکوراسیون داخلی فضا را به کلی متحول کنید. به شکلی که امروزه در بیشتر پروژه‌های طراحی، کفپوش‌های قدیمی را با پارکت لمینت کد HW5205 تعویض می‌کنند.

تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

یکی از مهمترین سطوح در طراحی‌های داخلی ساختمان در واقع کف آن می‌باشد که حتی گران قیمت‌ترین وسیله‌ها نیز قادر به رفع عیب و ایراد آن و پنهان کردن آن از چشم نخواهند بود. اما در طی سال‌های اخیر وسیله‌ای به نام پارکت لمینت کد HW5205 وارد بازار شد که در زمینه مد و دکوراسیون توانسته است توجه عده زیادی را به خود جذب کند. در برخی زمان‌ها شما می‌توانید با یک تغییر جزئی در دکوراسیون داخلی فضا را به کلی متحول کنید. به شکلی که امروزه در بیشتر پروژه‌های طراحی، کفپوش‌های قدیمی را با پارکت لمینت کد HW5205 تعویض می‌کنند. 

با انجام این کار بسیار ساده، یک ساختمان نسبتا قدیمی به یک بنای مدرن و لوکس تبدیل می‌شود. البته این نوع پارکت لمینت نیز دارای کاربردها و مزیت‌های مختلفی بوده که در این مطلب قرار است مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را به دست آورید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

این نوع پارکت لمینتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در واقع هر یک از پارکت‌های لمینتی که پوشاننده انواع سطح‌ها هستند دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشند که باعث شده است افراد زیادی آنها را انتخاب کنند. در نتیجه بهتر است پیش از انتخاب و تهیه پارکت لمینت حتماً ویژگی‌های مختص هر کدام را مطالعه کنید. ویژگی‌های پارکت لمینت کد HW5205 عبارتند از:

• قابلیت نصب بسیار سریع و آسان را دارند

• در مقایسه با سایر پوشاننده سطح‌ها دوام نسبتا طولانی و بالایی دارند

• این محصول بسیار متنوع بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد

• سطح پارکت لمینت کد HW5205 در برابر خراشیدگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد

• این پوشاننده قابلیت نصب بر روی تمامی سطح‌های افقی و عمودی را دارد

• در صورتی که از دیزاین خود خسته شده باشید و یا مورد پسند شما نباشد می‌توانید آن را به راحتی و بدون آسیب به کف ساختمان جمع کنید

• این کفپوش‌های لمینتی در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند

• زیبایی و جذابیت ظاهر بسیار زیادی در این محصول دیده می‌شود

• قیمت مناسب و مقرون به صرفه پارکت لمینت کد HW5205باعث شده است افراد زیادی آن را انتخاب کنند

لایه‌های مختلف پارکت کد HW5205

پارکت لمینت کد HW5205 دارای چند لایه است که قرار است در این قسمت مورد بررسی قرار بگیرد. در واقع بیرونی‌ترین لایه این پارکت wear or overlay layer می‌باشد. با اینکه بسیار نازک است اما مقاومت بالایی دارد. جالب است بدانید که در این لایه طراحی‌های مختلفی وجود دارد که بنا به سلیقه‌های مختلف ممکن است مات و یا براق باشد. لایه بعد Decorative paper layer می‌باشد که به طور معمول از مواد ملامینه تهیه می‌گردد. 

در حالت کلی این لایه یک نوع کاغذ تزیینی بوده که در میان لایه بیرونی و لایه مرکزی قرار گرفته است و نقش آن نیز به وجود آوردن شکل زیبا و ظاهر پارکت می‌باشد. پس از آن به لایه core layer  می‌رسیم که در واقع همان لایه مرکزی بوده که به قلب کفپوش معروف شده است. هرچه کیفیت این لایه بالاتر باشد استحکام و مقاومت پارکت‌های لمینتی نیز بیشتر می‌شود. بخش زیرین و انتهایی پارکت لمینت کد HW5205 نیز backing stabilizing layer می‌باشد که با سطح به صورت مستقیم در ارتباط است.


جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پویا پلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...