پارکت لمینت

پارکت لمینت کد: F604

از {{model.count}}

فوق العاده پرفروش !!!

پارکت لمینت کد: F604 با ضخامت ۸ میلی متر و همچنین طرح برجسته چوبی شکل تولید شده و مورد توجه افراد زیادی می‌باشد.

تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولاتی که برای زیبایی بخشیدن به فضای داخلی منازل و مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد پارکت‌ها هستند. به عنوان مثال پارکت لمینت کد: F604 نیز از انواع پارکت‌هایی به حساب می‌آید که علاوه بر زیبایی بسیار زیاد، از جنس چوب می‌باشد. همان طور که از نام این پارکت مشخص است، روکش آن از لمینت آلمانی بوده و همچنین در هر چهار سوی آن پارافین خورده است.

 در اینجا ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که پارافین خوردن پارکت‌های لمینتی چه معنایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم پارافین‌ها موادی هستند که باعث می‌شوند پارکت‌ تبدیل به یک محصول ضد آب و مقاوم شود. از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که همین پارافین‌ها باعث می‌شوند که تبدیل به یک محصول ضد خش شود و تمیزی و ظرافت آن نیز حفظ شود. در صورتی که علاقه داشته باشید در رابطه با پارکت لمینت کد: F604 اطلاعات بیشتری به دست آورید، لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

پارکت لمینت کد: F604 در دکوراسیون داخلی

یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در ساختمان وجود دارد، بخش کف آن بوده که می‌تواند تاثیرات چشمگیری در زیبایی آن داشته باشد. از سوی دیگر باید اضافه کنیم که استفاده از پارکت‌ها از مواردی به حساب می‌آید که در سال‌های اخیر مورد توجه عده بسیار زیادی قرار گرفته است. 

گفتنی است که پارکت لمینت کد: F604 با ضخامت ۸ میلی متر و همچنین طرح برجسته چوبی شکل تولید شده که مورد توجه افراد زیادی می‌باشد. نکته حائز اهمیت این است که این پارکت به علت رنگ روشن و زیبایی که دارد می‌تواند با دیزاین‌های مختلف همخوانی داشته باشد. اگر می‌خواهید که فضای خانه دلنشین‌تر و صمیمانه‌تری داشته باشید، می‌توانید با تهیه یک پرده زیبا و یا کاغذ دیواری که با پارکت بیشترین همخوانی را داشته باشد، فضای خانه را جذاب‌تر کنید.

نکاتی درباره پارکت لمینت کد: F604

از جمله کفپوش‌هایی که امروزه در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارکت لمینت کد: F604 است که در کشور خودمان به تولید رسیده است. مغز این پارکت از جنس ام دی اف پویا پلاس بوده و به طور معمول از آن‌ها در مکان‌های اداری و مسکونی می‌توان استفاده کرد. در حالت کلی یکی از مهم‌ترین نکاتی که به هنگام انتخاب پارکت باید مد نظر داشته باشید این است که پارکتی را انتخاب کنید که بیشترین مقاومت را در برابر گرد و غبار داشته باشد. 

به همین علت انتخاب این پارکت لمینتی که در بسته بندی‌های مختلف قرار گرفته از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. جالب است بدانید که در هر یک از بسته بندی‌های پارکت لمینت کد: F604، حدود ۱.۸۷ سانتی متر کفپوش موجود است. نکته‌ای که شاید کمتر کسی به آن توجه داشته باشد این است که علاوه بر دوام کفپوش باید به موارد دیگری نیز مانند طراحی آن نیز دقت داشته باشید. علاوه بر این مورد برای نصب و استفاده از پارکت‌های لمینتی احتیاج به وجود چند فرد متخصص و باتجربه می‌باشد تا فعالیت شما به بهترین نحو دنبال شود.

جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پویا پلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...