پارکت لمینت

پارکت لمینت برجسته کد: A18

از {{model.count}}

بسیار پرفروش !!!

جالب است بدانید که اگر بخواهیم پارکت‌های لمینتی را از لحاظ کاربرد با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که از این نظر تقریبا کاربردها و ویژگی‌های مشترکی را به خود اختصاص داده‌اند. البته پارکت لمینت کد: A18 از انواع پارکت‌های برجسته به حساب می‌آید که از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با سایر پارکت‌های لمینتی دارد.

تعداد
نوع
345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پارکت‌های لمینت از شیک‌ترین و مدرن‌ترین و همچنین کاربردی‌ترین پارکت‌هایی به حساب می‌آید که ظاهر آن کانلا چوبی شکل است. جالب است بدانید که اگر بخواهیم پارکت‌های لمینتی را از لحاظ کاربرد با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که از این نظر تقریبا کاربردها و ویژگی‌های مشترکی را به خود اختصاص داده‌اند. البته پارکت لمینت کد: A18 از انواع پارکت‌های برجسته به حساب می‌آید که از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با سایر پارکت‌های لمینتی دارد. 

گفته می‌شود که پارکت‌های برجسته می‌توانند دارای روکش‌های مختلفی باشند که ظاهر چوب مانند به پارکت می‌دهند. اگر به شکل و ظاهر این پارکت دقت کرده باشید، بدون شک متوجه می‌شوید که دارای رنگ روشن بوده و با طراحی منحصر به فردی که دارد، ظاهر جذابی را به فضای مکان مورد نظر شما ببخشد. در این مطلب قصد دارید در رابطه با پارکت لمینت کد: A18 اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار بدهیم. پس لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تفاوت پارکت لمینت برجسته با سایر پارکت‌ها

همان طور که می‌دانید پارکت لمینت کد: A18 نیز از جمله پارکت‌های برجسته محسوب می‌شود که همان ساختار لمینت‌های معمولی را دارد. اما یکی از بارزترین تفاوت‌هایی که این پارکت با سایر پارکت‌ها دارد این است که یک روکش و یا لایه دکوری برجسته دارد. دقیقا به همین دلیل است که به این دسته از پارکت‌ها، پارکت لمینت برجسته گفته می‌شود. اما آیا می‌دانید که این پارکت چه ویژگی‌هایی دارد؟ در رابطه با این کفپوش لمینتی باید بگوییم که روکش آن از لمینت آلمانی می‌باشد و در چهار طرف آن پارافین‌های کلیک خورده مشاهده می‌شود. 

در واقع پارافین‌هایی که در چهار طرف این پاروت دیده می‌شود، باعث شده که کفپوش شما دچار خط و خش نشود و یا قابلیت ضد آب بودن پیدا کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برجستگی های موجود در پارکت لمینت کد: A18 موجب می‌شود که ظاهر ان زیباتر شود و شباهت بیشتری نیز به چوب پیدا کند. به گونه‌ای این دسته از پارکت‌ها شبیه به چوب هستند که بیشتر افراد متوجه تفاوت آن با چوب نمی‌شوند. 

ویژگی‌های پارکت لمینت کد: A18

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که پارکت لمینت کد: A18 دارد می‌توان به ضخامت آن اشاره کرد که کمتر از ۱ سانتی متر و نزدیک به ۸ میلی‌متر می‌باشد. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که این کفپوش زینتی در کشور خودمان به تولید می‌رسد و برای نگهداری بیشتر از آن بهتر است که از شوینده‌ها و مواد شیمیایی استفاده نشود. همچنین باید بگوییم که برای شست و شوی پارکت‌های برجسته لمینتی از بخار شوی استفاده نکنید و تلاش کنید که اجسام تیز به آن برخوردی نداشته باشید. 

از دیگر ویژگی‌های این پارکت می‌توان به مغز آن اشاره کرد که از جنس ام دی اف پویا پلاس بوده و در هر بسته نیز حدود ۱.۸۷ سانتی متر پارکت وجود دارد. در صورتی که قصد دارید از این کفپوش استفاده کنید باید بدانید که این پارکت با دیزاین روشن بیشترین تناسب و همخوانی را دارد. 

جنس :
چوب
روکش :
لمینت آلمانی
کلیک :
چهار طرفه پارافین خورده
ضخامت :
8 میلیمتر
طرح :
برجسته
تولید:
داخل
مغز:
ام دی اف پویا پلاس
متراژ:
هربسته : 1/87 سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...