پنل های آکوستیک ای پلاس

پکیج کامل تایل آکوستیک مینرال سقف کاذب

از {{model.count}}

پکیج کامل با سازه و تمام متعلقات نصب و اجرت راه اندازی(هزینه ایاب و ذهاب به عهده خریدارمحترم )

با سازه ،متعلقات زیرسازی وخدمات نصب وراه اندازی مناسب سقف استدیو- سالن جلسات- کنفرانس -همایش - اتاق سرور

تعداد
نوع
650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پکیج کامل تایل آکوستیک مینرال (چینی)

روزبه‌روز پیشرفت‌های نوینی در زمینه دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان صورت می‌گیرد. امروزه یکی از جذابیت‌های بصری دکوراسیون داخلی، سقف کاذب محسوب می‌شود. در حال حاضر سقف‌های کاذب جذابی تولید شده و شاهد تنوع بی نظیری از انواع سقف کاذب هستیم. یکی از مرسوم‌ترین و جذاب‌ترین انواع سقف کاذب، کناف سقف کاذب است و بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. در این میان نمی‌توان از جذابیت تایل‌های آکوستیک چشم پوشی کرد. علاوه بر جذابیت بصری، عایق بودن نیز از ویژگی‌های بارز این تایل‌ها می‌باشد. تایل آکوستیک، بهترین عایق صدا محسوب می‌شوند و در هر محیطی که احتمال ایجاد آلودگی صورتی وجود داشته باشد، از این تایل‌ها استفاده می‌شود. 

در گذشته طرح‌ها و ابعاد این تایل‌ها محدود بود، اما در حال حاضر شاهد طرح‌ها و مدل‌های تایل‌های آکوستیک دکوراتیو هستیم. این تایل‌ها در عین حال که می‌توانند عایق صدا باشند، فضا را نیز مدرن، شیک و جذاب جلوه می‌دهند. در حال حاضر تایل‌های آکوستیک تعداد محدودی نداشته و پیشرفت‌های بسیاری در مواد اولیه، طرح و ابعاد آن صورت گرفته است. به‌عنوان‌مثال تایل‌های آکوستیک مینرال که طرف‌داران زیادی دارند، از جمله تایل‌های پیشرفته و جذاب هستند. نوعی از تایل‌های آکوستیک مینرال، تایل آکوستیک مینرال چینی است. این تایل‌ها همراه با پکیج کامل به فروش می‌رسند. 

مشخصات و کاربردها

پکیج کامل تایل آکوستیک مینرال (چینی)، پکیجی کامل از کلیه محصولات یا به عبارتی سازه‌ها و اتصالات مورد نیاز نصب تایل مورد نظر است. کلیه لوازم ضروری و لازم برای نصب تایل مورد نظر، در این پکیج موجود است و هیچ نقصی در آن وجود ندارد. تمامی سازه‌ها، با کیفیت بوده و از بهترین متریال ساخته شده‌اند. 

از جمله سازه‌ها و اتصالات موجود در پکیج کامل تایل آکوستیک مینرال (چینی)، می‌توان به سه عدد تایل آکوستیک مینرال چینی، انواع سپری، نبشی ال 25، فنر دوبل و آویز مفتول اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، سازه‌ها و اتصالات ضروری دیگری مثل سازه اچ تی نود، پیچ مخصوص، میخ و چاشنی نیز در این پکیج موجود است. تایل و به طور کلی پکیج مورد نظر، مناسب سقف استودیو، سالن جلسات، کنفرانس، همایش و اتاق سرور است. 

خرید پکیج کامل تایل آکوستیک مینرال (چینی)

برای خرید پکیج کامل تایل آکوستیک مینرال (چینی)، باید درباره آن و محتویات داخلی آن اطلاعات کاملی کسب کنید. از قسمت دیدگاه‌ها و نظرات نیز می‌توانید برای تصمیم گیری کمک بگیرید. برخی از خریداران با به اشتراک گذاشتن نظرات خود درباره محصول می‌توانند به شما کمک کنند. قیمت پکیج کامل تایل آکوستیک مینرال (چینی)، در همین بخش قابل مشاهده است. قیمت تایل آکوستیک مینرال چینی نیز به صورت متر مربع ذکر شده است. 

مشاوره خرید پکیج کامل تایل آکوستیک مینرال (چینی)

اگر قادر به تصمیم گیری برای خرید پکیج کامل تایل آکوستیک مینرال (چینی)، نیستید، می‌توانید از مشاورین با تجربه ما کمک بگیرید. مشاوران ما می‌توانند به خوبی به سؤالات شما پاسخ داده و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
تایگر
کشورسازنده:
چین
گارانتی نصب:
دارد
گارانتی تایل :
ندارد
سازه زیرسازی :
دارد
سازه اصلی :
دارد
خدمات نصب وراه اندازی :
دارد
وضعیت کالا :
نو
توضیحات:
قیمت برای متراژ بالای 60 متر است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...