پنل های آکوستیک ای پلاس

پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین

از {{model.count}}

(فوق سبکترین تایل آکوستیک جهان)در 8 رنگ با سازه ،متعلقات زیرسازی وخدمات نصب وراه اندازی

مناسب سقف سالن جلسات - کنفرانس - همایش - سینما- استدیو - اتاق قرار- اتاق سرور- مناسب فضاها برای جذب صدا - فوق سبک ترین تایل جهان

تعداد
نوع
650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین رنگ سفید

تایل‌های آکوستیک از جمله تایل‌ها و انواع سقف کاذب متنوع محسوب می‌شوند. به طور کلی سه نوع تایل آکوستیک موجود است و هر کدام از این تایل‌ها، دارای زیر مجموعه مخصوص خود هستند. تایل‌های آکوستیک مینرال، نوعی از همین تایل‌ها محسوب می‌شود و از الیاف معدنی تهیه شده‌اند. نوع دیگری از تایل‌های آکوستیک، تایل آکوستیک نانو فوم است که یکی از پیشرفته‌ترین تایل‌های موجود محسوب می‌شود. نوع سوم تایل‌های آکوستیک، تایل آکوستیک آذرین نام دارد. تایل‌های آذرین در رنگ‌های مختلفی عرضه شده‌اند و دارای تنوع بی نظیری هستند. 

کیفیت این دسته تایل‌ها مانند سایر تایل‌های ذکر شده بسیار بالا بوده و دارای ماندگاری و مقاومت بالایی هستند. اصلی‌ترین مسئله‌ای درباره تایل‌های آکوستیک و به ویژه تایل‌های آکوستیک آذرین می‌توان به آن پرداخت، عایق بودن است. این تایل‌ها، عایق صوتی بسیار مناسبی هستند و می‌توان از آن‌ها برای مکان‌های در معرض آلودگی صوتی استفاده کرد. امروزه بسیاری از مکان‌ها به عایق مناسبی نیاز دارند و یکی از این مکان‌ها، سالن‌های سینما محسوب می‌شود. همین تایل‌های آکوستیک آذرین، به صورت پکیج نیز عرضه می‌شوند. یکی از پکیج‌های این تایل، پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین رنگ سفید است. 

مشخصات و کاربردها

پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین رنگ سفید، پکیجی شامل سه عدد تایل آذرین به رنگ سفید می‌باشد. همان طور که می‌دانید تایل‌های آذرین از آن دسته از تایل‌ها هستند که برای نصب باید سازه‌ها و اتصالات آن فراهم شوند. برای راحتی کار شما می‌توانید پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین رنگ سفید را تهیه کنید که شامل کلیه لوازم مورد نیاز برای نصب این تایل می‌باشد. از سازه‌های موجود در پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین رنگ سفید، می‌توان به سازه اچ تی نود، سه نوع سپری، نبشی ال 25 و فنر دوبل اشاره کرد. 

این موارد تنها سازه‌ها و اتصالات موجود در پکیج مورد نظر نیستند و علاوه بر آن‌ها موارد دیگری مثل آویز مفتول، میخ و چاشنی و همچنین پیچ مخصوص نیز در این پکیج وجود دارد. خرید و تهیه پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین رنگ سفید، می‌تواند کار نصب را راحت‌تر کرده و از دردسرهای خرید تک‌تک اجزا راحت شوید. لازم به ذکر است که کلیه محتویات پکیج، همگی از متریال‌های باکیفیت تهیه شده‌اند. تایل مورد نظر مناسب سقف سالن جلسات، کنفرانس، همایش، سینما، استودیو، اتاق قرار، اتاق سرور و مناسب فضاها برای جذب صدا می‌باشد. تایل مورد نظر فوق سبک‌ترین تایل جهان محسوب می‌شود. 

خرید پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین رنگ سفید

جهت خرید پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین رنگ سفید که گزینه مطلوبی به نظر می‌رسد، بهتر است ابتدا اطلاعات کاملی درباره آن کسب کنید. کسب اطلاعات به این دلیل ضروری و لازم است، چون ممکن است تایل یا پکیج مورد نظر مناسب فضای مورد نظر شما نباشد. برای مشاهده قیمت پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین رنگ سفید، می‌توانید به همین بخش مراجعه کنید. قیمت این پکیج برای هر متر مربع تایل، ذکر شده و قیمت به صورت تومان آمده است. 

مشاوره خرید پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین رنگ سفید

اگر کسب اطلاعات برای تصمیم گیری شما جهت خرید کافی نبود، می‌توانید با کسب مشاوره به خریدی موفق دست یابید. مشاوران ما می‌توانند شما را به بهترین شکل برای خرید انواع تایل آکوستیک راهنمایی کنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
ای جی وی
گارانتی :
دارد
گارانتی نصب:
دارد.
هسته تشکیل دهنده:
بازالت - آذرین - سرباره ضایعات کوره
ضخامت :
15میلیمتر
ابعاد:
600*600میلیمتر
وزن هرتایل :
150 گرم
سازه زیرسازی :
دارد
سازه اصلی :
دارد
وضعیت کالا :
نو
توضیحات:
قیمت برای متراژبالای 60 متر است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...