پنل های آکوستیک ای پلاس

پنل آکوستیک دیواری 120 در 240 میلیمتر اقتصادی

از {{model.count}}

اقتصادی ترین پنل آکوستیک در ایران مناسب سقف و دیوار سالن‌های همایش، کنفرانس، سمینار، استدیو ضبط موسیقی و صدا، اتاق سرور، اتاق فرار و فضاهای در معرض حریق

تعداد
نوع
320,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

پنل آکوستیک 120 در 240 سانتی مینرال خارجی

یکی از انواع سقف کاذب، تایل آکوستیک است. تایل آکوستیک می‌تواند در برابر آلودگی‌های صوتی مقاومت بالایی نشان دهد و در واقع جاذب صدا باشد. استفاده از این تایل در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی و حتی ساختمان‌های اداری بسیار رایج است. تایل‌های آکوستیک عمدتاً دارای سوراخ هستند و این سوراخ‌ها می‌توانند صدا را به فضای پشت سقف کاذب انتقال دهند. اگر در این تایل‌ها از پشم سنگ استفاده شود، جذب صوت بسیار بیشتر افزایش پیدا می‌کند‌. 

در واقع بیشتر از این تایل‌ها برای مکان‌هایی که با آلودگی صوتی سر و کار دارند استفاده می‌شود. از این مکان‌ها می‌توان به تالارها، سالن‌های سینما، سالن‌های مطالعه و همچنین فضاهای مسکونی اشاره کرد. تایل‌های آکوستیک خود می‌توانند دارای انواع مختلفی باشند. یکی از انواع تایل‌های آکوستیک، تایل‌های معدنی مینرال هستند. این دسته از تایل‌ها پرفروش‌ترین محصولات عایق صوتی دیوار و سقف محسوب می‌شوند. اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده تایل آکوستیک معدنی، مواد معدنی است. این تایل‌ها می‌توانند طرح‌های متفاوتی داشته و شبیه به گچ، سنگ و پارچه تولید شوند. یکی از انواع تایل آکوستیک معدنی یا مینرال ضد حریق، پنل آکوستیک ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی مینرال خارجی است.

 مشخصات و کاربردها

 پنل آکوستیک ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی مینرال خارجی، می‌تواند در طرح‌های پانچ‌دار دایره منظم یا پانچ‌دار نامنظم و طرح‌های دیگر تولید شود. همانطور که از نام این پنل آکوستیک مشاهده می‌شود، ابعاد آن ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی‌متر است. می‌توان پنل مورد نظر را برای سقف و دیوار سالن‌های همایش، کنفرانس، سمینار، استودیو ضبط موسیقی و صدا، اتاق سرور، اتاق فرار و فضاهای در معرض حریق استفاده کرد. ماده تشکیل دهنده پنل آکوستیک ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی مینرال خارجی، عمدتاً از مواد معدنی است. کیفیت این پنل بسیار بالا بوده و می‌توان گفت دارای عمر مفید طولانی است. پنل مورد نظر به رنگ سفید بوده و نیازی به رنگ آمیزی ندارد.

 خرید پنل آکوستیک ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی مینرال خارجی

 برای خرید پنل آکوستیک ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی مینرال خارجی، ابتدا باید اطلاعات کاملی درباره مشخصات و کاربردهای آن به دست آورید. پس بررسی مشخصات و مکان‌های مناسب برای نصب این تایل‌ها، اگر مکان مورد نظر شما در بین موارد اشاره شده بود، می‌توانید برای خرید پنل آکوستیک ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی مینرال خارجی اقدام کنید. توجه داشته باشید که قیمت پنل آکوستیک ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی مینرال خارجی در همین بخش، موجود بوده و قیمت آن بر اساس هر متر مربع ذکر شده است.

 مشاوره خرید پنل آکوستیک ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی مینرال خارجی

 همواره خرید محصولی نوین بسیار سخت بوده، چرا که اطلاعات دقیقی نمی‌توان درباره آن کسب کرد. در چنین شرایطی بهترین گزینه مشاوره خرید محسوب می‌شود. شما می‌توانید با اخذ مشاوره خرید بهترین خرید را تجربه کنید. مشاورین ما مشاورینی بسیار حرفه‌ای و مجرب بوده و می‌توانند بهترین اطلاعات و بهترین راهنمایی‌ها را در اختیار شما قرار دهند. همچنین اگر در مورد تایل آکوستیک و کناف سقف کاذب سوالی داشتید می‌توانید با همین کارشناسان در ارتباط باشید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که تصمیم داشتید درس بخوانید یا روی کاری تمرکز کنید اما با وجود صداهای مزاحم در اطراف و بیرون از ساختمان نتوانستید یا اینکه بخواهید کاری پر سر و صدا مانند تمرین موسیقی یا آواز خوانی بکنید اما ترس مزاحمت برای دیگران نتوانستید. این‌ها تنها بخشی از مشکلات آپارتمان نشینی است. 

راه حل برای نجات از آلودگی‌های صوتی تایل آکوستیک است. در این مقاله تصمیم داریم با هم تایل آکوستیک و انواع آن را با هم بررسی کنیم و در انتها به طور اختصاصی تایل آکوستیک پانچدار مربع منظم را معرفی می‌کنیم. پس تا انتها با ای جی وی همراه باشید.

معرفی تایل گچی آکوستیک نمد دار پانچدار مربع منظم

تایل آکوستیک نوعی سقف کاذب است که به خاطر ساختار و متریالی که در آن به کار رفته است، فضا را آکوستیک و عایق صدا می‌‌کنند. این نوع تایل به دو صورت پانچدار و بدون پانچدار (ساده) تولید می‌شوند. پنل پانچ‌دار صوت را به کمک پانچ‌های موجود روی سطح خود به پشت سقف کاذب انتقال می‌دهند و در پشت تایل نمد امواج صوتی را به خود  جذب می‌کند. اینکار سبب می‌شود صدا به بیرون از فضا انتقال پیدا نکند. تایل بدون پانچ به خاطر شکل موجی که روی خود دارد، سبب شکسته شدن امواج صوتی می‌شوند. 

یک علت دیگری که این مدل تایل از انتقال صدا جلوگیری می کند، متریال به کار رفته در آن‌هاست. متریال متفاوت به کار رفته در ساخت این نوع تایل‌ها باعث شده سه مدل تایل مختلف تایل آکوستیک معدنی (مینرال)، تایل آکوستیک آذرین و تایل آکوستیک آذرین در بازار موجود باشد.

تایل آکوستیک پانچدار گرد نامنظم

این  نوع تایل‌ها میتوانند صدای حداقلی جذب کنند. هسته اصلی تایل پانچدار مربع منظم گچ سمنان که در پشت آن‌ها نمد چهل گرمی کندسوز قرار دارد. روی سطح پنل سوراخ‌های مربع یکسان به صورت منظم وجود دارد. روکش روی تایل از فلیس آلومینیوم است. فلیس آلومینیوم خاصیت عایق رطوبت بودن را به تایل‌ها می‌دهد. برای همین این نوع تایل‌ها دچار زنگ‌زدگی و خوردگی نمی‌شوند. تایل پانچدار مربع منظم وزن ۱۹۵۰ گرمی با ضخامت ۸ میلی‌متری در ابعاد600 در 600 میلیمتری دارد. مساحت هر پنل ۳۶ سانتی‌متر مربع است. ویژگی خوب دیگری که پنل اکوستیک ای جی وی دارد، ضد حریق و انفجار است. تایل آکوستیک ای جی وی ساخت داخل است که در بسته‌های ۸ عددی فروخته می‌شود.

مزایا تایل آکوستیک پانچدار مربع منظم

  • آکوستیک بودن
    ضد حریق
    سازگار با محیط زیست
    نصب راحت در کمترین زمان
    کاهش نویزهای محیط
     زیباسازی دکوراسیون داخلی
    ضد زنگ زدگی و خوردگی با جذب بالای رطوبت توسط نمد
    نگه‌داری و تعمیر راحت
    امکان پنهان کردن تاسیسات ساختمانی
    دسترسی آسان به تاسیسات ساختمانی از جمله برق و مکانیکی  

معایب تایل گچی آکوستیک نمد دار پانچدار مربع منظم

  • امکان شکسته شدن در هنگام جابه‌جایی وجود دارد.
     قیمت اولیه بالا؛ اما در دراز مدت این هزینه بازمی‌گردد.
    نیاز به تکنسین برای نصب

خرید تایل آکوستیک پانچدار مربع منظم

شما می‌توانید انواع تایل آکوستیک را از مراکز فروش مصالح ساختمانی معتبر خریداری کنید. اما اگر می‌خواهید با قیمت مقرون به صرفه‌تر اینکار را انجام دهید، باید از تولید کننده بدون واسطه خرید کنید. پیشنهاد ما به شما ای جی وی است. ای جی وی یک برند تولید کننده محصولات ساختمانی است که محصولات خود را بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب عرضه می‌کند. برای خرید کافیست با واحد کارشناسان فروش تماس بگیرید.


برند:
ای جی وی
گارانتی :
دارد
هسته تشکیل دهنده:
گچ سمنان - هوای متخلخل
ضخامت :
12میلیمتر
ابعاد:
1200*2400میلیمتر
روکش :
پی وی سی
روکش پشت:
فلیس آلومینیومی
روکش تخصصی
نمد آکوستیک مشکی
توان جذب صدا
60 هرتز
طرح :
پانچدارمربع - گرد نامنظم
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...