پنل های آکوستیک ای پلاس

تایل 60 در60 آکوستیک سقف کاذب

از {{model.count}}

کرمی - سوزنی

مناسب سقف سالن اجتماعات، کنفرانس، همایش، سینما و استدیو ضبط صدا وموسیقی

تعداد
نوع
385,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل 60 در 60 آکوستیک کراس خارجی

این روزها استفاده از سقف‌های کاذب بسیار رایج شده و یکی از این سقف‌ها، سقف‌های کاذب آکوستیک هستند. سقف کاذب آکوستیک به صورت تایل تولید می‌شوند و این تایل‌ها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. همچنین می‌توان گفت تایل‌های آکوستیک در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و هر یک مخصوص مکان‌های خاص هستند. به‌عنوان‌مثال تعدادی از تایل‌ها، از دسته تایل‌های آکوستیک مینرال محسوب می‌شوند که ضد حریق نیز هستند. کلیه تایل‌های آکوستیک تایل‌های مناسب برای عایق صوتی دیوار و سقف محسوب می‌شوند. تایل آکوستیک می‌تواند صدا را به محیط پشتی خود انتقال داده و از گسترش آن جلوگیری کند. 

تایل آکوستیک الیاف معدنی عمدتاً از الیاف معدنی تشکیل شده، ولی می‌تواند مواد دیگری نیز داشته باشد. استفاده از سقف کاذب آکوستیک آلودگی صوتی را کاهش داده و عایق مناسبی در برابر صدا محسوب می‌شود. معمولاً سقف‌های آکوستیک معدنی درصد بالایی از صوت را جذب می‌کنند. به طور کلی سقف‌های کاذب آکوستیک انعکاس نور بالایی دارند و همچنین در طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. یکی از سقف‌ها یا انواع تایل‌های آکوستیک معدنی یا مینرال ضد حریق، تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی محسوب می‌شود.

 مشخصات و کاربردها

 تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی، تایلی در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر و تشکیل شده از مواد و الیاف معدنی است. زمینه این تایل سفید بوده و روی آن طرح‌های بسیار ریزی به صورت نامنظم وجود دارد. تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی، مناسب سقف سالن اجتماعات، کنفرانس، همایش، سینما و استودیو ضبط صدا و موسیقی است. با این وجود می‌توان نتیجه گرفت که نمی‌توان از تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی برای دیوار استفاده کرد. عمدتاً تایل‌هایی که مخصوص استفاده برای دیوار هستند در ابعاد بزرگ‌تری عرضه می‌شوند. 

تایل مورد نظر، یک تایل اقتصادی بوده و باعث سبک‌سازی ساختمان می‌شود. با استفاده از این تایل می‌توان در مصالح صرفه‌جویی کرد. استفاده از تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی، باعث می‌شود تا دسترسی به تأسیسات آسان باشد. سهولت و سرعت اجرای این تایل‌ها بسیار بالا بوده و مواد باکیفیتی در آن استفاده شده است. ماندگاری تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی بسیار بالا محسوب می‌شود.

 خرید تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی

 اگر قصد خرید تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی را دارید، توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی مشخصات و کاربردهای این محصول را به خوبی و با دقت مطالعه کنید. در ابتدا مطمئن شوید که تایل مورد نظر مناسب فضای مورد نظر شما می‌باشد. قیمت تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی در همین بخش قابل مشاهده بوده و باید توجه داشته باشید که قیمت این محصول بر اساس هر متر مربع ارائه شده است.

 مشاوره خرید تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی

 اگر مطمئن نیستید که با توجه به متراژ محل مورد نظر چه تعداد باید تایل تهیه کنید، می‌توانید تماسی با مشاورین ما گرفته و سؤالات خود را با آنها مطرح کنید. مشاورین ما می‌توانند به بهترین شکل شما را راهنمایی کرده و اطلاعات دقیق‌تری از تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی و همچنین سایر تایل‌های آکوستیک در اختیار شما قرار دهند. اگر تایل ۶۰ در ۶۰ آکوستیک کراس خارجی مناسب برای فضای شما نبود مشاورین ما می‌توانند پنل آکوستیک ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی مینرال خارجی و یا موارد بی‌شمار دیگر را به شما پیشنهاد دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
تایگر
گارانتی :
ندارد.
ضخامت :
13میلیمتر
ابعاد:
600*600میلیمتر
هسته تشکیل دهنده:
پرلیت- آهک - پوشال نشاسته ذرت
کشورسازنده:
چین
توان جذب صدا :
69هرتز
رنگ :
سفید مات
مقاومت حریق :
680 درجه سانتیگراد
مقاومت دربرابرآب:
ندارد.
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...