تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60 در60سقف کاذب

از {{model.count}}

طرح: وسط پانچ - مدل نمایان

مناسب سقف: آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
420,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح نمایان

 امروزه اهمیت سقف و جذابیت آن بیش از گذشته مطرح شده است و بسیاری از طراحان داخلی به دنبال زیباسازی آن هستند. با استفاده از بسیاری از ابزارها و مصالح می‌توان یک سقف جذاب ایجاد کرد. امروزه استفاده از کناف سقف کاذب برای زیباسازی سقف رایج است؛ اما نمی‌توان از وجود تایل‌های سقفی دیگری به نام تایل آلومینیومی غافل شد. تایل‌های آلومینیومی انقلابی در صنعت تایل‌های سقفی محسوب می‌شوند و از جمله تایل‌های پرطرف‌دار و همچنین پرکاربرد هستند. جنس تایل آلومینیومی از ورق آلومینیوم بوده و با استفاده از رنگ پودر الکترواستاتیک و آنتی باکتریال پوشانده شده است. یک نمد در قسمت پشتی این تایل‌ها قرار دارد. خاصیت آنتی باکتریال بودن تایل‌های آلومینیومی باعث شده تا بتوان از آنها برای مکان‌های بسیار حساس از نظر بهداشتی، از جمله اتاق عمل استفاده کرد. زمانی که یک تایل دارای خاصیت آنتی باکتریال باشد اجازه ورود هیچ‌گونه باکتری و ویروسی را به درزهای خود نمی‌دهد.

 تایل‌های آلومینیومی در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. این تایل‌ها به صورت بدون پانچ و وسط پانچ و تمام پانچ تولید شده و در طرح‌ها و مدل‌های دیگری نیز از جمله ساده، نمایان و پنهان وجود دارند. هر کدام از طرح‌های تولید شده، زیبایی ویژه‌ای دارند و صرفاً برای افزایش تولیدات تولید نشده‌اند. هر یک از تایل‌ها قابلیت‌های خاصی دارند. در مدل ساده و نمایان نصب با استفاده از یک مدل سازه انجام می‌شود؛ ولی در مدل تایل آلومینیومی پنهان، به طور کلی ساختار سازه متفاوت است. در تایل‌های آلومینیومی، امکان سفارش به رنگ دلخواه وجود دارد و خریدار می‌تواند هنگام سفارش رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند. یکی از انواع تایل‌های آلومینیومی، تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح نمایان می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح نمایان، تایلی دارای ضخامت ورق ۶ دهم میلیمتر است. این تایل علاوه بر ابعاد ۶۰ در ۶۰ در ابعاد ۳۰ در ۳۰ و ۶۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر نیز قابل سفارش می‌باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تایل آلومینیومی مورد نظر، ضد رطوبت و مقاومت آن در برابر حریق است. با توجه به اینکه در داخل این تایل از اکسید منیزیم استفاده شده است، می‌توان آن را یک تایل ضد رطوبت محسوب کرد. تایل‌های ضد رطوبت به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی‌شوند. با توجه به این مسئله می‌توان تایل مورد نظر را در استان‌های دارای آب و هوای شرجی برای سقف ترمینال‌ها، پایانه‌ها و فرودگاه‌ها استفاده کرد. تایل مورد نظر یک تایل آکوستیک است. 

 البته کاربرد تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح نمایان، فقط به این مکان‌ها محدود نمی‌شود؛ بلکه این تایل مناسب سقف آشپزخانه‌های صنعتی، مراکز آزمایشگاهی، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، جایگاه‌های سوخت بنزین و گاز، کارخانه‌های مختلف و پالایشگاه‌ها می‌باشد.

 خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح نمایان

برای خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح نمایان، می‌توانید به راحتی خریدتان را تکمیل کنید؛ ولی باید بدانید که بهترین کار قبل از خرید، کسب اطلاعات درباره هر محصولی می‌باشد. پس از کسب اطلاعات لازم بهتر است، درباره سازه تایل‌های آلومینیومی نیز اطلاعات کسب کنید؛ چرا که به احتمال بسیار زیاد مجبور باشید تمامی سازه تایل‌ها و این تایل‌ها را به صورت یکجا خریداری کنید. این خرید یکجا به نفع شما خواهد بود؛ چرا که دردسر خرید یک به یک اجزا را نخواهید داشت. علاوه بر خرید این تایل آلومینیومی و سازه تایل‌های آن، شما می‌توانید دامپای آلومینیومی، آکوا پنل و همچنین تایل گریلیوم آلومینیومی را نیز تهیه کنید.

 مشاوره خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح نمایان

 پس از کسب اطلاعات درباره تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح نمایان، می‌توانید بهترین کار را که دریافت مشاوره از تیم ما است، را انجام دهید‌. پس از دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید بهترین تصمیم را درباره خرید تایل آلومینیومی بگیرید. جهت استعلام قیمت تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح نمایان نیز می‌توانید با کارشناسان فروش این محصول تماس حاصل کرده و در ساده‌ترین راه در همین صفحه قیمت محصول را مشاهده کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...