تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60 در120 سقف کاذب

از {{model.count}}

طرح: تمام پانچ- مدل : نمایان

مناسب سقف : آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
550,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تایل آلومینیومی 60 در 120 تمام پانچ طرح نمایان

در حال حاضر روش‌های نوینی برای بازسازی و زیباسازی سقف ساختمان وجود دارند. یکی از این روش‌های نوین، استفاده از انواع سقف کاذب است. زمانی که درباره سقف کاذب سخن می‌گوییم، احتمالاً ذهن شما به سمت کناف سقف کاذب می‌رود. کناف سقف کاذب تنها نوعی از سقف کاذب است و در حال حاضر شاهد تنوع بی نظیری از سقف‌های کاذب هستیم. یکی از انواع سقف کاذب، سقف کاذب آلومینیومی یا تایل آلومینیومی است. جنس تایل‌های آلومینیومی از ورق آلومینیوم است و در آن‌ها از رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال استفاده شده است. قسمت پشتی این تایل‌ها با نمد پوشانده شده است. 

تایل‌های آلومینیومی را می‌توان در مدل‌های متنوعی از جمله مدل بدون پانچ یا سوراخ، وسط پانچ و تمام پانچ یافت. همچنین می‌توان گفت این تایل‌ها در طرح‌های مختلفی مثل ساده، نمایان، پنهان نیز موجود هستند. دلیل تنوع این تایل‌ها، صرفاً تولید متنوع محصول نبوده؛ بلکه برای هر یک از تایل‌ها، قابلیت‌های مختلفی تعبیه شده است. می‌توان تایل‌های آلومینیومی را برای مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار داد. در نظر داشته باشید این تایل‌ها در رنگ‌های مختلف قابل سفارش هستند. 

سازه در مدل پنهان تایل آلومینیومی

ساختار سازه در مدل پنهان تایل آلومینیومی، متفاوت است. کلیه تایل‌های آلومینیومی دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند. این خاصیت باعث می‌شود تا بتوان از آن‌ها برای مکان‌هایی بسیار حساس از نظر بهداشتی استفاده کرد. از این مکان‌ها می‌توان به اتاق عمل، مراکز درمانی و مراکز آزمایشگاهی اشاره کرد. یکی از انواع تایل‌های آلومینیومی، تایل آلومینیومی 60 در 120 تمام پانچ طرح نمایان است.

مشخصات و کاربردها

تایل آلومینیومی 60 در 120 تمام پانچ طرح نمایان، نه تنها در ابعاد 60 در 120 تولید می‌شود؛ بلکه در ابعاد دیگری مثل 60 در 60 و در 30 در 30 نیز قابل سفارش است. سفارش ابعاد این تایل‌ها، بر اساس مساحت سقف مورد نظر صورت می‌گیرد. ضخامت این تایل، 7 دهم میلی متر است. در ترکیبات تایل‌های مورد نظر، از اکسید منیزیم استفاده می‌شود. اکسید منیزیم تأثیر بسزایی در جلوگیری از زنگ زدگی تایل و مقاومت آن در برابر رطوبت دارد. برای مکان‌هایی که دارای آب و هوا شرجی هستند، بهترین گزینه استفاده از این تایل‌ها می‌باشد. 

در واقع از تایل مورد نظر می‌توان در استان‌های دارای آب و هوای شرجی، برای سقف فرودگاه‌ها، پایانه‌ها و ترمینال‌ها استفاده کرد. علاوه بر این، تایل آلومینیومی 60 در 120 تمام پانچ طرح نمایان، یک تایل ضد حریق نیز محسوب می‌شود و می‌تواند در برابر حریق مقاومت بالایی از خود نشان دهد. این تایل از جمله تایل‌های آکوستیک است. تایل آلومینیومی 60 در 120 تمام پانچ طرح نمایان، قابل استفاده برای سقف آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز و همچنین بیمارستان‌ها می‌باشد. 

خرید تایل آلومینیومی 60 در 120 تمام پانچ طرح نمایان

برای خرید تایل آلومینیومی 60 در 120 تمام پانچ طرح نمایان، اولین قدم کسب اطلاعات درباره آن است. بهتر است اطلاعاتی در سازه تایل‌ها آن نیز کسب کنید؛ زیرا برای نصب این تایل‌ها، به سازه تایل‌های آن نیز نیاز خواهید داشت. شما می‌توانید علاوه بر این تایل، تایل گریلیوم و دامپا آلومینیومی نیز تهیه کنید. همچنین برای ساخت نمایی جذاب، استفاده از آکوا پنل گزینه مطلوبی به نظر می‌رسد.

مشاوره خرید تایل آلومینیومی 60 در 120 تمام پانچ طرح نمایان

پس از کسب اطلاعات، می‌توانید بهترین مشاوره را از مشاورین ما دریافت کنید. کارشناسان فروش تایل آلومینیومی 60 در 120 تمام پانچ طرح نمایان، آماده ارائه اطلاعات و قیمت این محصول هستند. استعلام قیمت تایل آلومینیومی 60 در 120 تمام پانچ طرح نمایان در صفحه مربوطه آن نیز امکان پذیر می‌باشد. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...