تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60 در60سقف کاذب

از {{model.count}}

طرح : وسط پانچ - مدل : فلت

مناسب سقف : آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح فلت

 در میان انواع مختلفی از تایل‌ها، یک سری از تایل‌ها به نام تایل آلومینیومی وجود دارند. این تایل‌ها می‌توانند در بسیاری از موارد کاربرد داشته و برای بسیاری از مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود یکی از تایل‌های آلومینیومی بدون پانچ، وسط پانچ و تمام پانچ را انتخاب کنند. همچنین مدل‌های دیگری از تایل‌های آلومینیومی با نام‌های ساده، نمایان و پنهان نیز تولید می‌شوند. ساختار سازه مدل‌های ساده و نمایان یکسان بوده، ولی در مدل پنهان شاهد تفاوت ساختار هستیم. 

به طور کلی تایل‌های آلومینیومی ساخته شده از ورق آلومینیوم هستند و با استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال پوشانده شده‌اند. یک نمد نیز در پشت این تایل‌ها قرار دارد. ممکن است بعضی از افراد کناف سقف کاذب و تایل آلومینیومی را یک سازه یکسان بدانند. این تصور یک تصور اشتباه است؛ زیرا کناف سقف کاذب از گچ تشکیل شده؛ ولی هسته تشکیل دهنده تایل آلومینیومی از ورق آلومینیوم است. یکی از انواع تایل‌های آلومینیومی تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح فلت است.

 مشخصات و کاربردها

 تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح فلت، در قسمت مرکزی یا به عبارتی وسط خود، دارای پانچ یا سوراخ است. در این تایل‌ها از اکسید منیزیم استفاده شده که می‌تواند ویژگی ضد رطوبتی را به این تایل‌ها بدهد. این نوع تایل آلومینیومی، در ابعاد ۳۰ در ۳۰، ۶۰ در ۶۰ و ۶۰ در ۱۲۰ تولید می‌شود. شما می‌توانید با توجه به مساحت سقف و متراژ محل، سایز مورد نظر خود را سفارش دهید. لازم به ذکر است که ضخامت تایل آلومینیومی طرح فلت برابر با ۶ دهم میلیمتر است. تایل مورد نظر یک تایل آنتی باکتریال است. تایل‌های آنتی باکتریال اجازه ورود ویروس و باکتری را به درزها و صفحات خود نمی‌دهند. 

این ویژگی باعث می‌شود که کاربرد تایل‌های آلومینیومی بیشتر شود. در حال حاضر می‌توان تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح فلت را در مکان‌هایی مانند درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی، بیمارستان‌ها و همچنین اتاق‌های عمل استفاده کرد. همان‌طور که می‌دانید این مکان‌ها از نظر بهداشتی از حساسیت بالایی برخوردار هستند و استفاده از تایل آلومینیومی می‌تواند اطمینان خاطر را به همه بدهد. علاوه بر محل‌های ذکر شده می‌توان تایل آلومینیومی مورد نظر را برای سقف آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، جایگاه‌های سوخت بنزین و گاز، پالایشگاه‌ها، مراکز ایستگاهی، فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها و پایانه‌ها استفاده کرد. لازم به ذکر است که تایل مورد نظر، یک تایل آکوستیک است. 

خرید تایل ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح فلت

 قبل از اقدام به خرید تایل ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح فلت، بهتر است اطلاعات کاملی درباره این تایل تایل‌های آلومینیومی و همچنین سازه تایل‌های آنها کسب کنید. لازم به ذکر است که شما علاوه بر خرید تایل ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح فلت باید سازه تایل‌های آن را نیز تهیه کنید. علاوه بر این نوع تایل می‌توانید تایل‌های دیگری از جمله تایل گریلیوم و دامپای آلومینیومی را تهیه کنید. همچنین اگر به دنبال یک نمای جذاب برای ساختمان هستید می‌توانید آکوا پنل را به عنوان یک گزینه مطلوب و جذاب در نظر داشته باشید.

 مشاوره خرید تایل ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح فلت

 پس از کسب اطلاعات کامل درباره تایل‌های آلومینیومی و همچنین تایل ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح فلت، بهتر است یک مشاوره خرید درباره محصول مورد نظر داشته باشید. مشاورین مجرب ما می‌توانند بهترین مشاوره را در زمینه خرید تایل ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح فلت و همچنین قیمت این تایل در اختیار شما قرار دهند. شما می‌توانید قیمت تایل ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرف فلت را نیز از صفحه مربوطه استعلام بگیرید. در صورت وجود ابهام یا سؤال درباره فروش تایل‌های ۶۰ در ۶۰ وسط پانچ طرح فلت نیز می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...