تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60 در60سقف کاذب

از {{model.count}}

طرح: تمام پانچ - مدل : فلت

مناسب سقف آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
520,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تایل آلومینیومی 60 در 60 تمام پانچ طرح فلت

در حال حاضر استفاده از کناف سقف کاذب و انواع تایل‌های سقفی بسیار رایج شده است. در واقع زیبایی می‌تواند یکی از هدف‌های اصلی استفاده از تایل‌های سقفی و انواع سقف کاذب باشد. در کنار این هدف می‌توان با استفاده از تایل‌های سقفی و همچنین کناف سقف کاذب بسیاری از معایب سقف را پوشاند. امروزه تایل‌های سقفی دارای ویژگی‌ها و همچنین کاربردهای بی‌نظیری هستند و به همین دلیل می‌توان با استفاده از این تایل‌ها، از مزایای بسیاری بهره‌مند شد. یکی از مزایای بسیار مهم تایل سقفی، می‌تواند ضد رطوبت و ضد حریق بودن آن باشد. همچنین آنتی باکتریال بودن برای یک تایل سقفی می‌تواند یک ویژگی منحصر به فرد محسوب شود. همچنین تایل آلومینیومی یک تایل آکوستیک است. 

تمامی ویژگی‌های ذکر شده، در انواع تایل آلومینیومی موجود است. تایل آلومینیومی از ورق آلومینیوم، رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال به همراه نمد در پشت آن تشکیل شده است. تایل‌های آلومینیومی در طرح‌های مختلفی از جمله بدون پانچ، وسط پانچ و تمام پانچ تولید می‌شوند. علاوه بر این طرح‌ها می‌توان تایل‌های آلومینیومی را در مدل‌های دیگری از جمله ساده نمایان و پنهان مشاهده کرد. هر یک از مدل‌های ذکر شده زیبایی خاص خود را دارند. نصب مدل ساده و نمایان با نصب مدل پنهان متفاوت است. در نصب مدل ساده و نمایان از یک مدل سازه استفاده شده؛ ولی در مدل پنهان کلاً ساختار سازه متفاوت خواهد بود. یکی از انواع تایل آلومینیومی، تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح فلت است.

 مشخصات و کاربردها

 تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح فلت، دارای ضخامتی برابر با ۶ دهم میلی متر است. در این تایل‌ها از اکسید منیزیم استفاده شده که خاصیت ضد رطوبتی را فراهم می‌کند. می‌توانید این تایل را در رنگ‌های مختلف سفارش دهید. طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح فلت، تنها به منظور تنوع طراحی نشده‌اند و علاوه بر تنوع هر یک از موارد دارای قابلیت‌های خاصی هستند.

 بیشترین کاربرد تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح فلت، برای مکان‌هایی مانند آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و همچنین مراکز آزمایشگاهی است. البته علاوه بر موارد ذکر شده می‌توان از تایل مورد نظر در مراکز ایستگاهی، ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها و پایانه‌ها استفاده کرد. تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح فلت، نه تنها در ابعاد ۶۰ در ۶۰ تولید شده، بلکه می‌توان در ابعاد دیگری مانند ۳۰ در ۶۰ و همچنین ۶۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر نیز آن را تهیه کرد.

 خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح فلت

 قبل از خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح فلت بهتر است کلیه اطلاعات لازم را کسب کنید. برای تهیه این تایل‌های آلومینیومی باید همراه آنها سازه تایل آلومینیومی را نیز تهیه کنید. همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر خرید تایل آلومینیومی ذکر شده می‌توانید تایل گریلیوم آلومینیومی و دامپا آلومینیومی را خریداری کنید. اگر به دنبال یک نمای مناسب و بسیار کاربردی هستید، می‌توانید از محصولات دیگری مانند آکوا پنل استفاده کنید.

 مشاوره خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح فلت

 پس از کسب اطلاعات کامل درباره تایل‌های آلومینیومی و انواع سازه‌های آنها، می‌توانید برای خرید اقدام کنید. امکان استعلام قیمت انواع تایل آلومینیومی در صفحه مربوطه این محصول وجود دارد. همچنین می‌توانید برای استعلام قیمت‌ها با کارشناسان تماس حاصل کنید. اگر اطلاعات کاملی درباره تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح فلت کسب نکرده‌اید و درباره خرید آن شک دارید، توانید از مشاورین ما بهترین مشاوره را دریافت کنید. کارشناسان فروش تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح فلت و همچنین مشاوران، آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می‌باشند.

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...