تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60 در60سقف کاذب

از {{model.count}}

طرح : ساده - مدل : سازه مخفی

مناسب سقف : آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل آلومینیومی 60 در 60 ساده سازه پنهان

محصولات و سازه‌های متنوعی برای دیزاین یا تزیین دکوراسیون داخلی منازل و مکان‌های مختلف طراحی شده‌اند. به‌عنوان‌مثال کناف سقف کاذب رایج‌ترین سقف کاذب یا به عبارتی رایج‌ترین مصالح تزیینی ساختمان‌های مختلف محسوب می‌شود. علاوه بر این مصالح، تایل گریلیوم و دامپای آلومینیومی نیز طرف‌داران زیادی دارند. این محصول یا مصالح از دسته تایل‌های آلومینیومی هستند. تایل آلومینیومی یکی از پرکاربردترین و ویژه‌ترین تایل‌های ساخته شده، محسوب می‌شود. 

این تایل مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و همین مسئله باعث جلب توجه بسیاری از طراحان و معماران به این دسته از تایل‌ها شده است. تایل‌های آلومینیومی می‌توانند در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از جمله بدون پانچ، پانچ دار، وسط پانچ، ساده، نمایان و پنهان تولید شوند. دلیل تنوع بی نظیر این تایل‌ها، صرفاً افزایش تنوع نبوده، بلکه تایل‌های مورد نظر هر یک دارای قابلیت‌های ویژه‌ای هستند. یکی از زیر مجموعه‌های تایل‌های آلومینیومی، تایل آلومینیومی 60 در 60 ساده سازه پنهان محسوب می‌شود. 

مشخصات و کاربردها

تایل آلومینیومی 60 در 60 ساده سازه پنهان، در ابعاد 30 در 30 و 60 در 120 سانتی متر نیز قابل سفارش است. ضخامت این محصول 6 دهم میلی متر بوده و یک محصول منحصر به فرد محسوب می‌شود. این تایل، یک تایل با دوام، مستحکم و با دوام است. عمر مفید این تایل بسیار بالا بوده و حتی در صورت مشکل نیز می‌توانید به راحتی تایل را تعویض کنید. می‌توان از تایل مورد نظر برای مکان‌های مختلفی از جمله اتاق عمل استفاده کرد. تایل آلومینیومی 60 در 60 ساده سازه پنهان، دارای خاصیت آنتی باکتریال است و به همین سبب در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها می‌تواند کاربرد ویژه‌ای داشته باشد. جنس تایل آلومینیومی مورد نظر از ورق آلومینیوم، رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال و یک لایه نمد است.

در بسیاری از تایل‌های آلومینیومی برای ایجاد ویژگی مقاومت در برابر رطوبت، از اکسید منیزیم استفاده می‌شود. در تایل مورد نظر نیز از این ماده استفاده شده است. با توجه به این مسئله و ضد زنگ بودن آن، می‌توان این تایل را در مناطق شرجی برای مکان‌های مختلفی از جمله ایستگاه‌ها، ترمینال‌ها و مکان‌های مشابه استفاده کرد. همچنین تایل‌های مورد نظر قابل استفاده در سقف کارخانه‌های مختلف، آشپزخانه‌های صنعتی، جایگاه‌های سوخت و پالایشگاه‌ها هستند.

برتری تایل آلومینیومی 60 در 60 ساده سازه پنهان

علاوه بر موارد ذکر شده از دلایل دیگر برتری تایل آلومینیومی 60 در 60 ساده سازه پنهان، می‌توان به قابلیت شستشوی آن اشاره کرد. این تایل مانند آکوا پنل سبک بوده و نصب آسانی دارد. در واقع این تایل می‌تواند از جمله تایل‌های آکوستیک محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که در نصب این تایل از مدل سازه متفاوتی نسبت به مدل سازه طرح‌های ساده و نمایان استفاده می‌شود.

خرید تایل آلومینیومی 60 در 60 ساده سازه پنهان

تجربه سایر مشتریان در زمینه خرید انواع تایل آلومینیومی، رضایت آنها را نشان می‌دهد. اگر شما نیز قصد خرید تایل آلومینیومی 60 در 60 ساده سازه پنهان را دارید، ابتدا بهتر است اطلاعات کاملی درباره آن کسب کنید. 

مشاوره خرید تایل آلومینیومی 60 در 60 ساده سازه پنهان

مشاوران ما می‌توانند بهترین مشاوره را در زمینه محصولات مختلف و کابرد آنها به شما ارائه دهند. همچنین شما می‌توانید قیمت محصول را در این بخش مشاهده کرده و سوالات خود را با کارشناسان در میان بگذارید. مشاوران ما می‌توانند با توجه به فضای مورد نظر، متراژ و کاربری آن بهترین محصول را به شما پیشنهاد دهند. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...