تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60 در60سقف کاذب

از {{model.count}}

طرح : ساده - مدل : فلت

مناسب سقف : آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح فلت

 می‌توان تایل‌های آلومینیومی را در بین انواع تایل‌های سقفی، انقلابی بزرگ محسوب کرد. هرچند انواع کناف سقف کاذب نیز به اندازه تایل‌های آلومینیومی دارای محبوبیت هستند. تایل‌های آلومینیومی، تایل‌های بسیار شیک و مدرنی محسوب می‌شوند و توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون و مهندسین را به خود جلب کرده‌اند. در حال حاضر تایل‌های آلومینیومی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند. نکته جالب توجه درباره تنوع تایل‌های آلومینیومی این است که این تایل‌ها صرفاً جهت تنوع تولید نمی‌شود؛ بلکه هر یک از طرح‌های این تایل‌ها دارای قابلیت‌های مختلفی می‌باشند. 

هسته تشکیل دهنده یا به عبارتی ماهیت ساختار تایل‌های آلومینیومی از ورق آلومینیوم است. در این تایل‌ها از رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال به همراه نمد در پشت استفاده شده است. زمانی که بحث آنتی باکتریال بودن به میان می‌آید، می‌توان گفت تایل‌های آلومینیومی یکی از بهترین‌ها در این زمینه هستند. تایل‌های آنتی باکتریال، اجازه ورود باکتری و ویروس را نمی‌دهند و به همین دلیل می‌توان با خیال راحت از آنها در مکان‌هایی که از نظر بهداشتی حساسیت بالایی دارند، استفاده کرد‌. از این مکان‌ها، می‌توان به مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اتاق عمل و همچنین مراکز آزمایشگاهی اشاره کرد.

انواع تایل‌های آلومینیومی

تایل‌های آلومینیومی به سه صورت بدون پانچ، وسط پانچ و تمام پانچ تولید می‌گردند. به تایل‌های بدون پانچ تایل‌های ساده نیز می‌توان گفت. همچنین از مدل‌های دیگر تایل آلومینیومی می‌توان به مدل ساده، نمایان و پنهان اشاره کرد که زیبایی خاصی دارند. سازه تایل‌ها و همچنین نصب تمامی مدل‌های ذکر شده یکسان بوده؛ ولی در مدل پنهان ساختار سازه متفاوت است. یکی از زیر مجموعه‌ها یا به عبارتی انواع تایل‌های آلومینیومی، تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح فلت است.

 مشخصات و کاربردها

 تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح فلت، ضخامتی برابر با شش دهم میلی‌متر دارد. این تایل علاوه بر ابعاد ۶۰ در ۶۰، در ابعاد ۳۰ در ۳۰ و همچنین ۶۰ در ۱۲۰ نیز قابل تولید می‌باشد. شما می‌توانید تایل مورد نظر را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید. تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح فلت، یکی از تایل‌های ضد حریق و ضد رطوبت محسوب می‌شود. در داخل این تایل از اکسید منیزیم استفاده شده که می‌تواند تایل آلومینیومی مورد نظر را به یک تایل ضد رطوبت تبدیل کند. این تایل از جمله تایل‌هایی است که دچار زنگ زدگی نمی‌شود. 

در نتیجه می‌توان تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح فلت را برای سقف فضاهایی که در معرض حریق قرار دارند استفاده کرد. همچنین در استان‌هایی که هوای شرجی دارند، می‌توان از این تایل برای مراکز ایستگاهی، فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها و پایانه‌ها استفاده کرد. علاوه بر موارد ذکر شده می‌توان از تایل آلومینیومی مورد نظر برای سقف آشپزخانه‌های صنعتی، پالایشگاه‌ها، جایگاه‌های سوخت بنزین و گاز، کارخانجات و همچنین مراکز دیگر استفاده کرد. این تایل آلومینیومی با توجه به ساختار و ترکیبات خود یکی از تایل‌های آکوستیک محسوب می‌شود.

 خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح فلت

 برای خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح فلت باید به طور کلی با این تایل آشنا باشید. برای آشنایی بیشتر با این تایل، بهتر است، اطلاعاتی درباره سازه تایل‌های آن نیز کسب کنید. اگر به دنبال یک سازه یا تایل مناسب برای نمای ساختمان هستید، می‌توانید اطلاعات کامل را درباره آکوا پنل کسب کنید. خرید سایر تایل‌های آلومینیومی از جمله تایل گریلیوم و دامپا آلومینیومی نیز وجود دارد.

 مشاوره خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده فلت

 تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح فلت را می‌توانید پس از کسب اطلاعات تهیه کنید، اما پیشنهاد ما این است که قبل از هر اقدامی برای خرید، مشاوره رایگان دریافت کنید. مشاورین ما، آماده ارائه مشاوره درباره تایل آلومینیومی هستند. برای استعلام قیمت تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح فلت نیز می‌توانید از کارشناسان فروش این محصول اطلاعات بگیرید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...