تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 30 در30 ساده سقف کاذب

از {{model.count}}

طرح نمایان

مناسب سقف : آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
160,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تایل آلومینیومی ۳۰ در ۳۰ ساده طرح نمایان

به طور کلی تایل‌های سقفی و انواع تایل‌های آلومینیومی، آکوا پنل، تایل‌های گچی، کناف سقف کاذب و موارد مشابه، از جمله بهترین اجزای دکوراسیون محسوب می‌شوند. در واقع می‌توان گفت محصولات فوق‌العاده‌ای در زمینه طراحی دکوراسیون ارائه شده و تایل آلومینیومی یکی از همین محصولات فوق‌العاده و بی‌نظیر محسوب می‌شود. تایل‌های آلومینیومی در انواع و طرح‌های مختلفی ارائه شده‌اند. از مدل‌های تایل‌های آلومینیومی می‌توان به مدل بدون پانچ، تمام پانچ و وسط پانچ آن اشاره کرد. 

همچنین این تایل‌های آلومینیومی محبوب، در طرح‌های مختلفی مثل طرح ساده، طرح نمایان و همچنین پنهان تولید می‌شود. بسیاری از افراد با توجه به مصارف خود، کاربرد و قابلیت‌های این محصولات از آنها استفاده می‌کنند. تایل‌های آلومینیومی از جنس آلومینیوم هستند و با استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیکی و آنتی باکتریال و همچنین یک لایه نمدی پوشانده شده‌اند. تایل‌های آلومینیومی، گزینه بسیار مناسبی برای مکان‌های مختلف می‌باشند. در واقع یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تایل‌های آلومینیومی، تایل آلومینیومی ۳۰ در ۳۰ ساده طرح نمایان است.

 مشخصات و کاربردها

تایل آلومینیومی ۳۰ در ۳۰ ساده طرح نمایان، محصولی بسیار با دوام، مقاوم و همچنین با کیفیت است. این محصول می‌تواند به زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی شما بیفزاید. در تهیه تایل‌های مورد نظر، از آلومینیوم بسیار با کیفیت استفاده شده و می‌توان تایل‌های مورد نظر را به راحتی نصب و تعویض کرد.

 تایل آلومینیومی ۳۰ در ۳۰ ساده طرح نمایان دارای ویژگی‌های مطلوب و مساعدی است. از ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد این تایل می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، زنگ زدگی و همچنین حریق و حرارت اشاره کرد. می‌توانید با استفاده از این تایل در کنار افزایش جذابیت سقف، فضا یا محیط را به یک محل زیبا و شیک تبدیل کنید.

برتری‌های تایل آلومینیومی

 از برتری‌های تایل آلومینیومی مورد نظر می‌توان به وزن سبک آن، قابلیت شستشو و همچنین نگهداری آسان آن اشاره کرد. این تایل، در ابعاد 60 در 60 و 60 در 120 نیز قابل سفارش است. در این تایل‌ها از اکسید منیزیم استفاده شده و به همین دلیل می‌تواند در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد. این مزیت باعث می‌شود که بتوان از این محصول در مناطق شرجی برای سقف پایانه‌ها و ترمینال‌ها استفاده کرد. البته پایانه‌ها و ترمینال‌ها تنها مکان‌هایی نیستند که بتوان از تایل آلومینیومی ۳۰ در ۳۰ ساده طرح نمایان استفاده کرد، بلکه برای فضاهای مختلفی از جمله فروشگاه‌ها هتل‌ها، رستوران‌ها و همچنین سایر فضاهای عمومی می‌توان از تایل مورد نظر استفاده کرد. 

علاوه بر موارد ذکر شده آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، جایگاه‌های سوخت و بنزین، پالایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آزمایشگاهی و درمانگاه‌ها بهترین محل‌ها برای نصب تایل آلومینیومی ۳۰ در ۳۰ ساده طرح نمایان هستند. تجربیات مشتریان قبلی نشان می‌دهد که تایل‌های ۳۰ در ۳۰ آلومینیومی ساده طرح نمایان، علاوه بر آنکه دوام بالایی دارند، زیبایی سقف و فضا را دو چندان می‌کنند. اگر به دنبال خرید یک تایل متمایز هستید، می‌توانید تایل  آکوستیک را نیز تهیه کنید. علاوه بر این مورد، تایل‌های گریلیوم آلومینیومی نیز گزینه مناسبی برای زیباسازی فضا هستند.

خرید تایل آلومینیومی ۳۰ در ۳۰ ساده طرح نمایان

اگر اطلاعات کافی را درباره تایل آلومینیومی ۳۰ در ۳۰ ساده طرح نمایان کسب کرده‌اید، ما شما را به خرید این تایل آلومینیومی دعوت می‌کنیم. شما می‌توانید با این تایل به فضای مورد نظر خود زیبایی و استحکام بیشتری ببخشید. اگر تجربه‌ای در مورد تایل‌های آلومینیومی دارید، می‌توانید این تجربه را با ما به اشتراک بگذارید.

 مشاوره خرید تایل آلومینیومی ۳۰ در ۳۰ ساده طرح نمایان

 توصیه می‌کنیم برای خرید تایل آلومینیومی یا موارد مشابهی مثل دامپای آلومینیومی، حتماً مشاوره‌ای تخصصی از مشاورین ما دریافت کنید. شما می‌توانید قیمت تایل آلومینیومی ۳۰ در ۳۰ طرح نمایان را در همین بخش مشاهده کرده و پس از کسب مشاوره نسبت به خرید آن، تصمیم بگیرید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس :
آلومینیوم
ضخامت ورق :
6 دهم میل
ابعاد:
30در30 سانت
مساحت هرتایل :
9 سانتی متر مربع
رنگ :
رال سفید
فن آوری پاشش :
پادرکوتینگ
خاصیت:
ضدحریق و ضد آب
طرح :
ساده
مدل :
نمایان
تولید:
ایران (ای جی وی )
قیمت براساس :
هرعدد تایل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...