تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60 در60 سقف کاذب

از {{model.count}}

مدل : نمایان - طرح : ساده

مناسب سقف: آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
410,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تایل آلومینیومی 60 در 60 ساده طرح نمایان

تایل‌های سقفی از جمله اجزای جداناپذیر سقف‌ها و دکوراسیون‌های داخلی محسوب می‌شوند. تایل‌های سقفی می‌توانند تأسیسات و نواقص سقف را پوشانده و جذابیت بصری ایجاد کنند. رایج‌ترین سقف کاذب موجود در بازار کناف سقف کاذب محسوب می‌شود؛ ولی تایل‌های آلومینیومی نیز از طرف‌داران زیادی برخوردار هستند. تایل‌های آلومینیومی در انواع و مدل‌های مختلفی تولید شده‌اند. از مدل‌های تایل‌های آلومینیومی می‌توان به بدون پانچ، پانچ دار و وسط پانچ اشاره کرد. تایل‌های آلومینیومی در طرح‌های دیگری از جمله ساده، نمایان و همچنین پنهان نیز تولید می‌شوند. تایل آلومینیومی تشکیل شده از ورق آلومینیومی، رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال است. نمد نیز در قسمت پشتی تایل آلومینیومی استفاده شده است. 

آنتی باکتریال بودن تایل آلومینیومی باعث شده تا بتوان از آن در مکان‌های مختلفی از جمله اتاق عمل استفاده کرد. تایل‌های آنتی باکتریال می‌توانند از نفوذ هرگونه باکتری و ویروس به درزهای خود جلوگیری کنند و این همان چیزی است که اتاق‌های عمل، مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها به آن نیاز دارند. هر یک از مدل‌ها و طرح‌های تایل آلومینیومی صرفاً برای ایجاد تنوع ساخته نشده‌اند؛ بلکه هر کدام از آنها قابلیت‌های خاصی دارند. در نصب مدل ساده و نمایان تایل آلومینیومی، از یک مدل سازه استفاده می‌شود، در صورتی که در مدل پنهان ساختار سازه متفاوت است. یکی از انواع تایل‌های آلومینیومی تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح نمایان است.

 مشخصات و کاربردها

 تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح نمایان، تایلی با ضخامت ورق شش دهم است. این تایل علاوه بر اینکه در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر تولید می‌شود، می‌تواند در ابعاد دیگری از جمله ۳۰ در ۳۰ و ۶۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر نیز تولید شود. تایل مورد نظر می‌تواند با توجه به اکسید منیزیم آن، تایلی مقاوم در برابر رطوبت محسوب شود. تایل‌های مقاوم در برابر رطوبت، می‌توانند در استان‌هایی که آب و هوای شرجی دارند، برای ترمینال‌ها، پایانه‌های مسافربری و همچنین فرودگاه‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. 

تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح نمایان، یک تایل آکوستیک و ضد حریق نیز محسوب می‌شود. تایل‌های آکوستیک و ضد حریق مناسب استفاده برای سقف مکان‌های مختلفی هستند. تایل مورد نظر را می‌توان برای سقف آشپزخانه‌های صنعتی، جایگاه‌های سوخت بنزین و گاز، کارخانه‌های مختلف و همچنین پالایشگاه‌ها استفاده کرد. شما می‌توانید تایل مورد نظر را در هر رنگی که بخواهید سفارش دهید.

 خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح نمایان

 برای خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح نمایان، ابتدا سعی کنید اطلاعات کاملی درباره آن کسب کنید. در کنار تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح نمایان بهتر است سازه تایل‌های آلومینیومی_دامپا_گریلیومی را نیز تهیه نمایید. برای داشتن یک نما یا دیوار زیبا می‌توانید آکوا پنل تهیه کنید. همچنین اگر به دنبال یک گزینه دیگر برای سقف خود هستید می‌توانید تایل گریلیوم و همچنین دامپای آلومینیومی را انتخاب کنید.

 مشاوره خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح نمایان

 برای تجربه یک خرید موفق در زمینه تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح نمایان، بهتر است مشاوره خرید را از کارشناسان فروش تایل آلومینیومی دریافت کنید. کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می‌باشند. برای استعلام قیمت تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساده طرح نمایان می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کرده یا در همین صفحه قیمت را مشاهده کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس :
آلومینیوم
ضخامت ورق:
6دهم میل
ابعاد:
600 در600 میلیمتر
مساحت هرعدد تایل :
36سانتی متر مربع
رنگ :
رال سفید
فن آوری پاشش :
پادرکتینگ
خاصیت:
ضد حریق - ضد آب
طرح :
ساده
مدل:
نمایان
قیمت براساس :
هرعدد تایل
تولید:
داخل
برند:
ای جی وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...