تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60 در120سقف کاذب

از {{model.count}}

طرح: وسط پانچ - مدل : نمایان

مناسب سقف : آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
530,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ وسط پانچ طرح نمایان

 با توجه به رواج استفاده از سقف کاذب در مکان‌های مختلف، روزبه‌روز انواع مختلفی از آنها وارد بازار می‌شوند. یکی از رایج‌ترین انواع سقف کاذب، کناف سقف کاذب است و همه ما تقریباً با آن آشنایی داریم. از دیگر تایل‌های رایج موجود در بازار می‌توان به تایل‌های آلومینیومی اشاره کرد. تایل‌های آلومینیومی معمولاً برای فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند کاربردهای منحصر به فردی داشته باشند. ماهیت ساختار یا به عبارتی مواد اولیه‌ای استفاده شده در تایل‌های آلومینیومی ورق آلومینیوم رنگ پودر الکترواستاتیک و آنتی باکتریال همراه با نمد است. نمد در پشت تایل‌ها قرار می‌گیرد.

 تایل‌های مورد نظر می‌توانند در ابعاد مختلف تولید شوند. تایل آلومینیومی در مدل‌های بدون پانچ، وسط پانچ و تمام پانچ تولید می‌شود. همچنین می‌توان در تایل‌های آلومینیومی طرح‌هایی مانند ساده، نمایان و پنهان را مشاهده کرد. هر یک از موارد ذکر شده دارای زیبایی خاصی هستند و می‌توانند کاربرد خاصی داشته باشند. در نصب مدل‌های ساده و نمایان تایل‌های آلومینیومی، از یک مدل سازه استفاده می‌شود، در صورتی که مدل پنهان به طور کلی ساختار سازه متفاوتی دارد. تایل‌های آلومینیومی می‌توانند از جمله تایل‌های آکوستیک محسوب شوند و این مسئله به ساختار این تایل‌ها بستگی دارد. تمامی طرح‌ها و مدل‌های تایل آلومینیومی با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، تولید شده و صرفاً تولیدات به منظور تنوع طرح نبوده است. یکی از انواع پرکاربرد تایل‌های آلومینیومی تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ وسط پانچ طرح نمایان است.

 مشخصات و کاربردها

 آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ وسط پانچ طرح نمایان دارای ضخامتی برابر با ۷ دهم میلی متر است. ضخامت این تایل تقریباً با سایر تایل‌ها متفاوت است. علاوه بر ابعاد ۶۰ در ۱۲۰، می‌توان تایل مورد نظر را در ابعاد ۶۰ در ۶۰ و ۳۰ در ۳۰ نیز تهیه کرد. پانچ یا سوراخ‌های این تایل در قسمت وسط یا قسمت میانی آن قرار دارد. تایل مورد نظر می‌تواند با توجه به ویژگی آنتی باکتریال بودن آن در مکان‌هایی مانند اتاق عمل مورد استفاده قرار بگیرد. تایل آلومینیومی ذکر شده یکی از گزینه‌های مناسب برای مکان‌هایی است که احتمال آتش سوزی و حریق در آنها وجود دارد. همچنین می‌توان از تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ وسط پانچ طرح نمایان، برای مکان‌هایی که دارای آب و هوای شرجی هستند و احتمال زنگ زدن تایل وجود دارد، استفاده کرد. 

در واقع این مسئله به این دلیل است که تایل‌های مورد نظر زنگ نمی‌زنند و ضد رطوبت هستند. در استان‌هایی که دارای آب و هوای شرجی هستند، می‌توان از تایل مورد نظر برای ترمینال‌ها، پایانه‌ها و همچنین فرودگاه‌ها استفاده کرد. علاوه بر موارد ذکر شده تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ وسط پانچ طرح نمایان مناسب سقف جایگاه‌های سوخت بنزین و گاز، پالایشگاه‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی و کارخانه‌های مختلف است. در مراکز آزمایشگاهی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها نیز با توجه به آنتی باکتریال بودن آن، می‌توان از این تایل، استفاده کرد.

 خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ طرح نمایان

 جهت خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ وسط پانچ طرح نمایان، می‌توانید ابتدا اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس نسبت به خرید تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید که پس از خرید تایل آلومینیومی مورد نظر نیاز به خرید سازه تایل‌های آن نیز خواهید داشت. در نتیجه بهتر است این محصول را همراه با سازه تایل‌های آن خریداری کنید. علاوه بر خرید این تایل آلومینیومی می‌توانید به سراغ تایل‌های آلومینیومی دیگر از جمله تایل گریلیوم و همچنین تایل دامپا آلومینیومی بروید. اگر علاوه بر زیباسازی سقف به دنبال زیباسازی نمای ساختمان و محل‌های دیگری مثل دیوارها هستید، می‌توانید آکوا پنل را انتخاب کنید.

 مشاوره خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ وسط پانچ 

 قبل از خرید هر مصالح یا متریالی، باید درباره آن اطلاعات لازم را کسب کرد. اگر اطلاعات به قدر کافی مفید واقع نشدند، مشاوره خرید می‌تواند بهترین گزینه باشد. با توجه به تجربه ما در زمینه فروش تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ وسط پانچ طرح نمایان، توصیه می‌کنیم از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید. اگر در مورد قیمت تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ وسط پانچ طرح نمایان نیز سؤالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان ما بپرسید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...