تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60در60 سقف کاذب

از {{model.count}}

مدل : نمایان - طرح : تمام پانچ

مناسب سقف آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
430,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح نمایان

 این روزها استفاده از انواع سقف کاذب به یکی از ملزومات دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. کناف سقف کاذب، یکی از معروف‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین انواع سقف کاذب است و ما در بسیاری از خانه‌ها و مکان‌های دیگر شاهد حضور این سقف‌ها هستیم. نمونه دیگری از انواع رایج سقف‌های کاذب، تایل‌های آلومینیومی یا انواع سقف کاذب آلومینیومی است. نمونه‌های رایج این تایل‌های آلومینیومی در فضاها و مکان‌های عمومی مختلفی قابل مشاهده هستند. 

معمولاً تایل‌های آلومینیومی از ورق آلومینیوم، رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال و همچنین نمد در قسمت پشتی آن تشکیل شده است. تایل‌های آلومینیومی می‌توانند دارای اکسید منیزیم نیز باشند. در صورتی که یک تایل، دارای اکسید منیزیم باشد می‌تواند مقاومت بالایی در برابر آب و هوای شرجی و رطوبت داشته باشد. تایل‌هایی که در برابر آب و هوای شرجی مقاومت دارند، می‌توانند در استان‌های دارای آب و هوای شرجی، برای سقف مکان‌هایی مثل ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری مورد استفاده قرار بگیرند. 

تنوع تایل‌های آلومینیومی

تایل‌های آلومینیومی تنوع بی‌نظیری دارند و می‌توانند در مدل‌های بدون پانچ، وسط پانچ و تمام پانچ تولید شوند. همچنین طرح‌های دیگری از تایل‌های آلومینیومی در بازار وجود دارند. از این طرح‌ها می‌توان به طرح ساده، نمایان و پنهان اشاره کرد. در نصب سازه مدل ساده و نمایان تفاوتی وجود ندارد؛ ولی نصب سازه مدل پنهان با نصب مدل ساده و نمایان متفاوت است. هر یک از طرح‌ها و مدل‌های تایل آلومینیومی، صرفاً برای ایجاد تنوع تولید نشده‌اند و در پس هر یک قابلیت ویژه‌ای نهفته است. یکی از تایل‌های ویژه آلومینیومی، تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح نمایان است.

  مشخصات و کاربردها

 تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح نمایان، دارای ضخامتی برابر با ۶ دهم میلیمتر است. معمولاً تایل مورد نظر به صورت مربع، در ابعاد ۳۰ در ۳۰ و ۶۰ در ۶۰ سانتی متر تولید می‌شود؛ ولی امکان تولید آن در ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر به صورت مستطیل نیز وجود دارد. می‌توان تایل آلومینیومی مورد نظر را یک تایل آکوستیک دانست. تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح نمایان یکی از تایل‌های آنتی باکتریال موجود در بازار است. تایل‌های آنتی باکتریال، ویژگی منحصر به فردی دارند و می‌توانند در مکان‌های بسیار حساس مانند اتاق عمل مورد استفاده قرار بگیرد. 

همان‌طور که می‌دانید مکان‌هایی مانند اتاق عمل، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها از نظر بهداشتی بسیار حساس هستند. اگر از سایر تایل‌ها برای این مکان‌ها استفاده شود، باکتری‌ها و ویروس‌ها می‌توانند فضا را آلوده کنند.تایل‌های مورد نظر برای سقف پالایشگاه‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات و جایگاه‌های سوخت و بنزین نیز مناسب می‌باشند. تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح نمایان را می‌توانید در رنگ دلخواه خود سفارش دهید.

 خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح نمایان

 اگر قصد خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح نمایان را دارید بهتر است قبل از هر اقدامی اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید. می‌توانید همراه این تایل‌ها، سازه تایل‌های آن را نیز تهیه کنید. علاوه بر سازه تایل‌ها امکان تهیه تایل گریلیوم و دامپای آلومینیومی نیز وجود دارد. اگر به دنبال یک تایل مناسب برای دیوار یا نمای ساختمان هستید می‌توانید به آکوا پنل فکر کنید.

 مشاوره خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح نمایان

 پس از کسب اطلاعات کامل درباره تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح نمایان، بهتر است مشاوره خرید آن را نیز دریافت کنید. امکان استعلام قیمت تایل آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ تمام پانچ طرح نمایان در صفحه مربوطه نیز وجود دارد. اگر درباره محصولات دیگر نیز سؤالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...