تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60 در60سقف کاذب

از {{model.count}}

طرح : وسط پانچ - مدل : سازه مخفی

مناسب سقف : آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
580,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تایل آلومینیومی 60 در 60 وسط پانچ سازه پنهان

تایل‌های آلومینیومی و انواع کناف سقف کاذب از جمله سقف‌های کاذب مدرن و شیک محسوب می‌شوند. با استفاده از این مصالح و سایر مصالح مشابه از جمله آکوا پنل و تایل دامپای آلومینیومی می‌توان به زیباسازی نما، سقف و دیوارها پرداخت. تایل‌های آلومینیومی بسیار سبک هستند و از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند. پس از استفاده از تایل‌های مورد نظر، دیگر نیازی به رنگ آمیزی وجود ندارد، زیرا در تهیه این تایل‌ها از رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال استفاده شده است. رنگ استفاده شده در این تایل‌ها باعث می‌شود تا بتوان از آنها در مکان‌های بسیار حساسی مثل بیمارستان و اتاق عمل استفاده کرد. به طور کلی می‌توان گفت تایل آلومینیومی، از ورق آلومینیوم و یک لایه نمد تشکیل شده است.

تایل‌های آلومینیومی دارای محصولات مختلفی هستند و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. از مدل‌های این تایل‌ها می‌توان به تایل بدون پانچ، تمام پانچ و وسط پانچ اشاره کرد. همچنین تایل‌های مورد نظر در طرح‌های ساده، نمایان و پنهان نیز تولید می‌شوند. نصب سازه در مدل پنهان متفاوت‌تر است. به طور کلی علت تولیدات متنوع در زمینه تایل‌های آلومینیومی، تنها تنوع نبوده و هر یک از محصولات قابلیت‌های خاص خود را دارند. یکی از محصولات یا به عبارتی زیر مجموعه‌های تایل آلومینیومی، تایل آلومینیومی 60 در 60 وسط پانچ سازه پنهان است. 

مشخصات و کاربردها

تایل آلومینیومی 60 در 60 وسط پانچ سازه پنهان، یکی از مقاوم‌ترین، سبک‌ترین و بادوام‌ترین تایل‌های آلومینیومی محسوب می‌شود. تایل مورد نظر، ضخامتی برابر با 6 دهم میلی متر داشته و در ابعاد دیگری از جمله 30 در 30 و 60 در 120 سانتی متر نیز تولید می‌شود. تایل آلومینیومی 60 در 60 وسط پانچ سازه پنهان، از بهترین متریال‌ها ساخته شده و نصب و اجرای آن بسیار آسان است. 

از ویژگی‌ها و مزایای فوق‌العاده این تایل با کیفیت می‌توان به مقاومت آن در برابر رطوبت اشاره کرد. این مقاومت ناشی از وجود اکسید منیزیم است. در نتیجه این تایل‌ها دچار زنگ زدگی نمی‌شوند و برای مناطقی با آب و هوای شرجی، کاملاٌ مناسب هستند. در تایل‌های گریلیوم نیز از اکسید منیزیم استفاده شده است. تایل آلومینیومی 60 در 60 وسط پانچ سازه پنهان، قابل استفاده برای سقف مکان‌های مختلفی از جمله موارد زیر می‌باشد:

  • بیمارستان‌ها
  • مراکز درمانی
  • مراکز بهداشتی
  • جایگاه‌های سوخت
  • پالایشگاه‌ها
  • آشپزخانه‌های صنعتی
  • کارخانجات

خرید تایل آلومینیومی 60 در 60 وسط پانچ سازه پنهان

برای خرید تایل آلومینیومی 60 در 60 وسط پانچ سازه پنهان، بهتر است اطلاعات کاملی درباره این محصول و سازه‌های مورد نیاز آن جمع آوری کنید. قیمت تایل آلومینیومی 60 در 60 وسط پانچ سازه پنهان، با توجه ضخامت، ابعاد و متریال خود، محاسبه شده است. شما می‌توانید تایل مورد نظر را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید. 

مشاوره خرید تایل آلومینیومی 60 در 60 وسط پانچ سازه پنهان

پس از جمع آوری اطلاعات، می‌توانید از مشاورین ما، مشاوره دریافت کنید. مشاورین ما می‌توانند بهترین راهنمایی را برای خرید تایل آلومینیومی 60 در 60 وسط پانچ سازه پنهان محصول با توجه به شرایط مکانی شما ارائه دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...