تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60 در120سقف کاذب

از {{model.count}}

طرح: ساده - مدل : نمایان

مناسب سقف : آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستا‎ن‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
510,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ ساده طرح نمایان

  تایل‌های سقفی موجب تحولات عظیمی در صنعت دکوراسیون شده‌اند. امروزه شاهد تنوع بی‌نظیری از تایل‌های سقفی و انواع کناف سقف کاذب هستیم. از شرکت‌ها، مراکز اداری، فروشگاه‌ها تا بیمارستان‌ها برای زیباسازی سقف، از انواع سقف کاذب و تایل‌های سقفی استفاده می‌کنند. یکی از انواع پرطرف‌دار تایل‌های سقفی، تایل آلومینیومی محسوب می‌شود. تایل آلومینیومی عمدتاً از جنس ورق آلومینیوم است و با استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال پوشانده شده است. همچنین می‌توان گفت یک نمد در قسمت پشتی تایل آلومینیومی قرار دارد. این تایل‌ها، عمدتاً تایل‌هایی آکوستیک محسوب می‌شوند. 

تایل‌های آلومینیومی در مدل‌های بدون پانچ، تمام پانچ و وسط پانچ تولید می‌شوند. همچنین می‌توان طرح‌های مختلفی نیز از این تایل‌ها مشاهده کرد. به‌عنوان‌مثال طرح‌های ساده، نمایان و پنهان از جمله طرح‌های تایل‌های آلومینیومی محسوب می‌شوند. تنوع بی‌نظیر تایل‌های آلومینیومی، صرفاً به دلیل افزایش تولیدات نبوده، بلکه هر یک از تایل‌ها با قابلیت‌های ویژه‌ای تولید شده‌اند. تایل آلومینیومی از جمله تایل‌های آنتی باکتریال محسوب می‌شود. تایل‌های آنتی باکتریال امکان استفاده در فضاهای درمانی مثل اتاق عمل را فراهم می‌کنند.

 مشخصات و کاربردها

 تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ ساده طرح نمایان، قابل سفارش در ابعاد ۳۰ در ۳۰ و ۶۰ در ۶۰ می‌باشد. می‌توانید تایل مورد نظر را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید. تایل مورد نظر دارای قابلیت‌های بسیاری می‌باشد. از جمله قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار خاص این تایل می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر حریق و رطوبت اشاره کرد. در داخل تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ ساده طرح نمایان، از اکسید منیزیم استفاده شده است. اکسید منیزیم باعث می‌شود تا تایل مورد نظر در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد و به هیچ عنوان زنگ نزند. استان‌هایی که دارای آب و هوای شرجی هستند، می‌توانند از تایل ۶۰ درصد ۲۰ ساده طرح نمایان، برای سقف فضاهایی مانند مراکز ایستگاهی، فرودگاه‌ها، پایانه‌ها و ترمینال‌ها استفاده کنند.

 ضخامت تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ طرح نمایان، هفت دهم میلیمتر است. می‌توان از تایل مورد نظر برای سقف آشپزخانه‌های صنعتی، جایگاه‌های سوخت بنزین و گاز، پالایشگاه‌ها، کارخانه‌های مختلف، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی و همچنین محل‌های دیگر استفاده کرد.

 خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ ساده طرح نمایان

 برای خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ ساده طرح نمایان، بهتر است به طور کلی اطلاعات کاملی درباره این مصالح و همچنین سازه‌های آن کسب کنید. توجه داشته باشید که شما برای نصب این تایل‌ها به سازه‌های آن نیاز خواهید داشت؛ پس بهتر است این دو محصول شامل تایل و سازه‌های تایل آلومنیومی را با هم به صورت یکجا تهیه کنید. علاوه بر این تایل آلومینیومی، شما می‌توانید تایل‌های مشابهی مانند دامپا آلومینیومی یا تایل گریلیوم را نیز تهیه کنید. اگر به فکر زیباسازی نما یا دیوار هستید، آکوا پنل می‌تواند گزینه مطلوبی برای شما باشد و شما می‌توانید اطلاعات کاملی درباره این محصول نیز کسب کنید.

 مشاوره خرید تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ ساده طرح نمایان

 بهترین اقدام قبل از خرید تایل آلومینیومی می‌تواند مشاوره خرید باشد. کارشناسان و مشاورین ما آماده ارائه بهترین مشاوره به مشتریان عزیز می‌باشند. شما می‌توانید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، قیمت محصول را نیز استعلام بگیرید. قیمت تایل آلومینیومی ۶۰ در ۱۲۰ ساده طرح نمایان، در این صفحه موجود می‌باشد. می‌توانید با خیال راحت خریدتان را انجام دهید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...