تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل آلومینیومی 60 در60سقف کاذب

از {{model.count}}

طرح : تمام پانچ - مدل : سازه مخفی

مناسب سقف : آشپزخانه‌های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه‌ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی

تعداد
نوع
600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل آلومینیومی 60 در 60 تمام پانچ سازه پنهان

تایل‌های آلومینیومی یکی از باکیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین تایل‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند. امروزه کناف سقف کاذب و تایل‌های آلومینیومی از جمله پرکاربردترین مصالح مناسب برای سقف محسوب می‌شوند. با استفاده از تایل‌های آلومینیومی و تایل گریلیوم آلومینیومی می‌توان سقفی جذاب ساخت. علاوه بر تایل‌های ذکر شده، آکوا پنل نیز محصول مناسب و مقاومی برای نما محسوب می‌شود. تایل آلومینیومی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شود. به‌عنوان‌مثال می‌توان تایل آلومینیومی را به صورت تمام پانچ، بدون پانچ و وسط پانچ تهیه کرد. همچنین تایل مورد نظر در طرح‌های ساده، نمایان و پنهان تولید می‌شود. به طور کلی نصب و حمل تایل‌های آلومینیومی بسیار راحت است و دردسر چندانی ندارد. 

این تایل‌ها نیازی به رنگ آمیزی نیز ندارند، زیرا در ترکیبات این تایل‌ها از رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال استفاده شده است. با توجه به این مسئله می‌توان تایل مورد نظر را برای سقف اتاق عمل استفاده کرد. تایل‌های آنتی باکتریال به هیچ عنوان در درزهای خود، ویروس و باکتری جذب نمی‌کنند و این مسئله یک امتیاز مثبت است. از جمله این تایل‌های آلومینیومی سبک، با کیفیت، آنتی باکتریال و بسیار کاربردی می‌توان به تایل آلومینیومی 60 در 60 تمام پانچ سازه پنهان اشاره کرد.

مشخصات و کاربردها

تایل آلومینیومی 60 در 60 تمام پانچ سازه پنهان، دارای ضخامتی برابر با 6 دهم میلی متر بوده و امکان سفارش و خرید آن در ابعاد 30 در 30 به صورت مربع و 60 در 120 سانتی متر به صورت مستطیل نیز وجود دارد. می‌توان تایل مورد نظر را برای سقف آزمایشگاه، مراکز درمانی، بیمارستان، جایگاه سوخت، پالایشگاه، آشپزخانه صنعتی، ترمینال، پایانه، ایستگاه قطار و فرودگاه به کار برد و از ویژگی‌های منحصر به فرد آن از جمله مقاومت در برابر رطوبت، جذابیت، مقاومت در برابر حرارت و حریق و آکوستیک بودن بهره‌مند شد. 

لازم به ذکر است که امکان نور پردازی در تایل آلومینیومی 60 در 60 تمام پانچ سازه پنهان وجود دارد. علاوه بر موارد ذکر شده یکی از ویژگی‌های ایده آل این تایل آلومینیومی، ارائه گارنتی همراه با آن می‌باشد. 

خرید تایل آلومینیومی 60 در 60 تمام پانچ سازه پنهان

قبل از تایل آلومینیومی 60 در 60 تمام پانچ سازه پنهان، بهترین گزینه کسب اطلاعات درباره محصول مورد نظر است. قیمت تایل آلومینیومی 60 در 60 تمام پانچ سازه پنهان در همین بخش ذکر شده است. این قیمت به متریال، کیفیت، ابعاد و همچنین ضخامت این محصول بستگی دارد. شما می‌توانید علاوه بر این محصول، دامپای آلومینیومی نیز تهیه کنید. 

مشاوره خرید تایل آلومینیومی 60 در 60 تمام پانچ سازه پنهان

پس از کسب اطلاعات درباره محصول مورد نظر می‌توانید با دریافت مشاوره از مشاورین ما، بهترین خرید را تجربه کنید. مشاورین ما می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری در مورد تایل آلومینیومی 60 در 60 تمام پانچ سازه پنهان و سایر محصولات ارائه داده و شما را راهنمایی کنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...