پنل‌های مسلح سیمانی ای پلاس به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در صنعت ساخت و ساز شناخته می‌شوند. این محصولات به دلیل ویژگی‌های فنی و کاربردی خود، جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی مانند بلوک و سفال به شمار می‌آیند. در این مقاله نحوه خرید پنل مسحلح سیمانی را فرا می‌گیریم. با ای جی وی همراه باشید.

پنل‌های مسلح سیمانی ای پلاس چیست؟

پنل‌های مسلح سیمانی ای پلاس از ترکیبی از سیمان، مش فایبرگلاس، الیاف شیشه، چسب و مواد افزودنی ساخته شده‌اند که موجب افزایش مقاومت و دوام آن‌ها در شرایط مختلف می‌شود. این پنل‌ها با ابعاد 1200 در 2400 میلی‌متر و ضخامت‌های 10، 12، 18 و 30 میلی‌متر تولید می‌شوند و وزنی سبک دارند. همچنین، آن‌ها تا 786 درجه سانتی‌گراد در برابر حریق و 100 درصد در برابر رطوبت مقاوم هستند. این نوع پنل‌ها در سه نوع زیر تولید می‌شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

  • آکوا پنل ساده دو طرف مش 
  • آکوا پنل طرح چوب 
  • سازه آکوا پنل

کاربردها

پنل‌های مسلح سیمانی ای پلاس در مکان‌های متنوعی مانند نمای اصلی ساختمان‌ها، سرویس‌های بهداشتی، پارتیشن‌بندی داخلی و نیز در کف، دیوار و سقف به کار می‌روند. همچنین این پنل‌ها برای سقف و دیوار استخر، سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه‌ها بسیار مناسب هستند.

مزایای پنل‌های مسلح سیمانی ای پلاس

  • دوستدار محیط زیست
  • نصب آسان و سریع
  • دوام و طول عمر

نحوه خرید پنل مسلح سیمانی ای پلاس چگونه است؟

نکته مهمی که در هنگام خرید پنل مسلح سیمانی ای پلاس باید به آن توجه کنید، نوع این پنل‌ها است که آیا نیاز شما را برطرف می‌کند یا خیر. شما می‌توانید برای مشاوره تخصصی در این باره و ثبت سفارش خود با تیم مشاوره ما در واحد فروش 02122739791، 02126918043 و 02126918047  تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

پنل‌های مسلح سیمانی ای پلاس به دلیل ویژگی‌های فنی و مزایای متعددی که دارند، انتخابی مناسب برای پروژه‌های ساختمانی هستند. از مقاومت در برابر حریق و رطوبت گرفته تا نصب آسان و دوام بالا، این محصولات پاسخگوی نیازهای متنوع معماران و پیمانکاران خواهند بود.