آکوا پنل طرح چوب ای پلاس

آکوا پنل طرح چوب 8 میل

از {{model.count}}

باتوجه به نوسانات بازار جهت خرید حتما استعلام قیمت بگیرید.

امروزه بحث بازسازی ساختمان‌ها یا نمای آنها بسیار داغ است چرا که هم هزینه کمتری به همراه دارد و هم اینکه در مدت زمان کوتاه‌تری به پایان می‌رسد. برای بازسازی از متریال‌ها و محصولات مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از آنها آکوا پنل طرح چوب 8 میل است.

تعداد
نوع
340,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

امروزه بحث بازسازی ساختمان‌ها یا نمای آنها بسیار داغ است چرا که هم هزینه کمتری به همراه دارد و هم اینکه در مدت زمان کوتاه‌تری به پایان می‌رسد. برای بازسازی از متریال‌ها و محصولات مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از آنها آکوا پنل طرح چوب 8 میل است. 

این محصول که با ترکیب یکسری مواد مثل سیمان، الیاف و... به دست می‌آید علاوه بر ظاهر زیبا از طول عمر و استحکام بالایی نیز برخوردار است. در ادامه به معرفی کامل آن پرداخته‌ایم.

آکواپنل چیست؟

Aquapanel یا آکواپنل به نوعی صفحات سیمانی گفته می‌شود که امروزه جزو پرکاربردترین متریال‌ها در ساختمان سازی هستند. این صفحات سیمانی در ابعاد و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند، برای تولید آنها از ترکیب چند ماده دیگر مثل سیمان، مش فایبر گلاس، نمد و... به صورت فشرده استفاده می‌کنند. 

پس از ساخت به قدری مستحکم می‌شوند که حتی از آنها می‌توان برای اکثر محیط‌ها به خصوص محیط‌های مرطوب استفاده کرد. جالب است بدانید که این محصول توانسته جایگزین بسیار خوبی برای محصولات قدیمی که برای بازسازی نمای ساختمان‌ها استفاده می‌شدند، باشد. از آن گذشته حتی برای زیرسازی نیز قابل استفاده است.

ویژگی‌های آکواپنل طرح چوب 8 میل

تمامی محصولات و متریال‌هایی که برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند مهندسی شده هستند به همین دلیل یکسری ویژگی‌های خاص برای هر یک تعریف شده است، در واقع با استفاده از این مشخصات می‌توان دید بهتری نسبت به محصول مد نظر داشت. ویژگی‌های آکوا پنل طرح چوب 8 میل عبارتند از:

  • جنس این محصول ترکیبی از سیمان، مش فایبر گلاس، الیاف و نمد است. ترکیب این مواد با هم یک محصول بسیار مستحکم را به وجود می‌آورد.
  • ضخامت آن برابر با 8 میلی متر است.
  • ابعاد آکوا پنل طرح چوب 8 میل 20 در 240 سانتی متر است.
  • تنها 3 درصد رطوبت را به خود جذب می‌کند. این میزان از نفوذ ناپذیری در برابر رطوبت این امکان را فراهم می‌کند تا در محیط‌های مرطوب نیز قابل استفاده باشد.
  • انعطاف این محصول 45 درجه برآورد شده است.
  • جزو تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

کاربردهای آکواپنل در صنعت ساخت و ساز

کاربردهایی که می‌توان برای آکواپنل نام برد به شرح زیر است:

  • مناسب برای زیرسازی 
  • قابل استفاده برای نمای ساختمان‌ها یا بازسازی نماهای قدیمی 
  • قابل استفاده برای محیط‌های مرطوب مثل استخرها یا سرویس‌های بهداشتی
  • مناسب برای دیوارهای داخلی تونل‌ها یا متروها
  • قابل اجرا برای محیط‌هایی که مستعد قارچ و کپک هستند.
  • قابل استفاده به عنوان سقف کاذب برای فضاهای بیرون ساختمان

قیمت خرید و مشاوره 

راجع به قیمت خرید آکوا پنل طرح چوب 8 میل نمی‌توان رقم دقیقی عنوان کرد چرا که نوسان ارزی در کشور وجود دارد که تاثیر مستقیم روی قیمت مواد اولیه دارد. البته این تنها عامل موثر بر قیمت نیست بلکه موارد دیگری مثل ابعاد، نوع محصول، جنس، کیفیت، ضخامت و... نیز موثر هستند. توصیه می‌شود پیش از ثبت سفارش حتماً با واحد فروش تماس بگیرید و راجع به هزینه محصول سوال بپرسید، در صورت نیاز می‌توانید مشاوره نیز دریافت کنید.

جنس :
سیمان - مش فایبر گلاس - الیاف- نمد-
ضخامت :
8 میلیمتر
ابعاد:
20در240 سانتی متر
رطوبت :
3درصد
انعطاف:
45 درجه
تولید :
داخل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...