تایلPVC ای پلاس

تایل 60 در60 تمام PVCطرح لوزی لیزری

از {{model.count}}

هات استمپ طرح دار

مناسب : سقف استخرها- سرویس‌های بهداشتی - فضاها با رطوبت بالا

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تایل 60 در60 تمام  PVCطرح دار لوزی استمپ

تایل پی‌وی‌سی، تایلی تشکیل شده از پلیمر پی‌وی‌سی بوده و می‌توان از مزایای این پلیمر استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین مزایای پلیمر و تایل پی‌وی‌سی، وزن پایین آن محسوب می‌شود. این وزن پایین می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد. از مزایای این ویژگی می‌توان به نصب آسان، حمل آسان و همچنین عدم نیاز به گروه‌های کارگری متعدد اشاره کرد. با توجه به این مسئله می‌توان گفت جابجایی و تعمیر این تایل‌ها نیز کار سختی نخواهد بود. تایل‌های مورد نظر در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند و با توجه به این مسئله می‌توان از آن به شکل دکوراتیو نیز بهره برد. 

از تایل مورد نظر می‌توان برای مکان‌های بسیاری استفاده کرد، اما با توجه به ویژگی ضد آب بودن آن بهتر است برای فضاهای مورد استفاده قرار بگیرد که از رطوبت بالایی برخوردار هستند. تایل‌های پی‌وی‌سی سفید بوده و می‌توانند مات یا براق باشند. این تایل‌ها می‌توانند در طرح‌هایی مثل طرح‌های ستاره، لوزی و حتی حصیری نیز تولید شوند. طرح‌های لوزی خود به سه دسته لوزی، لوزی کوچک و لوزی استمپ تقسیم می‌شوند. یکی از بهترین و جذاب‌ترین تایل‌های پی‌وی‌سی موجود تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی استمپ می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح لوزی استمپ یکی از بهترین تایل‌های موجود محسوب شده و مناسب مکان‌هایی مثل استخرها و سرویس‌های بهداشتی می‌باشد. همانطور که می‌دانید این دسته از مکان‌ها رطوبت بسیار بالایی دارند و این تایل دقیقاً برای چنین مکان‌هایی تهیه شده است. تایل مورد نظر نیز مانند سایر تایل‌های پی‌وی‌سی سبک بوده و قابل تعمیر و جابجایی می‌باشد.

  •  با استفاده از این تایل می‌توان تاسیسات و فضای اضافی سقف و حتی نواقص سقف را پوشاند. پوشاندن تأسیسات و سقف اصلی به این معنا نیست که دسترسی به آن بسته خواهد شد؛ بلکه با استفاده از این تایل‌ها می‌توان به راحتی دسترسی به این تأسیسات را فراهم کرد. تایل‌های مورد نظر به راحتی قابل جابجایی هستند و به همین دلیل به هر بخش که نیاز داشته باشید، می‌توانید تایل آن بخش را جدا کرده و دسترسی را فراهم کنید.
  •  تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی استمپ، از جمله مقاوم‌ترین تایل‌ها محسوب شده و طول عمر بسیار بالایی دارد. قابلیت شستشوی تایل مورد نظر غیر قابل انکار بوده و همین مسئله نیز باعث می‌شود تا ماندگاری آن بیشتر شود. سطح این تایل صاف است و به همین دلیل تمیز کردن و شستشوی آن کار بسیار ساده‌ای خواهد بود.

 خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی استمپ

 هدف ما از ارائه اطلاعات درباره تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی استمپ، معرفی یک محصول بی‌نظیر برای مکان‌ها یا فضاهایی با رطوبت بالا بوده است. اگر قصد خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی استمپ را دارید، قبل از هر کاری بهتر است مشخصات و کاربردهای آن را مطالعه کرده و قیمت آن را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. برای ارزیابی و مشاهده قیمت این محصول می‌توانید به همین صفحه مراجعه کنید. قیمت تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی استمپ بر اساس هر عدد تایل و به تومان ذکر شده است.

خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی استمپ

 قبل از اقدام به خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرحدار لوزی استمپ، بهتر از مشاوره خرید را فراموش نکنید. مشاوره خرید این محصول به شما کمک خواهد کرد تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کرده و سپس مطمئن شوید که تایل مورد نظر با مکان مورد نظر شما سازگاری دارد یا خیر. در صورتی که سازگاری این محصول توسط کارشناسان تایید نشد، می‌توانید تایل‌های دیگری را که مشاورین ما به شما توصیه می‌کنند، تهیه کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...