تایلPVC ای پلاس

تایل 60 در60 تمام PVC سفید ساده براق

از {{model.count}}

طرح : ساده براق

مناسب سقف استخرها- سرویس‌های بهداشتی - فضاها با رطوبت بالا

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تایل 60 در60 تمام PVC ساده براق

تایل‌های پی وی سی، تایل‌هایی از جنس پلیمر pvc بوده و می‌توانند مزایای متعددی داشته باشند. از تایل‌های پی‌وی‌سی می‌توان برای مکان‌های مختلف، استفاده کرد. معمولاً تایل‌های پی‌وی‌سی، تایل‌هایی با ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر بوده و به آنها تایل‌های ۶۰ در ۶۰ pvc گفته می‌شود. تایل‌های پی‌وی‌سی تنوع و زیبایی بالایی داشته و می‌توانند به شکل دکوراتیو مورد استفاده قرار بگیرند. 

برای بسیاری از مکان‌های تجاری، اداری، هتل‌ها و حتی سالن‌های مخصوص مراسمات می‌توان از تایل‌های پی‌وی‌سی استفاده کرد. تایل‌های پی‌وی‌سی می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. دسته‌ای از تایل‌های پی‌وی‌سی سفید براق، دسته‌ای دیگر مات بوده و بعضی از آنها طرح‌دار هستند. از طرح‌های تایل‌های پی‌وی‌سی می‌توان به طرح‌دار لوزی، ستاره، بامبو و حصیری اشاره کرد. یکی از بهترین تایل‌های پی‌وی‌سی تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی ساده براق محسوب می‌شود.

 مشخصات و کاربردها

تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC ساده براق از بهترین تایل‌های پی‌وی‌سی محسوب شده و می‌توان از آن برای سقف استخرها، سرویس‌های بهداشتی و فضاهای با رطوبت بالا استفاده کرد. محصول مورد نظر محصولی کاملاً ضد آب محسوب شده و حتی می‌توان آن را شستشو داد. این قابلیت شستشو باعث می‌شود ماندگاری محصول مورد نظر افزایش پیدا کند و بتوان آن را محصولی مقاوم در برابر رطوبت قلمداد کرد. وزن تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC ساده براق بسیار کم بوده و این مسئله می‌تواند حمل و نصب آن را بسیار ساده‌تر کند. علاوه بر این وزن کم باعث می‌شود تا بار اضافی متحمل ساختمان نشود.

 تایل‌های مورد نظر ساده و بسیار شیک هستند. کیفیت متریال‌های این تایل بسیار بالا بوده و می‌توان آن را یکی از با کیفیت‌ترین تایل‌های موجود محسوب کرد. امکان نورپردازی و نصب چراغ در تایل‌های مورد نظر وجود داشته و می‌توان این تایل‌ها را با تایل‌های دیگر ترکیب کرد.

 خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC ساده براق

 اگر قصد خرید تایل پی‌وی‌سی را دارید، توسعه ما خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی ساده براق است؛ اما سعی کنید قبل از هر خریدی مشخصات و کاربردهای آن را مطالعه کنید. برای اطلاع از قیمت تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی ساده براق نیازی به جستجو نبوده و این قیمت در همین صفحه قابل مشاهده است. این محصول نسبت به تایل‌های دیگر تفاوتی نداشته و کلیه تایل‌های ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی در یک رنج قیمت هستند.

مشاوره خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC ساده براق

 قبل از خرید تایل ۶۰ در ۶۰ مورد نظر بهتر است اطلاعات آن را کسب کرده و مشاوره خرید دریافت کنید. مشاورین ما می‌توانند بهترین اطلاعات را در مورد محصول مورد نظر در اختیار شما قرار داده و اگر این محصول مناسب شما نبود، می‌توانند گزینه‌های دیگری را پیش روی شما قرار دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...