تایلPVC ای پلاس

تایل 60 در 60 تمام PVCطرح لوزی کوچک

از {{model.count}}

هات استمپ طرح دار

مناسب سقف استخرها- سرویس‌های بهداشتی - فضاها با رطوبت بالا

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تایل 60 در 60 تمام PVCطرح دار لوزی کوچک

اگر قصد داشته باشیم به معجزه‌ای در صنعت دکوراسیون داخلی و همچنین صنعت سقف کاذب بپردازیم، می‌توانیم به تایل‌های پی‌وی‌سی اشاره کنیم. تایل‌های پی‌وی‌سی از جمله جذاب‌ترین، باکیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین تایل‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند. جنس کلیه تایل‌های پی‌وی‌سی از پلیمر پی‌وی‌سی بوده و یکی از پرکاربردترین محصولات موجود، محسوب می‌شوند. این تایل‌ها نیز مانند سایر تایل‌های موجود جزو مدرن‌ترین تایل‌های ساخته شده بوده و می‌توان از آنها برای مکان‌های مختلفی استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای تایل‌های پی‌وی‌سی وزن پایین آنها محسوب می‌شود. با توجه به این وزن پایین، می‌توان از آن برای هر مکانی استفاده کرد. 

بسیاری از تایل‌های پی‌وی‌سی از جذابیت بی‌نظیری برخوردار بوده و می‌توانند نمای بسیار جذابی به فضا بخشیده و به شکل دکوراتیو مورد استفاده قرار بگیرند. این روزها تایل‌های پی‌وی‌سی در طرح‌های متفاوت و متنوعی عرضه می‌شوند. از طرح‌های این تایل‌ها می‌توان به لوزی کوچک، لوزی، استمپ، ستاره و بامبو اشاره کرد. این تایل‌ها به صورت شفاف و همچنین مات نیز عرضه می‌شوند. یکی از جذاب‌ترین و شگفت‌انگیزترین تایل‌های پی‌وی‌سی، تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار لوزی کوچک است.

مشخصات و کاربردها

 تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی کوچک یکی از جذاب‌ترین تایل‌های پی‌وی‌سی محسوب شده، از لوزی‌های بسیار کوچکی تشکیل شده و سطح صافی دارد. رنگ این تایل مانند سایر تایل‌های پی‌وی‌سی، سفید بوده و مناسب برای سقف استخرها، سرویس‌های بهداشتی و به طور کلی فضاهایی است که رطوبت بسیار بالایی دارند. این تایل پی وی سی نیز وزن بسیار سبکی داشته و می‌توان از آن به راحتی برای مکان‌های مختلف استفاده کرد. نصب این تایل‌ها با توجه به وزن آنها آسان بوده و نیازی به گروه‌های کارگری متعدد برای نصب و حمل آن وجود ندارد.

 محصول مورد نظر محصولی ۱۰۰ درصد ضد آب بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. با توجه به ضد آب بودن این تایل‌ها است که می‌توان از آن برای مکان‌هایی با رطوبت بالا استفاده کرد. همچنین این ضد آب بودن باعث می‌شود تا قابلیت شست و شوی آن نیز مورد توجه باشد. قابلیت شستشو در ماندگاری محصول تأثیر مثبتی می‌گذارد. با شست و شو و نگهداری مناسب از این تایل‌ها می‌توان بر عمر مفید آنها افزود و سال‌های طولانی از آن استفاده کرد. تایل‌های مورد نظر زنگ نمی‌زنند، پوسیده نمی‌شوند و می‌توانند مقاومت بالایی داشته باشند.

 خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی کوچک

 اگر قصد خرید محصولی ضد آب را دارید و به دنبال یک سقف کاذب مناسب برای سقف مکان‌هایی با رطوبت بالا هستید، توصیه می‌کنیم خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار لوزی کوچک را از دست ندهید جهت اطمینان بیشتر بهتر است قبل از خرید، تمامی اطلاعات موجود برای این محصول را مطالعه کرده و قیمت آن را نیز مورد مشاهده قرار دهید. قیمت تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی کوچک در همین صفحه قابل مشاهده بوده و شما می‌توانید ارزیابی‌های لازم را بر اساس قیمت نیز انجام دهید.

خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی کوچک

 شاید شما تجربه کافی در خرید این تایل داشته باشید و شاید این تجربه را نداشته باشید در هر حال ما توصیه می‌کنیم مشاوره خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام  PVC طرح‌های لوزی کوچک را انجام ندهید؛ چرا که مشاورین ما افرادی بسیار با تجربه و مجرب هستند و می‌توانند شما را به بهترین شکل راهنمایی کرده و بهترین تایل را با توجه به مکان مورد نظر شما به شما توصیه کنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...