تایلPVC ای پلاس

تایل 60 در 60 تمام PVCطرح حصیری

از {{model.count}}

هات استمپ طرح دار

مناسب سقف استخرها- سرویس‌های بهداشتی - فضاها با رطوبت بالا

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل 60 در 60 تمام PVC طرح دار حصیری

امروزه شاهد عرضه تایل‌های متنوعی هستیم و این تایل‌ها همگی جزو بهترین تایل‌های موجود در بازار هستند؛ اما کدام تایل می‌تواند مناسب سقف مکان مورد نظر شما باشد؟ هر مکانی باید با تایلی بر اساس ویژگی‌های موقعیتی خود داشته باشد. به‌عنوان‌مثال اگر یک تایل ضد حریق را برای مکانی با رطوبت بسیار بالا، استفاده کنید، مسلم است که نتیجه مطلوبی نخواهید دید. هر تایلی باید با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات خود مورد استفاده قرار بگیرد و این یک مسئله جدی محسوب می‌شود. یکی از تایل‌های موجود در بازار تایل‌های پی‌وی‌سی هستند‌. این تایل‌ها از پلیمر پی‌وی‌سی تشکیل شده و بیشتر برای مکان‌هایی مناسب‌اند که از رطوبت بالایی برخوردارند. با توجه به این مسئله بهتر است تایل‌های مورد نظر را برای مکان‌های متفاوت انتخاب نکرد. تایل‌های پی وی‌ سی، انقلابی بزرگ در صنعت دکوراسیون داخلی و همچنین صنعت سقف کاذب محسوب می‌شوند. 

این دسته از تایل‌ها تایل‌های نوین و مدرنی محسوب شده که در طرح‌های مختلف و بسیار متنوعی عرضه می‌شوند. از جمله طرح‌های این تایل‌های بی‌نظیر می‌توان به طرح‌های لوزی، بامبو و همچنین حصیری اشاره کرد. تایل‌های مورد نظر به صورت براق یا مات عرضه شده و رنگ عمده آنها سفید است. ابعاد تمامی تایل‌های پی‌وی‌سی ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر، به صورت مربع است. یکی از جذاب‌ترین و فوق‌العاده‌ترین تایل‌های پی‌وی‌سی، تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار حصیری می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC حصیری از جمله تایل‌های سبک محسوب شده و وزن بسیار کمی دارد. تایل مورد نظر می‌تواند برای سقف مکان‌هایی مانند استخر و سرویس‌های بهداشتی که از رطوبت بالایی برخوردار هستند استفاده شود. طرح این محصول به صورت حصیر بوده و سطح آن بسیار صاف است. این محصول قابلیت شستشو دارد و قابلیت شستشو باعث می‌شود تا ماندگاری و عمر مفید آن افزایش پیدا کند. همچنین با توجه به سطح صاف این محصول می‌توان آن را به راحتی شستشو داد و از دردسرهای نگهداری آن خلاص شد.

 پس از نصب این محصول می‌توان به راحتی به فضای پشتی آن دسترسی پیدا کرد، زیرا جابجایی این تایل‌ها کار چندان سختی نیست. در واقع با استفاده از تایل‌های مورد نظر امکان پوشاندن و مخفی کردن نواقص سقف و همچنین اتصالات و لوله‌های موجود در سقف اصلی وجود دارد. تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار حصیری، از فوق العاده‌ترین و بهترین متریال‌ها تهیه شده و به همین دلیل می‌توان گفت یکی از بهترین تایل‌های موجود محسوب شده و مسلم است که اگر به دنبال یک تایل مناسب برای فضاهایی با رطوبت بالا هستید، این گزینه انتخاب بسیار درستی برای شما محسوب می‌شود.

 خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار حصیری

 قبل از خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار حصیری دقت داشته باشید که این محصول، مناسب مکان‌هایی با رطوبت بالا است و به همین دلیل توصیه می‌کنیم مشخصات و اطلاعات این محصول را حتماً مطالعه کرده و سپس برای خرید تصمیم بگیرید. قیمت این محصول نیز از جمله فاکتورهایی است که باید در خرید در نظر داشته باشید. قیمت تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار حصیری در همین صفحه ارائه شده و قیمت ذکر شده بر اساس هر عدد تایل می‌باشد.

 مشاوره خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار حصیری

 برای خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار حصیری توصیه می‌کنیم حتماً مشاوره خرید را دریافت کنید. ممکن است در زمینه این محصول تجربه فراوانی داشته باشید، اما محض احتیاط نیز بهتر است از مشاورین ما راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...